Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
Goedenavond Bobbyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
Kortom: @diegene die huilen dat ik bold typ, open een topic in R&P.
quote:
Niet in boldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hiihihi. hij heeft ervan geleerd
Sssst!quote:
quote:
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugik faalde.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.
Ik doe altijd normaal, jeweetsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB kruip trouwens even uit de reet van Juicyhil, misschien doe je dan wat normaler.
Wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Hoe bevalt het weekend tot nu toe voor iedereen?
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?
Fabuleus, The Hills weekendbreak jewaidsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe bevalt het weekend tot nu toe voor iedereen?
* Paaskonijn gooit Gambiaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.
Een mod die ons uitscheldtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Doe eens rustig aan, stelletje schurfthonden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:38 schreef slindenau het volgende:
Mensen die in 'GS' taal typen (of nog erger, praten) mogen van een hele hoge flat vallen. Vrijwillig dan wel he
.
Bier!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een mod die ons uitscheldt [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |