Je hebt altijd van die stoïcijnse mods die niet weten wat ze te wachten staat.quote:Op maandag 1 september 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:
Ze schrokken helemaal niet, tenminste niet iedereen zie ik.
Succes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
hvjjn gaat als eerste dicht.
Kan je niet wat aan die baggerslowchat in KLB doen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben nog even aan het inlezen, daarna ga ik me bemoeien met die gasten in FC. Wat een stel jankzakken zitten daar. hvjjn gaat als eerste dicht.
quote:
Hvjjn Dirkh?quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Dirkh het volgende:
hvjjn gaat als eerste dicht.
Ben al bezig. Geef me een paar uurtjes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet wat aan die baggerslowchat in KLB doen?
Ohja, daarom lees ik dat topic en de SC nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik kijk er nu al naar uit. De ingegroeide teennagels, de mislukte relaties en de weggelopen cavia kunnen allemaal een eigen Hyves pagina krijgen, maar niet hier!
Ik had een laptop op schoot, maar om een of andere manier schoot deze 13 centimeter de lucht in.quote:
goed bezig man!quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al bezig. Geef me een paar uurtjes.
Dirkh heeft grootse plannen met WFL.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef G.Fawkes het volgende:
hey maar jongens jullie moeten nog beslissen we de nieuwe mod op WFL wordt, ga eens aan het werk
Dirkh en WFL, nee toch zeker. Dirkh blijf er alsjeblieft vanafquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dirkh heeft grootse plannen met WFL.
13 maar? Ah vandaar die Multiplaquote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had een laptop op schoot, maar om een of andere manier schoot deze 13 centimeter de lucht in.
Hmmm. Je zou toch wat compensatie verwachten.quote:
Nadat ik op zoek was gegaan waar dat forum ergens staat, heb ik besloten dat Dagonet daar mod wordt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dirkh heeft grootse plannen met WFL.
Maanvis kickte op het verkeerde moment het topic omhoog, toen was Danny schijnbaar nog niet overtuigd.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
Die Maanvis toch, eindelijk heeft ie z'n droom in vervulling zien gaan. Dirkh moet ik eerst nog bezig voor ik die frisse wind ervaar.
Wat heb je gedaan om hem alsnog te overtuigen: weer zo'n levensgrote knuffel gekocht voor z'n kinderen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maanvis kickte op het verkeerde moment het topic omhoog, toen was Danny schijnbaar nog niet overtuigd.
Nee, ik moest om een of andere reden een Xbox en een PS3 bij hem afleveren. Geen idee waarom.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem alsnog te overtuigen: weer zo'n levensgrote knuffel gekocht voor z'n kinderen?
Eh ja, maar ik snap niet wat er te bespreken valt. Waarom overleggen als anderen toch geen gelijk hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef NJ het volgende:
Heb je het besprekingstopic al gevonden?
Zodra ik deze grap snap zal ik je PM-en.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef beverton het volgende:
hey dirkh je hebt geen humor
Daar zal ik net zo vaak ik reageren als in het afscheidstopic.quote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja ik opende een welkomsttopic voor je.
ow dus dan reageer je ook 12 keer?quote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar zal ik net zo vaak ik reageren als in het afscheidstopic.
heb ik nu een paar nieuwe notesquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef NJ het volgende:
Even wat ruis verwijderd.
oeff, ik dacht al dat ik de enigste wasquote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra ik deze grap snap zal ik je PM-en.
Nee dan blijf ik stil in de hoop dat ze smeken om te blijven, dat is me ongeveer 4 keer mislukt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef beverton het volgende:
[..]
ow dus dan reageer je ook 12 keer?
kutzooi, heb geen nieuwe notesquote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef beverton het volgende:
[..]
heb ik nu een paar nieuwe notes:D:D:DD want daar doe ik het natuurlijk allemaal voor, ik probeer mee te doen met die wedstrijd notes in 1 maand
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef beverton het volgende:
[..]
heb ik nu een paar nieuwe notes:D:D:DD want daar doe ik het natuurlijk allemaal voor, ik probeer mee te doen met die wedstrijd notes in 1 maand
hihihihihihiquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dan blijf ik stil in de hoop dat ze smeken om te blijven, dat is me ongeveer 4 keer mislukt.
owh noes there goes tokyo god god godzillaquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
En Dirkh en ik hebben geen enkel probleem met preventief bannen.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
En Dirkh en ik hebben geen enkel probleem met preventief bannen.
Zo, je kan zowaar een plaatje in een post plaatsen. Wat goed van jou!quote:
Haten is niet mee mogen pratenquote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef appelsjap het volgende:
dirkh is een hater
quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al bezig. Geef me een paar uurtjes.
Ik ken je niet eens knaas, kan me nog geen enkele post van je herinneren. Ik weet niet hoe je er bij komt dat iemand jou zou moeten herinneren, maar hou er rekening mee dat dat niet aan een ander ligt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef appelsjap het volgende:
ik weet toch wel dat ik in no-time gebanned zal worden door dirkh, permenant
pussy, ben je bang dat ie je echt bannedquote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef beverton het volgende:
euh maar dirkh ik zit je maar te stangen hoor
wedde dat je weet wie ik ben, je wilt het gewoon vergeten, ik weet dat het een afschuwelijke tijd voor je was, toen je me nog kende..quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens knaas, kan me nog geen enkele post van je herinneren. Ik weet niet hoe je er bij komt dat iemand jou zou moeten herinneren, maar hou er rekening mee dat dat niet aan een ander ligt.
Nee hij is bang dat ie gelyncht word door 40 verkoolde kinderlijkjes nou goed ?quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
pussy, ben je bang dat ie je echt banned
quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
pussy, ben je bang dat ie je echt banned
nou eigenlijk ben ik daar inderdaad bang voor.quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee hij is bang dat ie gelyncht word door 40 verkoolde kinderlijkjes nou goed ?
getsie, was een triangeljostischuiverquote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
beverton kom is met een masterlijke DirkH paint, hij heeft trouwens die hele lelijke fiat, zo een:
[ afbeelding ]
Je bent niet goed he?quote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
beverton kom is met een masterlijke DirkH paint, hij heeft trouwens die hele lelijke fiat, zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent niet goed he?
Denk je nou echt dat hij daarin rijdt?
Vind jij summer wine echt zo`n goed nummer ?quote:
Ik meen dat ik een jaar geleden al ergens heb geschreven waar ik wel in rijd, maar de multipla hype loopt inmiddels wel al een jaar of twee.quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent niet goed he?
Denk je nou echt dat hij daarin rijdt?
en nu is het een ford kaquote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
De originele van Nancy & Lee welquote:Op maandag 1 september 2008 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Vind jij summer wine echt zo`n goed nummer ?
Die word idd wel stug in leven gehouden .. dat kan je de zwakzinnige users niet verwijten.quote:Op maandag 1 september 2008 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik meen dat ik een jaar geleden al ergens heb geschreven waar ik wel in rijd, maar de multipla hype loopt inmiddels wel al een jaar of twee.
Klopt, weet alleen niet meer watquote:Op maandag 1 september 2008 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik meen dat ik een jaar geleden al ergens heb geschreven waar ik wel in rijd, maar de multipla hype loopt inmiddels wel al een jaar of twee.
lmao!quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef beverton het volgende:
[..]
en nu is het een ford ka
[ afbeelding ]
Dat is toch met alle hypes zo? Die gaan zo lang door terwijl ze helemaal niet meer leuk zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toyota, van de CarinaE naar de Avensis.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Klopt, weet alleen niet meer wat![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch met alle hypes zo? Die gaan zo lang door terwijl ze helemaal niet meer leuk zijn.
Overigens succes Drikh!
bijdeweg, hoe is het met je niersteen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef beverton het volgende:
dat is het zelfde als appels met stenen vergelijken.
Omdat je voor hem nog minder dan niks bent.quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef appelsjap het volgende:
dirkh waarom reageer je niet op mn posts?
omdat hij een sago-kamehamea bitch isquote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef appelsjap het volgende:
maar dat kan toch heul niet, minder dan niks zijn?quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Omdat je voor hem nog minder dan niks bent.
Ik zie geen enkele post waar ik op zou moeten reageren. Misschien wil je dat wel, maar ik ga niet aan jouw aandachtstekortstoornis (vraag maar aan JogY) gehoor geven, daar heb je vast wel een cockerspaniel voor die jouw gezever tegen 150 euro per uur aan wil horen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef appelsjap het volgende:
Volgens mij geen enkele, beverton misschien, maar dan heb je het wel gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
Wat doen al die newbies hier? Hebben die Dirkh ooit als mod meegemaakt dat ze zich zorgen maken?
ja, en hij zuigt, big timequote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
Wat doen al die newbies hier? Hebben die Dirkh ooit als mod meegemaakt dat ze zich zorgen maken?
je hebt gehapt op appeltjapquote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele post waar ik op zou moeten reageren. Misschien wil je dat wel, maar ik ga niet aan jouw aandachtstekortstoornis (vraag maar aan JogY) gehoor geven, daar heb je vast wel een cockerspaniel voor die jouw gezever tegen 150 euro per uur aan wil horen.
Ik doe dit gratis, dus selectiever.
ik snap trouwens wel dat je in de ontkenningsfase zit, het was een vreselijke periode voor je, toen ik je irriteerde, en toen jij zoog.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij geen enkele, beverton misschien, maar dan heb je het wel gehad.
ik vond je anders wel een goede modquote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb Dirkh wel als mod meegemaakt, maar toen postte ik nog niet zo actief.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
xa0xa0xa0xaquote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
je hebt gehapt op appeltjapdat wilde hij zo graag
quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |