Kom amper nog op school, werk nu 4 dagen per week...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus kan je geen VMBO gedaan hebben? HOe gaat het met de MBO dan?
mijn broerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
welke van je 2 papa's noem je mama?
quote:
Wierden-Oost, represent your hood!quote:
Doe wat aan je spelling he !quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ok ik heb mezelf er toe gezet. Ik gaat hw maken.
Joey?quote:
Keihard eensch !quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik benoem dit nog even tot het PK en BP fastchat topic.
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe wat aan je spelling he !
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Keihard eensch ![ afbeelding ]
Kinky.quote:
Volgens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.
Ik zeg dan vaak; je weetz elf (ja echt weetz elf) voor het je weet z11 effectquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook vaak ik gaat. Klinkt geyl.
Dat moet hier ergens liggen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wierden-Oost, represent your hood!
Mijn leraar spaans.quote:
Ik heb het even geaudiovisualiseer voor mezelfs. Klinkt puick ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zeg dan vaak; je weetz elf (ja echt weetz elf) voor het je weet z11 effect
Kijk me profiel, werktuigbouwkundequote:
Nee krijg je er weer een vieuw bij en lijkt het net dat je interessant bent.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kijk me profiel, werktuigbouwkunde
Wij kunnen geen spaans leren op onze schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |