quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Onur is een baas! Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
POSTENquote:
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Mag ik hier de sex tape van Miley Cyrus posten?
DIE MOET JE POSTENquote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
JAAAAAAAAHHH DOEN DOEN DOEN !!quote:
*weer een gat in broek *quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Hayden en zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nee meneer" voor jouquote:
quote:
Mooi, dan weet ik dat, voor als ie uit komt.quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
JAAAAAAAAHHH DOEN DOEN DOEN !!
Weet ik niet. Maar ik dacht, ik post snel Hayden toen ik zag dat jij zo'n gremlin postte.quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef gers het volgende:
waarom ziet hayden er altijd neukbaar uit ?
Moet je je broek uit doen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Nikmans het volgende:
Waar zie ik notes?
2 postieve van remlofquote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Nee meneer" voor jou![]()
[..]
[..]
Mooi, dan weet ik dat, voor als ie uit komt.Hoeveel notes krijg ik daarvoor?
moet aan extra notes komenquote:Op maandag 1 september 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik dacht, ik post snel Hayden toen ik zag dat jij zo'n gremlin postte.
Badgerquote:
Nee, gewoon als je even leest. http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 1 september 2008 19:50 schreef Nikmans het volgende:
Zeker zoiets wat je kunt zien als je een abo hebt
BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER MUSHROOM MUSHROOM BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER PANIC A SNAKE SNAKE A SNAKEEEE BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER Vquote:
HOE WEET JE DAT?quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb er 3
Ik denk dat dit de beste reden is om fok! te steunen want ik brand nu echt van de nieuwsgierigheid![]()
![]()
![]()
aaargh.
Het zal wel iets met FP getroll te maken hebben
QFTquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
De meeste vrouwen houden er niet van nee, nog nooit meegemaakt?
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, als je iemand er een plezier mee doetals ik geil genoeg ben vind ik het toch wel prima haha
!
Gewoon, in de shop kijken daar zie je hoeveel je er hebt...quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER MUSHROOM MUSHROOM BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER PANIC A SNAKE SNAKE A SNAKEEEE BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER V
Hahahaha >BDquote:Op maandag 1 september 2008 19:58 schreef Acinonyx het volgende:
allen buig voor de genadeloze almachtige wereldheersende koei ! en hij kent geen genade voor wie hem respectloos behandelt, MUHUHUHUAHAHAHAHAAHAAAAAAAA !!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Je hebt 103 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (167902) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
ZIE JE DE MUSHROOM OVER HET HOOFD?quote:
Zeg BT, doe mij eens een plezier?quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
Mijn vriendin is niet zo'n fan van sperma
[..]
QFT
BT je wilt me vast wel gelukkig maken hequote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
QFT
lolquote:
Ik 1tje per 146 postsquote:Op maandag 1 september 2008 20:01 schreef Paaskonijn het volgende:
oh 22718/103=gemiddeld 1 note per 220 berichten
BT, je weet toch dat ik van je hou eh...quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
QFT
Hoeveel heb je er dan, 6?quote:
OG LOC zou er veel meer hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 20:14 schreef GasTurbine het volgende:
1 note voor 294 berichten. Sjiek.
Hoeveel heb je er in totaal dan?quote:
10887 +/-quote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er in totaal dan?
Post tubgirl.quote:
Goatse, tubgirl. In meerdere topics baggeren. Eitje joh.quote:
Best netjes ookquote:
NOTE WIE IS DIE GRAFTAK?!quote:
je post geen tieten van je zusje/maisnon/BTquote:
Braun gok ik.quote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Best netjes ook
Wie zou de meeste notes van FOK! hebben?
toch welquote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hilary Duffy
Under The Wings Of Love heeft er ook best wel wat denk ikquote:
Staat er tochquote:
Uiteraard, maar ik kwam deze toevallig tegen, zijn van 31 augustusquote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
toch wel![]()
maar haley of hayden is 100x beter
Die foto laadde zo kankerlangzaam dat ik dat niet zag. Tevens waren mijn ogen toegetakeldtquote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat er toch
[..]
Uiteraard, maar ik kwam deze toevallig tegen, zijn van 31 augustus
die sletjes zijn veelste dikquote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo America's Next Top Model kijken.
Nee, ik had de post later aangepast en het erbij gezetquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die foto laadde zo kankerlangzaam dat ik dat niet zag. Tevens waren mijn ogen toegetakeldt
een pot natquote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik had de post later aangepast en het erbij gezet
Zit niet echt iemand bij die knap is volgens mij. Ik zal vandaag eens beter kijken.quote:
als de nazi's mods vinden dat je je niet goed gedraagdquote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is nou weer een note?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
als de nazi's mods vinden dat je je niet goed gedraagd
Ik gedraag me altijd voorbeeldigquote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
als de nazi's mods vinden dat je je niet goed gedraagd
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 1 september 2008 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd voorbeeldig
quote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef GasTurbine het volgende:
Gers is de eerste abo. Dat is toch wel een victorie voor de SC.
Natuurlijk wel. We negeren je overigens wel hoor, daar niet van.quote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb er maar 1.![]()
Maar, ik mag dan ook niet deelnemen aan deze reeks.
brong?quote:
fok!radioquote:
krijg ik een stijve vanquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
gers, vieze FOKpimp, waarom heb je een abbo?
Wat je nu doet, is wel een beetje tegenstrijdig hè. Of heb je dat zelf nog niet door?quote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. We negeren je overigens wel hoor, daar niet van.
van mij mag je ook in de sc hoorquote:Op maandag 1 september 2008 20:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat je nu doet, is wel een beetje tegenstrijdig hè. Of heb je dat zelf nog niet door?
Ik durf 4,50 te verwedden dat je het gekocht hebt omdat je het kan. Niet dat je het gebruikt ofzo.quote:
dikke lul dat ik 4,50 betaal voor die 5 klote notesquote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
gers, manhoerpimpje van me! [ afbeelding ]
Kan je nu je FOKpimp bent ook je notes inzien of heeft Danny je heel hard anaal genomen en moet je daar ook nog eens 4,50 voor betalen?
Dus je kan ze niet zien?quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
dikke lul dat ik 4,50 betaal voor die 5 klote notes
Piemel in je linker oor en rechterneusgat!quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey neukhoofden.
en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piemel in je linker oor en rechterneusgat!
nee daarvoor moet ik of danny pijpenquote:
En dat heeft met mij te maken omdat?quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.
FAIL
PWND.quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
en niks gewonnenquote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
zomfg lolzor.
gers doet ook nog mee voor de PS3 en kruisdoos.
ofwel:: óf hij betaald jou 4.50, óf jij betaalt hem 4.50, afhankelijk van je smaakquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
Nog minder dan niks.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat heeft met mij te maken omdat?
DUDE!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ tubgirl bij google in en krijg dit meteen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als ik hier geen note voor krijg
v!ez3 b33z0r!1quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
he3jz
Gast, serieoesu..quote:Op maandag 1 september 2008 21:29 schreef behangplakker het volgende:
"Kijkbuisfokkertjes": Een dierengoatse:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
omgquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ tubgirl bij google in en krijg dit meteen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als ik hier geen note voor krijg
(bij google stond: worse than a tubgirl)
Kanker, je ava.quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef behangplakker het volgende:
jwz
Ik had net een goatse als avaquote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is gewoon heel de tijd net tegen het randje postenen zelfs op het randje krijg je geen note met deze dikke notes hype.
Het probleem is alleen dat je er zo snel overheen zitmij schiet bijvoorbeeld een topic als "De Turkse buurvrouw is eindelijk bevallen!" met in de OP enkel een plaatje van een koeienvlaai.
Keurig!quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is gewoon heel de tijd net tegen het randje postenen zelfs op het randje krijg je geen note met deze dikke notes hype.
Het probleem is alleen dat je er zo snel overheen zitmij schiet bijvoorbeeld een topic als "De Turkse buurvrouw is eindelijk bevallen!" met in de OP enkel een plaatje van een koeienvlaai.
Uhm..?quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef gers het volgende:
meester argos ik mis je
Zo werden we staande tegen de kooi vastgezet en pakte Meester Argos de vacuümpomp.
Eerst was slaaf michel aan de beurt die nog niet eerder een vacuümpomp op zijn slavenpik had gevoeld.
En dan krijg ik een note voor slotje roepenquote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door remlof op 01-09-2008 22:43:58 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
gers, gast echt. ik heb liever dat je op hayden loopt te geilen, want dit is echt totaal niet sexy!quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef gers het volgende:
meester argos ik mis je
Zo werden we staande tegen de kooi vastgezet en pakte Meester Argos de vacuümpomp.
Eerst was slaaf michel aan de beurt die nog niet eerder een vacuümpomp op zijn slavenpik had gevoeld.
Enjoy ur aids banquote:
Dude wtfquote:
Zie je over 48 uurquote:
welk topic.quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef BobbyB het volgende:
ik ben ff in MED F5en, brb.
banmeld topic natuurlijkquote:
dat weet ik niet, daarom ging er F5enquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staat acinonyx ofzo er al dan
Ja, daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat weet ik niet, daarom ging er F5en
blijkbaar word de SC niet in de gaten gehouden of zoquote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook
quote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
Hilary Duffy
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprekquote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Acinonyx het volgende:
hmmmm ik heb mezelf gered met een spoiler
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatsequote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprek
Ja, maar je neemt wel veel risicoquote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatse
ik ben er tochquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Het_hupt het volgende:
Ik mis een aantal vaste baggeraars hier
jah das waar, deze was beetje riskantquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt wel veel risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]En photoshop je yvonne likkend eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
NO WAYquote:
Hey Dirkh,quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NO WAYWTF happened
Ik weet nog goed dat ie mod werd in KLB en dat de meeste een hekel aan hem hadden.
Goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En photoshop je yvonne likkend eronder?
quote:
dr gaan nog meer modjes sneuvelenquote:
WAAAAAAAAAAAAT? Nee, dat is niet tof.quote:
Ik denk dat Jordeeeh een kans verdient, en AFCAJos is ook een goede naar mijn mening, uiteraard kan Reetveter 's nachts een goede taak als mod vervullenquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jonge .. ze zoeken vervaning .. maar niemand wil klb modden .. ik denk dat ik het maar moet doen ..
Maar hoezo hij danquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dr gaan nog meer modjes sneuvelen
Ohjee. Dat gaat wat worden!quote:
Het is een hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Laten we een Bio rouw topic houden!quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmzz, jammer dat Bio op zwart gaat.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BT WIL JE IETS LIEFS VOOR ME DOEN ?quote:
Awwwquote:
de KLB SC gaat dr aanquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil KLB gerust modden![]()
[..]
Ohjee. Dat gaat wat worden!
Mooie gitaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Hahaha. Ja, dan ben je eindelijk echt die moderatorquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil KLB gerust modden![]()
[..]
Ohjee. Dat gaat wat worden!
quote:
wil je me een plezier doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
De meeste vrouwen houden er niet van nee, nog nooit meegemaakt?
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, als je iemand er een plezier mee doetals ik geil genoeg ben vind ik het toch wel prima haha
!
juist !quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
wil je Behangplakker een plezier doen?
Nou, dan gaan we gewoon weer in andere KLB topics baggeren, makkelijk zat!quote:
quote:
doe ook ff mee in Hey Dirkh,quote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we gewoon weer in andere KLB topics baggeren, makkelijk zat!
Hoezo zou ik een goede mod zijnquote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordeeeh een kans verdient, en AFCAJos is ook een goede naar mijn mening, uiteraard kan Reetveter 's nachts een goede taak als mod vervullen[ afbeelding ]
Haha, jongens met lange nagels op kickboksen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedenavond trouwens.
Ik ben tijdens kickboksen op mn bek geschopt en nu bloed mijn wang![]()
Gast kwam met zn teennagel in mijn wang![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedenavond trouwens.
Kusjequote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedenavond trouwens.
boh gek die spuit veelquote:
PWNTquote:
Kun je in het weekend wel mee opscheppen bij je doelwitten die nachtquote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedenavond trouwens.
kut-newbe, tot over 48 uurquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef TVE het volgende:
http://img305.imageshack.us/img305/7602/tubgirl1ac.jpg
Dan zeg je toch niet tijdens kickboksenquote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je in het weekend wel mee opscheppen bij je doelwitten die nacht
JA EDIT MAAR MAAR HIJ IS GEQUOTE HOOR!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111quote:
quote:
Ik bedoelde minderjarige sletjesquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zeg je toch niet tijdens kickboksen
Dan zeg je tijdens het jagen op tijgers in de Amazone.
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde minderjarige sletjes
Nee, wel een ban! Doei!quote:
EN REMLOF IS ER ALS IEMAND EEN TUBGIRL POSTTEquote:
picsquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde minderjarige sletjes
Echte hetero mannen knippen hun teennagels iets van 1x per jaar.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, jongens met lange nagels op kickboksen?
Maar beterschap
muhahaha TVE is er gloeiend bij.quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef remlof het volgende:
tvp
Dat blijkt, waar was je? Ik probeer het allemaal nog een beetje recht te trekken door pics te posten maar de goatse en tubgirls vliegen je om de oren om notes te scorenquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef Sackboy het volgende:
WTF is er hier gebeurd zeg![]()
![]()
![]()
Ik kan jullie ook geen moment alleen laten
mods kunnen de edits zienquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JA EDIT MAAR MAAR HIJ IS GEQUOTE HOOR!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111
Ik vijl elke dag 3x een beetje bijquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echte hetero mannen knippen hun teennagels iets van 1x per jaar.
Al die gangstars laten hun pinknagel altijd groeien enzoquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echte hetero mannen knippen hun teennagels iets van 1x per jaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
Lekker bezig Fok!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en precies daarom zijn ze dus niet zichtbaar voor iedereen
Biobaas.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Oh, en Bio is er wel degelijk rond dit tijdstip. Bio stealth dan meestal
quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
muhahaha TVE is er gloeiend bij.
[..]
Dat blijkt, waar was je? Ik probeer het allemaal nog een beetje recht te trekken door pics te posten maar de goatse en tubgirls vliegen je om de oren om notes te scoren![]()
Remlof, je had gelijk!
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef gers het volgende:
weet je wat ik trouwens spannend vindt
een foto van bt op een watermeloen plakken er een gat in boren
waarom ben je geen mod meerquote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Oh, en Bio is er wel degelijk rond dit tijdstip. Bio stealth dan meestal
Stop je echt als mod?quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we het een beetje netjes houden? Ik zie een Goatse en een Tubgirl.
En editten heeft geen zin, want we zien de edit
Lang verhaal menquote:
Van deze pipoquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef TVE het volgende:
Van wie was de Goatse?
zeg ikquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we het een beetje netjes houden? Ik zie een Goatse en een Tubgirl.
En editten heeft geen zin, want we zien de edit
We hebben de tijdquote:
iig fijn dat je weggaatquote:
hij was van TVE !quote:
Geil.quote:
lulzquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
TVE, tubgirl, 48 uur.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef longinus het volgende:
Wat is een tubgirl ?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef longinus het volgende:
Wat is een tubgirl ?
Niet uitdagenquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef longinus het volgende:
Wat is een tubgirl ?
Inderdaad, we hebben tijd zat hier.quote:
lulzquote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef remlof het volgende:
BobbyB, tubgirl, 48 uur.
toch jammer dat geen blauw meer draagtquote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet uitdagen![]()
En peeps, over op een ander onderwerp bitte. Heksenjacht heb ik geen zin in.
Heb ik nu een note erbijquote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet uitdagen![]()
En peeps, over op een ander onderwerp bitte. Heksenjacht heb ik geen zin in.
Zeg, stoker, ik post alleen maar Hayden etc.quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef behangplakker het volgende:
Gers en bobby zijn mietjes nu de FA's er zijn
Er zijn er hier meer dan 1?quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef behangplakker het volgende:
Gers en bobby zijn mietjes nu de FA's er zijn
Ik voel een ninja-edit battle aankomenquote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
Ok, nieuwe regel in deze SC: wie hier iets banbaars post en weer wegedit krijgt meteen een ban van een week, capisce?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
Ok, nieuwe regel in deze SC: wie hier iets banbaars post en weer wegedit krijgt meteen een ban van een week, capisce?
Minstens, afhankelijk van je banhistorie natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |