en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piemel in je linker oor en rechterneusgat!
nee daarvoor moet ik of danny pijpenquote:
En dat heeft met mij te maken omdat?quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
en automobilist is vermoedelijk om het leven gekomen toen diens auto vanmiddag van een veerpontje bij het Gelderse Dieren in de IJssel is gereden. De auto werd meegenomen door de stroming en is nog niet gevonden, zo laat de brandweer weten. De auto reed vermoedelijk even voor 17.00 uur in een ruk de pont op om er aan de andere kant af te vallen.
FAIL
PWND.quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
en niks gewonnenquote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
zomfg lolzor.
gers doet ook nog mee voor de PS3 en kruisdoos.
ofwel:: óf hij betaald jou 4.50, óf jij betaalt hem 4.50, afhankelijk van je smaakquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
nee daarvoor moet ik of danny pijpenof 4,50 betalen
Nog minder dan niks.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat heeft met mij te maken omdat?
DUDE!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ tubgirl bij google in en krijg dit meteen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als ik hier geen note voor krijg
v!ez3 b33z0r!1quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
he3jz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |