Oepsquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy ken ook al niet tellen
Goeie OP en TT, dat wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En waar is de The Hills Fanclub??
En waar zijn de rest van de vorige topics??
En ik ben geen lurker
Kut-TS
Nee, jij had de wiki bij moeten werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En ik ben geen lurker
Kut-TS
Jij moet je kankahkop houwe, kankahmongool!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En ik ben geen lurker
Kut-TS
En jij bent?quote:
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'patat'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'friet'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
Was jij niet die gebande user?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!
Wel uit het oog, nooit uit het hartquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja de fanclub is nu dus heulemoal niet meer in de OP verwerkt
Hooi!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi
Nee, dan denk ik dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Was jij niet die gebande user?
In de coffeeshop van Haagse Sjonnie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Tijd voor een jointje.
Termie, ken je de TT aanpasse naar #19? Sommige kenne niet telle.quote:
Doe maar stoer!quote:
Ja *kras*quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!
Mooi zoquote:
Since when?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:13 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB moet hem openen, hij is de master topicopener jeweetz.
Sinds jij deze superdeluxe OP heb gemaakt met een heus topicthema gedeelte erinquote:
Ah ok, nou thanks iigquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sinds jij deze superdeluxe OP heb gemaakt met een heus topicthema gedeelte erin [ afbeelding ]
WOORDGRAPJE! 2 ZELFS !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:45 schreef BobbyB het volgende:
Carrie Underwear met d'r cuntry muziek
Slecht hequote:
Faler.quote:
Held.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef remlof het volgende:
TT gewijzigd, deeltje nummer negentien dus.
Hoe zit dat trouwens met die theedoek-op-je-hoofd-foto's remlof? Ik heb ze gezienquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef remlof het volgende:
TT gewijzigd, deeltje nummer negentien dus.
quote:Sea urchin
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
For the 1913 film, see The Sea Urchin.
Sea urchin
Sea urchins, Sterechinus neumayeri
Sea urchins, Sterechinus neumayeri
Scientific classification
Kingdom: Animalia
Phylum: Echinodermata
Subphylum: Echinozoa
Class: Echinoidea
Leske, 1778
Subclasses
* Subclass Perischoechinoidea
o Order Cidaroida (pencil urchins)
* Subclass Euechinoidea
o Superorder Atelostomata
+ Order Cassiduloida
+ Order Spatangoida (heart urchins)
o Superorder Diadematacea
+ Order Diadematoida
+ Order Echinothurioida
+ Order Pedinoida
o Superorder Echinacea
+ Order Arbacioida
+ Order Echinoida
+ Order Phymosomatoida
+ Order Salenioida
+ Order Temnopleuroida
o Superorder Gnathostomata
+ Order Clypeasteroida (sand dollars)
+ Order Holectypoida
Wikispecies has information related to:
Echinoidea
Sea urchins are small, globular, spiny sea creatures, composing most of class Echinoidea. They are found in oceans all over the world. Their shell, or "test", is round and spiny, typically from 3 to 10 cm across. Common colors include black and dull shades of green, olive, brown, purple, and red. They move slowly, feeding mostly on algae. Otters, wolf eels, and other predators feed on urchins. Sea urchins are harvested and served as a delicacy.
Sea urchins are members of the phylum Echinodermata, which also includes starfish, sea cucumbers, brittle stars, and crinoids. Like other echinoderms they have fivefold symmetry (called pentamerism) and move by means of hundreds of tiny, transparent, adhesive "tube feet". The pentamerous symmetry is not obvious at a casual glance but is easily seen in the dried shell or test of the urchin.
Together with sea cucumbers (Holothuroidea), they make up the subphylum Echinozoa, which is defined by primarily having a globoid shape without arms or projecting rays. Sea cucumbers and the irregular echinoids have secondarily evolved different shapes. Although many sea cucumbers have branched tentacles surrounding the oral opening, these have originated from modified tube feet and are not homologous to the arms of the crinoids, sea stars (starfish) and brittle stars.
quote:
quote:Brad Douglas Paisley (born October 28, 1972 in Glen Dale, West Virginia) is a Grammy Award-winning American country music singer-songwriter and guitarist. Starting with the release of his 1999 album Who Needs Pictures, Brad has recorded five studio albums and a Christmas compilation on the Arista Nashville label, with all of his albums certified gold or higher by the RIAA[1].[ In addition, he has charted twenty-one singles on the U.S. Billboard Hot Country Songs charts, eleven of which have reached Number One. His style crosses between traditional country and pop-rock, frequently lacing his songs with humor and pop culture references.
En die note was ook daadwerkelijk nodig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
En ook meteen je baggerreactie uit het FB-topic verwijderd en je ervoor genote
Dat idee was niet van mij, kwam uit de auto-/allochtonen slowchat die toen liep.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met die theedoek-op-je-hoofd-foto's remlof? Ik heb ze gezienWaar haalde je de inspiratie vandaan?
Ja, maar jij had toch die ene waar je door de keuken rende?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat idee was niet van mij, kwam uit de auto-/allochtonen slowchat die toen liep.
Ja, feedbacktopics zijn voor feedback en niets anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die note was ook daadwerkelijk nodig?
quote:Well I love her
But I love to fish
I spend all day out on this lake
And hell is all I catch
Today she met me at the door
Said I would have to choose
If I hit that fishin' hole today
She'd be packin' all her things
And she'd be gone by noon
Well I'm gonna miss her
When I get home
But right now I'm on this lakeshore
And I'm sittin' in the sun
I'm sure it'll hit me
When I walk through that door tonight
That I'm gonna miss her
Oh, lookie there, I've got a bite
Now there's a chance that if I hurry
I could beg her to stay
But that water's right
And the weather's perfect
No tellin' what I might catch today
Well I'm gonna miss her
When I get home
But right now I'm on this lakeshore
And I'm sittin' in the sun
I'm sure it'll hit me
When I walk through that door tonight
That I'm gonna miss her
Yeah, I'm gonna miss her
Zodat jij kan zeggen: geweldig genotequote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die note was ook daadwerkelijk nodig?
Ich.. bin.. kaputquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, feedbacktopics zijn voor feedback en niets anders.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zodat jij kan zeggen: geweldig genote
Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.
Ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat? Is je wiet op? Arme ziel.
Ik vroeg t me ook al afquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
Wtf zijn notes nou weer?
Mag ik er ook een?
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Doe dat Rits.!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Bij mij staat ie nog steeds op de 1equote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef elfzesendertig het volgende:
2,5 pagina's alweer. Goed zo kinderen!
HAP HAPquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Neen, ik woon in een puicke buurt.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
Accepteert ie ook PayPal?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dat is dan spijtig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, ik woon in een puicke buurt.
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...quote:
Ik ben maar 1 keer stout geweest.quote:
wij weten hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Dat kost je dan 5 euro.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |