Je hebt altijd van die stoïcijnse mods die niet weten wat ze te wachten staat.quote:Op maandag 1 september 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:
Ze schrokken helemaal niet, tenminste niet iedereen zie ik.
Succes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
hvjjn gaat als eerste dicht.
Kan je niet wat aan die baggerslowchat in KLB doen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben nog even aan het inlezen, daarna ga ik me bemoeien met die gasten in FC. Wat een stel jankzakken zitten daar. hvjjn gaat als eerste dicht.
quote:
Hvjjn Dirkh?quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
hvjjn gaat als eerste dicht.
Ben al bezig. Geef me een paar uurtjes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet wat aan die baggerslowchat in KLB doen?
Ohja, daarom lees ik dat topic en de SC nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik kijk er nu al naar uit. De ingegroeide teennagels, de mislukte relaties en de weggelopen cavia kunnen allemaal een eigen Hyves pagina krijgen, maar niet hier!
Ik had een laptop op schoot, maar om een of andere manier schoot deze 13 centimeter de lucht in.quote:
goed bezig man!quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al bezig. Geef me een paar uurtjes.
Dirkh heeft grootse plannen met WFL.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef G.Fawkes het volgende:
hey maar jongens jullie moeten nog beslissen we de nieuwe mod op WFL wordt, ga eens aan het werk
Dirkh en WFL, nee toch zeker. Dirkh blijf er alsjeblieft vanafquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dirkh heeft grootse plannen met WFL.
13 maar? Ah vandaar die Multiplaquote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had een laptop op schoot, maar om een of andere manier schoot deze 13 centimeter de lucht in.
Hmmm. Je zou toch wat compensatie verwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |