Hoeveel heb ik er?quote:
Ik ook, dat was die keer dat ik Yvonne helemaal verrot had gescholden... of mag dat wel?quote:
Notes van een ander opvragen is toch 10 euro?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, je kan natuurlijk alleen de notes van jezelf opvragen.
Ja.quote:
Dunno. Je kunt die van jou natuurlijk nog altijd doorverkopen voor een paar bankjes.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Notes van een ander opvragen is toch 10 euro?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dunno. Je kunt die van jou natuurlijk nog altijd doorverkopen voor een paar bankjes.
Geen idee, die van jou kan ik niet zien.quote:
Trusten!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
ik ben moe, slapen, doei
Ja en precies daarom zijn ze dus niet zichtbaar voor iedereenquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
Welterustenquote:
Surequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee, die van jou kan ik niet zien.zijn alleen zichtbaar voor admins, hoger threat-level enzo.
Ik heb er lekker meer dan jou.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
quote:
Ik bied de copyright op m`n bold-style.quote:
Jij hebt er meer dan iedereen op fok volgens mijquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan iedereen op fok volgens mij
Hoe dan ook, ik ben er ook van tussen. [ afbeelding ] Baggerse nog!
Die heb je heul niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bied de copyright op m`n bold-style.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |