Kom amper nog op school, werk nu 4 dagen per week...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus kan je geen VMBO gedaan hebben? HOe gaat het met de MBO dan?
mijn broerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
welke van je 2 papa's noem je mama?
quote:
Wierden-Oost, represent your hood!quote:
Doe wat aan je spelling he !quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ok ik heb mezelf er toe gezet. Ik gaat hw maken.
Joey?quote:
Keihard eensch !quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik benoem dit nog even tot het PK en BP fastchat topic.
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe wat aan je spelling he !
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Keihard eensch ![ afbeelding ]
Kinky.quote:
Volgens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.
Ik zeg dan vaak; je weetz elf (ja echt weetz elf) voor het je weet z11 effectquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.
Dat moet hier ergens liggen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wierden-Oost, represent your hood!
Mijn leraar spaans.quote:
Ik heb het even geaudiovisualiseer voor mezelfs. Klinkt puick ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zeg dan vaak; je weetz elf (ja echt weetz elf) voor het je weet z11 effect
Kijk me profiel, werktuigbouwkundequote:
Nee krijg je er weer een vieuw bij en lijkt het net dat je interessant bent.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kijk me profiel, werktuigbouwkunde
Wij kunnen geen spaans leren op onze schoolquote:
Vond mijn moeder ook alquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het even geaudiovisualiseer voor mezelfs. Klinkt puick ja.
Bij ons heb je ook geen spaniolisch hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wij kunnen geen spaans leren op onze school![]()
Maar mijn mentor is net nieuw op school, en bij de eerste keer dat hij ons zag zei hij als eerste dat hij met ons op wintersport wilde
Altijd leuk broers.quote:
Daarin hebben een paar users toch wel een flinke vinger in de pap hoorquote:
Ja, 20 min oid. met de trein.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat moet hier ergens liggen ja
Altijd weer die GT's en BK's die topics volspammenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarin hebben een paar users toch wel een flinke vinger in de pap hoor
Ik wil dat wel lerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij ons heb je ook geen spaniolisch hoor
Ja, ga dat in het vervolg ff lekker op MSN doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarin hebben een paar users toch wel een flinke vinger in de pap hoor
Ook nog offtopic bullshit enzo die ook op msn kanquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Altijd weer die GT's en BK's die topics volspammen
Ik niet perse. Leer liever Tsjechisch.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij ons heb je ook geen spaniolisch hoor
Daar ken ik het vooral van, van het bord bij het stationquote:
poontquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Whehehe, sucka's
Ik heb spaans bij mij op school en ze zijn nu ook bezig met modules Italiaans en een module Klassiek Arabisch_!
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook nog offtopic bullshit enzo die ook op msn kan
Italiaans klinkt ook leukquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet perse. Leer liever Tsjechisch.
Bij ons komt chinees op school. Over lange tijd wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Whehehe, sucka's
Ik heb spaans bij mij op school en ze zijn nu ook bezig met modules Italiaans en een module Klassiek Arabisch_!
Italiaans sucks.quote:
Zoals de ouders enzeauquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad
alsof ons hun echte leven boeit.
Een half uurtje op een vmbo plein rondhangen en je kan gelijk instromen bij de laatstequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Whehehe, sucka's
Inderdaad, alsof ze die hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |