Rot op mênnus debielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HET IS GOEDVERDOEMME MET 1 L VUILE KEAULERE HOERRRRRRR!
Mag ik u vragen waarom?quote:
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.quote:
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind jij t geen idioot dan met zn Supermanteken, eau, en alles in bold?
Ik maak me niet druk hoor. Ik vraag me af waarom ie dat doetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan maken![]()
Na een tijdje reageert niemand er meer op en dan gaat ie weer normaal posten.
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.
Waarom doe je dat in godsnaam?
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en omdat je naar SImple Plan gaat!
Uhuh te herkennen aan mijn UI.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.
Stel het voor zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Juicyhill een 3 maandenban krijgt. Of in de prullenbak word gegooid.
Er word toch niet naar mij geluisterdquote:
Wat lul je dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
1. Het is kutmuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.
Tvoje Maminkaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Het is kutmuziek
2. Ze doen stoer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1. Houd je kop, ze zijn gaaf en maken kwaliteitsmuziek.
2. Ali B en co. die doen stoer. SP niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |