Ik denk het niet?quote:
Spore, ik heb daar nog steeds niet het punt van in gezien. Ik kon me er maximaal een half uurtje mee vermaken.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan iemand haar even over de rand heen duwen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je vleit me met je mooie foto's
Zitten beste plaatjes tussenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en is ie al binnen ?quote:
Ze is wel iets dikquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:02 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk hetzelfde als bij een willekeurig spel naar opties gaan en dan na een half uur in de sound test zeggen dat het spel kut isquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Spore, ik heb daar nog steeds niet het punt van in gezien. Ik kon me er maximaal een half uurtje mee vermaken.
Ik zeg niet dat ik het niet meer dan een half uur gespeeld heb, alleen dat ik na 30 minuten elke keer niet meer geïnteresseerd ben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde als bij een willekeurig spel naar opties gaan en dan na een half uur in de sound test zeggen dat het spel kut is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |