10 uur vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Lambal, "dagje". Ik heb deze week 45 uur gemaakt, en wel 6 topics gemist volgens mij
Lief dat je me hebt gemist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor mij ging het anders heel snel. [ afbeelding ]
quote:
Ga eens deaud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
weer die kutmongool met zn bold posts ?
Én zijn superman teken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
weer die kutmongool met zn bold posts ?
Omdat ik 47 uur heb moeten F5'en bij GS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het zo? en niet gewoon dood ?
dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ik 47 uur heb moeten F5'en bij GS.
Heb je nog nooit GS bezocht?quote:
jawel maar dan ga je toch niet gelijk met eau ipv o typen of ben je echt zo'n mongool?quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
jawel maar dan ga je toch niet gelijk met eau ipv o typen of ben je echt zo'n mongool?
HET IS GOEDVERDOEMME MET 1 L VUILE KEAULERE HOERRRRRRR!quote:
Ik had daar op m`n werk al een ban gekregen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is GS?
Toch geen GeenStijl?
Zo ja Juicyhil moet verbannen worden, zo nee, Juicyhil moet verbannen worden!!
quote:
Rot op mênnus debielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HET IS GOEDVERDOEMME MET 1 L VUILE KEAULERE HOERRRRRRR!
Mag ik u vragen waarom?quote:
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.quote:
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind jij t geen idioot dan met zn Supermanteken, eau, en alles in bold?
Ik maak me niet druk hoor. Ik vraag me af waarom ie dat doetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan maken![]()
Na een tijdje reageert niemand er meer op en dan gaat ie weer normaal posten.
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.
Waarom doe je dat in godsnaam?
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en omdat je naar SImple Plan gaat!
Uhuh te herkennen aan mijn UI.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.
Stel het voor zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Juicyhill een 3 maandenban krijgt. Of in de prullenbak word gegooid.
Er word toch niet naar mij geluisterdquote:
Wat lul je dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
1. Het is kutmuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.
Tvoje Maminkaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Het is kutmuziek
2. Ze doen stoer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1. Houd je kop, ze zijn gaaf en maken kwaliteitsmuziek.
2. Ali B en co. die doen stoer. SP niet.
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
Goedenavond Bobbyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
Kortom: @diegene die huilen dat ik bold typ, open een topic in R&P.
quote:
Niet in boldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hiihihi. hij heeft ervan geleerd
Sssst!quote:
quote:
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugik faalde.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.
Ik doe altijd normaal, jeweetsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB kruip trouwens even uit de reet van Juicyhil, misschien doe je dan wat normaler.
Wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Hoe bevalt het weekend tot nu toe voor iedereen?
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?
Fabuleus, The Hills weekendbreak jewaidsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
* Paaskonijn gooit Gambiaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.
Een mod die ons uitscheldtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Doe eens rustig aan, stelletje schurfthonden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:38 schreef slindenau het volgende:
Mensen die in 'GS' taal typen (of nog erger, praten) mogen van een hele hoge flat vallen. Vrijwillig dan wel he
.
Bier!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een mod die ons uitscheldt [ afbeelding ]
...en Tieten.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Doe eens rustig aan, stelletje schurfthonden.
Down the road please.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hij zei "schurfthonden"
ik kan er niet meer tegen *kras kras*
Puick, met vriendin uit eten geweest en zulks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, jeweets![]()
Is je paling nog uit je broek geweest?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puick, met vriendin uit eten geweest en zulks.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je paling nog uit je broek geweest?
Mensen die romantisch doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee, het was wel een leuke dag.Denk dat ik haar volgende week uit eten neem.
Jij bent van 'hoi ik ben die en die!' en diezelfde avond nog d'rop?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die romantisch doen![]()
Enniehoe, doe haar de groeten van me.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen ook foto's maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |