en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piemel in je linker oor en rechterneusgat!
nee daarvoor moet ik of danny pijpenquote:
En dat heeft met mij te maken omdat?quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.
FAIL
PWND.quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
en niks gewonnenquote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
zomfg lolzor.
gers doet ook nog mee voor de PS3 en kruisdoos.
ofwel:: óf hij betaald jou 4.50, óf jij betaalt hem 4.50, afhankelijk van je smaakquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
Nog minder dan niks.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat heeft met mij te maken omdat?
DUDE!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ tubgirl bij google in en krijg dit meteen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als ik hier geen note voor krijg
v!ez3 b33z0r!1quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
he3jz
Gast, serieoesu..quote:Op maandag 1 september 2008 21:29 schreef behangplakker het volgende:
"Kijkbuisfokkertjes": Een dierengoatse:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
omgquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ tubgirl bij google in en krijg dit meteen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als ik hier geen note voor krijg
(bij google stond: worse than a tubgirl)
Kanker, je ava.quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef behangplakker het volgende:
jwz
Ik had net een goatse als avaquote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is gewoon heel de tijd net tegen het randje postenen zelfs op het randje krijg je geen note met deze dikke notes hype.
Het probleem is alleen dat je er zo snel overheen zitmij schiet bijvoorbeeld een topic als "De Turkse buurvrouw is eindelijk bevallen!" met in de OP enkel een plaatje van een koeienvlaai.
Keurig!quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is gewoon heel de tijd net tegen het randje postenen zelfs op het randje krijg je geen note met deze dikke notes hype.
Het probleem is alleen dat je er zo snel overheen zitmij schiet bijvoorbeeld een topic als "De Turkse buurvrouw is eindelijk bevallen!" met in de OP enkel een plaatje van een koeienvlaai.
Uhm..?quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef gers het volgende:
meester argos ik mis je
Zo werden we staande tegen de kooi vastgezet en pakte Meester Argos de vacuümpomp.
Eerst was slaaf michel aan de beurt die nog niet eerder een vacuümpomp op zijn slavenpik had gevoeld.
En dan krijg ik een note voor slotje roepenquote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door remlof op 01-09-2008 22:43:58 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
gers, gast echt. ik heb liever dat je op hayden loopt te geilen, want dit is echt totaal niet sexy!quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef gers het volgende:
meester argos ik mis je
Zo werden we staande tegen de kooi vastgezet en pakte Meester Argos de vacuümpomp.
Eerst was slaaf michel aan de beurt die nog niet eerder een vacuümpomp op zijn slavenpik had gevoeld.
Enjoy ur aids banquote:
Dude wtfquote:
Zie je over 48 uurquote:
welk topic.quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef BobbyB het volgende:
ik ben ff in MED F5en, brb.
banmeld topic natuurlijkquote:
dat weet ik niet, daarom ging er F5enquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staat acinonyx ofzo er al dan
Ja, daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat weet ik niet, daarom ging er F5en
blijkbaar word de SC niet in de gaten gehouden of zoquote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook
quote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hilary Duffy
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprekquote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Acinonyx het volgende:
hmmmm ik heb mezelf gered met een spoiler
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatsequote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprek
Ja, maar je neemt wel veel risicoquote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatse
ik ben er tochquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Het_hupt het volgende:
Ik mis een aantal vaste baggeraars hier
jah das waar, deze was beetje riskantquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt wel veel risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]En photoshop je yvonne likkend eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
NO WAYquote:
Hey Dirkh,quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NO WAYWTF happened
Ik weet nog goed dat ie mod werd in KLB en dat de meeste een hekel aan hem hadden.
Goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En photoshop je yvonne likkend eronder?
quote:
dr gaan nog meer modjes sneuvelenquote:
WAAAAAAAAAAAAT? Nee, dat is niet tof.quote:
Ik denk dat Jordeeeh een kans verdient, en AFCAJos is ook een goede naar mijn mening, uiteraard kan Reetveter 's nachts een goede taak als mod vervullenquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jonge .. ze zoeken vervaning .. maar niemand wil klb modden .. ik denk dat ik het maar moet doen ..
Maar hoezo hij danquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dr gaan nog meer modjes sneuvelen
Ohjee. Dat gaat wat worden!quote:
Het is een hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Laten we een Bio rouw topic houden!quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmzz, jammer dat Bio op zwart gaat.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BT WIL JE IETS LIEFS VOOR ME DOEN ?quote:
Awwwquote:
de KLB SC gaat dr aanquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil KLB gerust modden![]()
[..]
Ohjee. Dat gaat wat worden!
Mooie gitaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |