Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.
Ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat? Is je wiet op? Arme ziel.
Ik vroeg t me ook al afquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
Wtf zijn notes nou weer?
Mag ik er ook een?
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Doe dat Rits.!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Bij mij staat ie nog steeds op de 1equote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef elfzesendertig het volgende:
2,5 pagina's alweer. Goed zo kinderen!
HAP HAPquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Neen, ik woon in een puicke buurt.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
Accepteert ie ook PayPal?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dat is dan spijtig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, ik woon in een puicke buurt.
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...quote:
Ik ben maar 1 keer stout geweest.quote:
wij weten hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Dat kost je dan 5 euro.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |