Ok.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar over dat achterlopen:
Ik ben uit de oude tweede fase, toen bleef ik zitten en kwam ik in de nieuwe tweede fase (). En die hebben blijkbaar hoofdstukken behandelt in de 4e die ik niet heb gehad en ook niet hoefde. Nu moet ik die inhalen.
Tussen Zwolle en Deventer hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ein bisschen naast Eindhoven
Ik dacht dat Raalte het Noorden was_!L_L_L_!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben er weer hoor schatje van me![]()
Ik heb ook van allemaal vakken nieuwe stof. Dus heb niet heel veel voordeelquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is kloteIk zat in de nieuwe 2e fase gelukkig, en nu ik ben blijven zitten heeft het niet echt gevolgen ofzo, ik herhaal 100%
Oh :'0_!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Deventer hoor
stfu kankernerd.quote:
Bij ons kun je als je NT hebt geen Geschiedenis, economie kiezen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb ook van allemaal vakken nieuwe stof. Dus heb niet heel veel voordeel
En ik kwam er gister achter dat de deelvakken weg zijn. Dus daarom heb ik opeens heel natuurkunde én heel economie. Oftewel een NT profiel met economie![]()
![]()
Ik weet niet, maar de laatste 9 letters slaan nergens op in het dikgedruktequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
HIHIHIHIHAHAHAHAHHIHIHIHIHIPSVISGOED
zoek de typoo
Ik moet een NT profiel hebben. Want ik heb Wiskunde, biologie, scheikunde en natuurkundequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij ons kun je als je NT hebt geen Geschiedenis, economie kiezen.
En bij EM geen natuurkunde en scheikunde. Daar kan je toch niets mee met zo'n profiel..
Nou beter dan Ajax iig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar de laatste 9 letters slaan nergens op in het dikgedrukte
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Deventer hoor
Ik maak 25 uur in de week + mentorlesquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet een NT profiel hebben. Want ik heb Wiskunde, biologie, scheikunde en natuurkunde
quote:
Oke, doei hequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu ga ik echt, tot in het volgende deelz0rs.
Ik heb meer uur. Zal straks eens tellen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik maak 25 uur in de week + mentorles![]()
Heb ak mno wiskunde economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |