Doe dat eens, ik lach graag mensen uit. (Ik breng zoiets wel gevoelig hoor)quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb meer uur. Zal straks eens tellen.
Allemaal 1 pot nat.quote:
Jammer, he, het begon zo goed vanmorgen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
Welkom in de VMBO SC!
Ik moet 2e half jaar wel vaak 4u extra om aan projecten ofzo mee te doen ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
27+mentorles (inclusief project_! )
Hoezo nu toch VMBO, Juicyhil is erquote:
wel.quote:
Dan gaat het niveau meteen weer omlaagquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo nu toch VMBO, Juicyhil is er
Maar bij mij vervalt na 1 half jaar de 2 uur ANW. Want moeten we een half jaar project doen (dat is het eindpunt ofzo). ANWquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moet 2e half jaar wel vaak 4u extra om aan projecten ofzo mee te doen ookMaar daar hoef je niet echt te komen omdat het én niet voor een cijfer is, én ze controleren niet
Ik voetbal ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voetbal. Daar krijgen jongens nou mooie benen en een lekker kontje vanik ben helemaal pro-voetbal.
Ik snap ook niet dat ze altijd weer iets nieuws bedenken bij de opleidingenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar bij mij vervalt na 1 half jaar de 2 uur ANW. Want moeten we een half jaar project doen (dat is het eindpunt ofzo). ANWdat had ik al 1 jaar niet. Nu nieuwe tweede fase heb ik weer ANW
dat klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan gaat het niveau meteen weer omlaag
welquote:
Ik ben toch allang voorbij de middelbare schoolquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo nu toch VMBO, Juicyhil is er
je studeert natuurkunde ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Agiath het volgende:
Eerste dag nieuwe studie achter de rug.
Ik doe een studie met 94% man. Dus wie post hier snel wat vrouwelijke shit, anders begin ik te trillen
Dus kan je geen VMBO gedaan hebben? HOe gaat het met de MBO dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben toch allang voorbij de middelbare school![]()
Werkloos?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben toch allang voorbij de middelbare school![]()
welke van je 2 papa's noem je mama?quote:
ICT NATUURLIJK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |