Nee. Jij hebt de enige te pakken.quote:Zijn er meer dames niet echt gediend van mannenpap?
Weet je zeker dat jij een man bent?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef RobRobert het volgende:
mannenpap
Zeiltje spannen al eens voorgesteld?quote:Ik heb goede sex met mijn vriendin en ze is nergens echt vies van ofzo.
nee integendeelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef NED het volgende:
Wat een preuts wijf zeg.
Laat me raden, anale seks vind ze zeker ook niks
Die van jou is kapot, terug naar de fabriek ermee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef RobRobert het volgende:
Zijn er meer dames niet echt gediend van sperma?
ja wat is het nou?quote:
of als ze niet opletquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef ditchhare het volgende:
ach, die van mij heeft het ook niet graag in de mond maar voor de rest mag alles. En als je wel anaal mag, er zijn ook vrouwen die dat niet willen. You win some, you lose some. En idd, als ze echt heel geil is lukt het me wel eens in haar mond te ejaculeren.
vosss is met dubbel s en posten dat iemand zn posts niets bijdragen draagt ook neit echt bijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Sweden_Sverige het volgende:
NED/voss, donder toch op met je nietszeggende bijdragen. Mên, je hele posthistory voegt wérkelijk niks toe...
Inderdaad, kappen. Ned, van jou heb ik eerder al posts verwijderd. Tevens waarschuwing.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Sweden_Sverige het volgende:
NED/voss, donder toch op met je nietszeggende bijdragen. Mên, je hele posthistory voegt wérkelijk niks toe...
You win some you lose some??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef ditchhare het volgende:
ach, die van mij heeft het ook niet graag in de mond maar voor de rest mag alles. En als je wel anaal mag, er zijn ook vrouwen die dat niet willen. You win some, you lose some. En idd, als ze echt heel geil is lukt het me wel eens in haar mond te ejaculeren.
Echte liefdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:31 schreef liefhart het volgende:
[..]
You win some you lose some??
Wat een loser-mentaliteit![]()
Als mevrouw zeikerige eisen gaat stellen en vies van mijn kwakkie is dan zoek ik er een die er geen problemen mee heeft!
Moet je opletten hoe snel ze opeens om is
Jij hebt vast heel veel ervaring met vrouwenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:31 schreef liefhart het volgende:
[..]
You win some you lose some??
Wat een loser-mentaliteit![]()
Als mevrouw zeikerige eisen gaat stellen en vies van mijn kwakkie is dan zoek ik er een die er geen problemen mee heeft!
Moet je opletten hoe snel ze opeens om is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |