quote:N4TH4NJ4Y (18 hours ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply
Quality! I never knew they were dutch until 2 mins ago. Thanks for posting!
Uit meerdere studies is gebleken dat voetbal veel geld oplevert, laat staan de maatschappelijke voordelen die je erdoor krijgt enzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Laten we voetbal afschaffen. Het kost toch alleen maar geld.
Eens. 'Tis ook een prachtige sport. Maar ik wilde hem even provoceren. 14.gifquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef De_Ananas het volgende:
GT ik reageer hier op je!
[..]
Uit meerdere studies is gebleken dat voetbal veel geld oplevert, laat staan de maatschappelijke voordelen die je erdoor krijgt enzo.
spore is dus tof neem ik aan ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef Maisnon het volgende:
de demo was echt zo'n klein onderdeel van het spel
Ik twijfelde of je het meende aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal maar je gebruikte geen PIquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Eens. 'Tis ook een prachtige sport. Maar ik wilde hem even provoceren. 14.gif
Ik moet trainenquote:
Daarom is de PI vaak heel beslissendquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je het meende aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal maar je gebruikte geen PI
QFTquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal
Die site is ook gaafquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Btw, over die Heavy Metal-foto, zit er een gast in m'n klas die er uitziet als die oranje peentjeshaarEn dat moet dan een jongen voorstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, toen ik die site bekeek lag ik in de slappe lachquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die site is ook gaaf
www.thxforthe.info dus
Ben jij het dan eens met de stelling dat we het leger moeten afschaffen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het terug! In dat defensie topic kom je over als een redneck.
Nee. Er zijn weinig dommere dingen dan dat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij het dan eens met de stelling dat we het leger moeten afschaffen?
Te dikquote:
ze is inderdaad ergquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te dikperfect naar mijn mening.
Lekker zacht!
bedankt 3lmo voor de Stephanie McIntosh post.
Ik vind haar ook zeer lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te dikperfect naar mijn mening.
Lekker zacht!
bedankt 3lmo voor de Stephanie McIntosh post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |