Die is al aangemaakt; ook al actief.quote:
Je weet niet hoe het moetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die is al aangemaakt; ook al actief.
Maar ik heb nog geen tijd gevonden om het plaatje aan te passen
Met de kleine is alles goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef becky27 het volgende:
eeeeeeeeeeeen nieuwe!!
hoest Sanger, met de kleine?
Heeft ie dat van zijn vader?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef sanger het volgende:
Met de kleine is alles goed
drinkt absurt veel
Neequote:
Klinkt heel goed hoor! Tandjes, en al wat praten, leuk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de kleine is alles goed
Hij heeft een tandje, probeert te wandelen (alleen evenwichtsgevoel mag wel iets beter) slaapt goed, eet goed, drinkt absurt veel en probeert te pratenPapa en mamma zegt ie zelfs met enige regelmaat.
Volgens het consultatiebureauis hij zijn achterstand ingelopen en heeft hij op niet lichamelijk gebied zelfs een voorsprong op leeftijdsgenootjes.
"t Wordt steeds leukerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Klinkt heel goed hoor! Tandjes, en al wat praten, leuk!
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Marsepein het volgende:
Gaat prima! Alisa begint steeds meer te ontdekken, de poes wordt herkend en al wijzend aangesproken met 'Ta'. De kinderstoel wordt een achterstevoren stoel, want alles wat achter de stoel gebeurt is veel spannender. Rollen is een sport geworden, als ze op een kleed ligt dan rolt ze er zo vanaf. Kruipen begint te komen.
Kortom een gezonde ontwikkeling
Ze is wat klein voor haar gewicht, en wat licht voor haar leeftijd![]()
Ik zal eerdaags eens een foto posten, of wacht, misschien heb ik wat bij me....
Recenter heb ik helaas niet bij me, dit is bijna 4 maanden geleden, ze was toen ruim 3 maanden....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Marsepein het volgende:
Ik zal eerdaags eens een foto posten, of wacht, misschien heb ik wat bij me....
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef truttebosje het volgende:
alles doet het weer hij is lekker thuis nu, de wonden zijn redelijk aan het helen.
van de week voor controle geweest, en zn defribilator dingetje heeft nog geen 1 x in hoeven grijpen, dus dat is goed. als dat volgende maand nog zo is mag hij weer autorijden (doet ie toch al stiekem) en hij heeft weer zin om over een tijdje aan het werk te gaan.
hij ziet er ook weer goed uit, weer een kleurtje op zn wangen en hij is weer redelijk actief en heeft energie om weer een beetje te hobbyen enzo.
dus helemaal goed.
Maar krijg je dan niet een wildgroei aan topics? Is het niet makkelijk om dan een centraal ik zoek topic te openen. Net als in lif en muz?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je zelf opzoek bent naar plekken waar je een bepaald soort meubel kan vinden mag je daar gerust een topic over openen
Ligt er aan hoe populair zoiets word, van mij mag je best een min of meer centraal topic openen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet een wildgroei aan topics? Is het niet makkelijk om dan een centraal ik zoek topic te openen. Net als in lif en muz?
Toevallig heb ik dat spul ook gebruikt om een stukje beton te storten om de drempel van m'n schuur te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Even een korte vraag, ergens dit najaar gaan we onze tuin als het goed is toch eindelijk opknappen.
Hoe zit het ook al weer met palen van schuttingen 'verankeren'?
Gat graven, paal erin, cementpoeder erin, emmer water erbij en klaar... Althans, zo zie ik dat altijd bij van die eigen huis en tuin programma's.
Maar wat voor cementpoeder is dat dan wat je daarvoor gebruikt? En klopt mijn geheugen dat het idd op die manier moet?
We gaan ook een opstaande rand van gewassen grindtegels maken aangezien we zo'n cm. of 20-30 omhoog moeten, en die willen we dan idd ook op die manier vast gaan zetten. Kan toch ook wel?
Het is zelfs maar 17,5 kg per zak, en dat levert 10 liter mortel op, dus maar één emmer vol.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:10 schreef richie29 het volgende:
Sorry, had er niet zo bij stil gestaan dat je waarschijnlijk veel meer palen dan 1 moest plaatsen en dat is dat Nomix spul wel duur. Kost geloof ik 10,30 per zak van 20 liter...beton zelf maken scheelt je zo de helft volgens mij. Voor dat soort tips moet je dan mensen zoals Gurb hebben, die is daar waar meer in thuis![]()
Niet bedoeld richting 'ervaring met betonnen schoentjes'
Ik wou net hetzelfde gaan posten hier, hij viel mij ook al op (en zijn site viel me tegen)quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Marsepein het volgende:
Zit deze user niet een beetje te spammen?
Spam verwijderd, bedanktquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Marsepein het volgende:
Zit deze user niet een beetje te spammen?
Maar toch wel een hardleerse hoor .... zie http://forum.fok.nl/user/history/226951quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:04 schreef Marsepein het volgende:
Het was pas net bezig, en toevallig was ik aan het kijken ....
Ook weer aangepakt, en ts gemeld bij de FA'squote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Maar toch wel een hardleerse hoor .... zie http://forum.fok.nl/user/history/226951
Achja je moet wat doen om je rotzooi te slijten.quote:Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Marsepein het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/229222
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, ik zag je post in FOT, is het iemand in jouw familie?
Gecondoleerd met dit verlies..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.
Jij ook gecondoleerd dan!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit verlies..
Op dit moment hebben wij hier ook een sterfgeval in de familie; een tante van mij, op 65 jarige leeftijd
Ik sluit me aan bij Marsepein, beide sterkte gewenst!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef Marsepein het volgende:
Wat een nare berichten zo in de slowchat.... Sanger en Vonkenboer, beide gecondoleerd.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemorgen Pino
Bedankt voor de melding !
Ik zou voor de zekerheid toch maar je doorwerkjas en veiligheidslaarzen meenemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Laten we hopen dat het van de week nog iets beter weer word.
Ik heb namelijk vanaf woensdag op het werk, buitenwerkzaamheden
Dat had ik idd al geconcludeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Marsepein het volgende:
Negatieve ervaringen vinden is natuurlijk altijd makkelijker dan positieve.... Goossens lijkt me op de klachtenladder behoorlijk lager te staan dan seats & sofa's....
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk kom hier niet zoveel maar ik sta op het punt om voor mij een smak geld uit te gaan geven aan een nieuwe bank bij Goossens
Heeft er iemand ervaring hier met die woonzaak?
Mooie bankquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
OkDank voor de reacties
Maandag of dinsdag maar eens langs om dit te gaan bestellen
[ afbeelding ]
Maar dan in een 2,5x2,5-zits hoekbank
Yupquote:
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef sanger het volgende:
De hypotheekverstrekker zal er echter niet om zitten te springen.
Maar als dat fout gaat en de eigenaar niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen zit de bank dus met de gedwongen verkoop van een huis waarin zich huurders bevinden met als gevolg dat de waarde omlaag gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef jakkop het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?
Stel je voor dat jij een huurovereenkomst van 10 jaar hebt met die huurders, en na 2 jaar kun je je hypotheek niet meer betalen, dan krijgt de bank jouw huis. Dan hebben zij een probleem om die huurders uit hun huis te krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef jakkop het volgende:
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?
Topic is nu eindelijk gesloten, ik was niet aanwezig vanmiddag en een deel van de avond.quote:
En verwijderdquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
ventilatie gaten in buitenmuur bedekken met rooster?
Gevalletje kick met spam
Nou, ik weet niet hoe vies en plakkerig je muren zijn, natuurlijk, maar ik zou wel tegellijm gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schátten en andere K&W'ers,
Hoe plak ik tegels tegen een muur? Tegels zonder voeg, randje, weet ik wat? Blijft dat zo ineens plakken?![]()
Tegellijm dus, klodder op de tegel, tegel op je muur, even aandrukken en klaar. Blijft ook nog wel een tijdje flexibel dus je kunt nog even schuiven.quote:Of moet ik tegeltje voor tegeltje vasthouden tot hij vastzit?![]()
quote:Ik wil mijn Spaanse tegeltableau in de hal hangen, vandaar.
Dank u en de groeten!
Nee maar ik doe geen mdf hoor! Gewoon * flats* tegen de muur an.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef sanger het volgende:
Dude, ik zou tegellijm nemen. EN zoals BE zegt met een lijmkam uitsmeren. Ik weet alleen niet zeker of tegellijm hecht aan MDF.
Nou, dat durf ik toch niet helemaal hoor. Ben bang dat dan de hele stuclaag naar beneden komtquote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Waarom tik je niet een klein stukkie van de muur af?
Alsof die tegels daar al jaren zitten!
Zo hoort het...![]()
As je het dan toch gaat doen, doe het dan goed....
Ik vrees dat dat een heel naar brokkelig geheel wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Zou je hele stuclaag naar beneden komen zetten, als je erin snijdt (eerst dus..) en dan stukjes weghaalt?
Geduld schone zaak en zo...![]()
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het NIET zo op de muur plakken.
Heeft het net niet.
Zonde van de tegels.
Ja dat is wel erg mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Proberen kan geen kwaad!![]()
En misschien lukt het wel!
De rede waarom ik er een beetje op door hamer is omdat mijn opa het ook altijd IN de muur deed.
Prachtig gezicht!![]()
In ons neue huis komen er ook een paar, en ook IN de muur!![]()
Als je dan toch moet aansmeren...
Mooi hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nu nog geen tableau....
Maar ik heb ze wel zien liggen her en der, zeker in die tweedehands bouwmaterialen zaken.
Prachtige tableaus! Zit dan ook wel een prijs kaartje aan.
18 de eeuws:
[ afbeelding ]
Andere site: http://www.brincatura.nl
Google maar eens!
Heb je die borders gezien, met egeltjes enzo...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Oblivion het volgende:
http://www.witjesentableaus.nl/?gclid=CIa2pObMhJcCFQKKMAodR3PcXQ![]()
Gelijk meer even gebookmarked...
Ja ik heb wat met Maria's inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Ook erg cool!![]()
Jij hebt toch wat met maria's! (Deze is een Carmen?)
Kan je d'r net zo goed op de muur plakken...
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Reese het volgende:
oh en komt er dit jaar nog 'n leuke awardshow?
Er zijn genoeg leuke klustopics geweest, van nieuwe users maar ook van oude bekenden op K&W
Maria ligt nog in een Albert Heijn-tas, vrees ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Reese het volgende:
Dude
Hoe is het met je tegels? Hangt Maria inmiddels al in de hal de Parkplatz te zegenen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maria ligt nog in een Albert Heijn-tas, vrees ik.
Nee, ik vind het een prachtig idee. Tijdens Kerst vieren we toch de onbevlekte ontvangenis van de heilige maagd dus dat lijkt me heel toepasselijk. En als het niet lukt vanwege gebrek aan rust en reinheid en regelmaat kun je altijd nog een kans wagen op Maria Hemelvaart. Dat is volgens mij pas ergens in augustus, maar mijn katholiekefeestdagenkennis is vrij latent, dus pin me daar niet op vast.quote:Alles in huis, maar het ontbreekt me momenteel even aan de tijd en rust. Maar er is een kerstvakantie in het verschiet! Misschien moet ik haar, symbolisch, op één van de kerstdagen vastplakken.
Of zou hel en verdoemenis dan mijn deel zijn?
Tof! Ik had het ook niet eerder verwacht hoor als je hier op een reactie al een dag of vier moet wachten tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
We hebben het idee van de award even meegenomen naar achterHet zal sowieso pas in januari gebeuren als er eentje komt, zodat alle topics van 2008 een kans hebben
Schande, wie heeft jou gezegd dat je een eigen leven mag hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:58 schreef Yoni het volgende:
Naja normaal reageren we wel sneller, ik was alleen even met andere dingen bezig ìn m'n echte leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Weet je dat ik het op dit moment met alle liefde door de shredder zou gooien dat levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schande, wie heeft jou gezegd dat je een eigen leven mag hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[ontspoilerd]wat een onzin zeg, dan wacht iemand maar iets langer op een reactie, net of mods een dikbetaalde fulltime job hebben aan het modereren[/ontspoilerd]
Gewoon doen! Ze zijn zo leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Reese het volgende:
En die linkjes van Obli durf ik al helemaal niet op te klikken. H
Augustus! Dan heb ik weer vakantie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:37 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat is een goede plek, D. Net als Maria let Albert altijd op de kleintjes, dus voel je daar niet schuldig over!
[..]
Nee, ik vind het een prachtig idee. Tijdens Kerst vieren we toch de onbevlekte ontvangenis van de heilige maagd dus dat lijkt me heel toepasselijk. En als het niet lukt vanwege gebrek aan rust en reinheid en regelmaat kun je altijd nog een kans wagen op Maria Hemelvaart. Dat is volgens mij pas ergens in augustus, maar mijn katholiekefeestdagenkennis is vrij latent, dus pin me daar niet op vast.
Ik heb natuurlijk wel tijd nodig om in mijn dikbetaalde Fok! auto van de zaak te kunnen rijdenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Reese het volgende:
[..]Wat een nonargument.
K&W is rustig de laatste tijd, of in ieder geval dit 'Feedback en SC-topic'. Klipper hierboven schreef het ook al. Daar is niks mis mee. Ik veroordeel de late reactie ook niet. Ik merk het alleen op. That's all.
Wij zijn dan ook erg jaloers op je autoquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel tijd nodig om in mijn dikbetaalde Fok! auto van de zaak te kunnen rijden
Bevlekt nog wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Dude, Maria wordt overmorgen bevlekt ontvangen.
Ik heb toch wel een mooie twee pk autoquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook erg jaloers op je auto![]()
[ afbeelding ]
1 |
1 2 3 4 | [img]http://timsystems.nl/004.jpg[/img] [img]http://timsystems.nl/001.jpg[/img] [img]http://timsystems.nl/002.jpg[/img] |
Klopt het dat de foto's er nog niet opstaan ijsmeis? Ik wilde de OP aanpassen, maar bij het previewen zag ik geen foto's meer, dus heb het maar even zo gelaten zoals het was.quote:Op zondag 14 december 2008 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Dag modjes!
Aangezien mijn ouders het Ziggo-abonnement opgezegd hebben, zal binnenkort de webspace het ook wel niet meer doen.
Kunnen jullie daarom wellicht de webadressen van de foto's wijzigen in de OP?
Timmetjuh & ijsmeis bouwen hun eerste huis
Het kan allemaal aangepast worden naar:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Aangepastquote:Op zondag 21 december 2008 15:08 schreef gr8w8 het volgende:
gr8w8's huisje in Berckelbosch, Eindhoven
Mag deze TT gewijzigd worden? Ondertussen is het alleen nog maar over mijn (ons) huisje. Voorstel: gr8w8's huisje in Berckelbosch, Eindhoven.
Oke, het plaatje werkt weerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie nu pas dat er hier Dude en Arty's Parkplatz: Teil Zehn, ohne Spell Fausse!! iets mis is gegaan met een foto. Willen jullie het even fixen? Thanks!
Jep alle 8 zijn nog aanwezig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal !
[ afbeelding ]
Heeft iedereen alle vingers nog ?
wat leuk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef AnneX het volgende:
Dit is de sloomste SC van heel Fok! volgens mij.
Wat de vingers betreft : hier zijn alleen 3 vuurpijlen afgestoken met een stuk of twintig mensen.
Tot een uur of half twee buiten rond een vuurton staan geinen en zingen met aanloop van de overige buren.
En tot een uur of vier in de schuur bij de houtkachel Wie ben ik gespeeld.
Toen was ik al afgehaakt.
Bij het opruimen vanmorgen vond ik de briefjes: bv. Kip - Kerstboom - Autodealer - de naam van de hond van de buurman .
Dat is leuke napret.
En een happy klusjaar voor alle lezers.
[
Iedere aanwezige kreeg een brieffie op zijn voorhoofd geplakt met een titel - zal ik maar zeggen - en dan raden wie je bent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat leuk!Bedoel je dat spel met de klapbordjes of een andere versie?
![]()
Edit: O wacht, dat Ron Brandsteder-spel van TV zeker.![]()
Ik snap het. Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Iedere aanwezige kreeg een brieffie op zijn voorhoofd geplakt met een titel - zal ik maar zeggen - en dan raden wie je bent.
Dus je zit elkaar aan te kijken onder een velletje papier door: op zo'n moment ook al hilarisch.
Ik ben er ook wel eens langsgezapt op tv inderdaad.
En dan een rondje vragen als Ben ik een persoon - ben ik een vrouw - ben ik een ding - ben ik een dier -
etc.
Ik ben hopeloos met dat soort dingen.
Als het te lang duurt, spreek je af om hints te geven.
Uiteindelijk was ik na tig rondjes geen azalea - die twee weken mooi staat - maar een Kerstboom !
Reacties van muisarm verwijderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:34 schreef zwemmer431 het volgende:
af en toe zijn er zulke zeikerige posts op serieuze topics.
verwijderen zou ik zeggen=> zie bv. reacties= muisarm =
in de topic van het het > kluspandje gekocht; tips welkom...<
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Klopt het dat de foto's er nog niet opstaan ijsmeis? Ik wilde de OP aanpassen, maar bij het previewen zag ik geen foto's meer, dus heb het maar even zo gelaten zoals het was.
Als ik de linkjes kopieer krijg ik ook de melding dat de foto niet gevonden kan worden.
1 |
1 2 3 4 | [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/004.jpg[/img] [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/001.jpg[/img] [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/002.jpg[/img] |
Grappig om te zien, de avatar van Yoni en dan een andere naam erbij. Gefeliciteerd met je 'nieuwe' naamquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Chell het volgende:
Ook van mij natuurlijk!![]()
![]()
![]()
En wie na 1 januari denkt, wie is die rare mod op K&W: mijn nickname gaat veranderen!
Done!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal niet.
Even opnieuw:
Timmetjuh & Anne bouwen hun eerste huis
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Edit: En ik ben heel vervelend, ik weet. Maar mag de TT veranderd worden naar Anne ipv ijsmeis..
Donequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal niet.
Even opnieuw:
Timmetjuh & Anne bouwen hun eerste huis
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Edit: En ik ben heel vervelend, ik weet. Maar mag de TT veranderd worden naar Anne ipv ijsmeis..
Hebben wij nu beide op hetzelfde moment in het zelfde topic zitten sleutelen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Chell het volgende:
[..]
Done!
En gefeliciteerd met je nickchange
Nou, heel gek is het niet. Want als BE het over je heeft (niet dat we dagelijks over je roddelen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Chell het volgende:
Ja raar he, maar voor mij voelt het helemaal als mezelf juist
Yeps we waren idd op hetzelfde moment bezig hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hebben wij nu beide op hetzelfde moment in het zelfde topic zitten sleutelen ?![]()
Gefeliciteerd met je nickchange
Ik weet niet precies hoeveel er uiteindelijk van nick zijn gewijzigd, ik weet dat ijsmeis en MissyMirjam ook hebben veranderd, maar nog wel veel meer ook. Ik geloof dat er iets van 700 euro mee opgehaald was, dus dat zouden er dan 28 zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, heel gek is het niet. Want als BE het over je heeft (niet dat we dagelijks over je roddelen hoor), noemt ze je ook Chell of je eigen naam voluit. En dan moet ik altijd vragen: 'Ehm... dat is Yoni toch?'
![]()
Hoeveel Fok!kers hebben er uiteindelijk een nickchange aangevraagd? Weet jij dat? Of moet ik daarvoor ergens in de Serious Request topics in GC gaan kijken?
Maar even terug naar de situatie van de verlichting.quote:Zwaluwstaartplaten
Door het zwaluwstaart profiel van deze verzinkte ijzeren platen wordt de plaat als het beton erop gestort een dragende vloer. Deze dragende vloer heeft echter een veel geringere opbouwhoogte (4 cm) en gewicht (100kg/2) als een normale betonvloer.
Ja de berekening is goed, alleen kan de energieprijs verschillen door het welk tarief je hebt, enkel of dubbeltarief.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef maok het volgende:
Even een vraagje. Hoe reken je het stroomverbruik uit van lampen? Stel je hebt 40 lampen van 40 watt die 24 uur per dag aan staan, hoeveel kost dat dan aan stroom en hoeveel kost dat dan met de huidige stroomprijs van ca 25ct per kWh, per dag?
Is de rekensom 40*40*24*0,25/1000= ¤9,60 per dag? Ik geen flauw benul van normale bedragen dus ik weet eigenlijk niet of ik het nou goed bereken.
Ik stelde de vraag omdat de woningbouw vereniging weigert de schakelaar die hier de buiten en gallerij verlichting schakeld met de straatverlichting (de tijden) te reparen. Hierdoor staat hier 24/7 de verlichting aan en kunnen wij als bewoners het straks gaan betalen in de service kosten terwijl in mijn geval de gemeenschappelijke electra al meer kost dan mijn eigen. Ik weet dus niet wat de elctra kost voor de woningbouw maar het is iig extra bovenop de normale kosten. Het bedrag van ¤0,25 heb ik van de site van ESSENT. Nu hoef ik alleen maar even te kijken hoeveel uur per dag die lampen te veel aan staan en dan weet ik de kosten die wij als bewoners te veel betalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja de berekening is goed, alleen kan de energieprijs verschillen door het welk tarief je hebt, enkel of dubbeltarief.
De energieprijs van elektra bestaat uit de energieprijs, energiebelasting en transportkosten.
Maar dan nog moet je ook weer rekening houden met het deel waar je geen energiebelasting over hoeft te betalen.
En vergeet de vaste lasten niet, zoals vastrecht.
Heb een tijd geleden een staatje gemaakt in dit topic, tarieven zijn wel van 2008, en van eneco:
Electriciteitsmeter
Zitten er gewone 40 W lampen in, en op 230 V natuurlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag omdat de woningbouw vereniging weigert de schakelaar die hier de buiten en gallerij verlicht schakeld met de straatverlichting (de tijden) te reparen. Hierdoor staat hier 24/7 de verlichting aan en kunnen wij als bewoners het straks gaan betalen in de service kosten terwijl in mijn geval de gemeenschappelijke electra al meer kost dan mijn eigen. Ik weet dus niet wat de elctra kost voor de woningbouw maar het is iig extra bovenop de normale kosten. Het bedrag van ¤0,25 heb ik van de site van ESSENT. Nu hoef ik alleen maar even te kijken hoeveel uur per dag die lampen te veel aan staan en dan weet ik de kosten die wij als bewoners te veel betalen.
Nee, het zijn andere lampen, was meer voor het rekenvoorbeeld, er zitten van die kleine tl balkjes in. Kan vast nog beter maar daar ga ik maar niet over discuseren, dat wordt met onze woningbouw toch een eindeloze discussie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Zitten er gewone 40 W lampen in, en op 230 V natuurlijk?
Als dat inderdaad het geval is, dan is het misschien verstandiger om met alle bewoners eens te gaan overleggen om ervoor te zorgen dat er spaarlampen in komen.
Een spaarlamp van 5 W is gelijk aan 40 W.
40 x 40 = 1600 W per uur, x 24 uur / 1000 x 0,25 = ¤9,60
40 x 5 = 200W per uur, x 24 uur / 1000 x ¤0,25 = ¤1,20
Op jaarbasis is dit dus uitgaande van 365 dagen:
40 x 40 W lampen = ¤ 3504
40 x 5 W lampen = ¤ 438
Dit levert dus een besparing op van ¤ 3066
Zelfs met 7 W of 11 W spaarlampen bespaar je nog aanzienlijk, en deze besparing is niet 1 malig, maar ieder jaar.
Kun je nagaan wat het kost als de lampen nog maar de helft aanstaan.
Natuurlijk moeten de lampen wel betaald worden, maar zelfs spaarlampen zijn tegenwoordig geeneens zo duur meer, en gaan vaak 8 jaar tot langer mee.
Pak een goed geisoleerde tang en maak kortsluiting, vaak helpt dat wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, het zijn andere lampen, was meer voor het rekenvoorbeeld, er zitten van die kleine tl balkjes in. Kan vast nog beter maar daar ga ik maar niet over discuseren, dat wordt met onze woningbouw toch een eindeloze discussie.
Klinkt ook wel als een goed plan eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat stopcontact aan de muur kun je behouden (indien nodig iets lager plaatsen en dan een afneembare koof ervoor (is die afvoerslang ook weggewerkt). En die halogeenboel dan weghalen, vast lichtpunt maken in je nieuwe vaste plafond et voilá.
Zou ik denken. Maar ik weet niet of dat wel NEN108 sub B is.
Dat mag natuurlijk ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat stopcontact aan de muur kun je behouden (indien nodig iets lager plaatsen en dan een afneembare koof ervoor (is die afvoerslang ook weggewerkt). En die halogeenboel dan weghalen, vast lichtpunt maken in je nieuwe vaste plafond et voilá.
Zou ik denken. Maar ik weet niet of dat wel NEN108 sub B is.
Zitten er van dit soort lampen in ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, het zijn andere lampen, was meer voor het rekenvoorbeeld, er zitten van die kleine tl balkjes in. Kan vast nog beter maar daar ga ik maar niet over discuseren, dat wordt met onze woningbouw toch een eindeloze discussie.
Het zou zomaar ook 110V kunnen zijn, dat werdt namelijk in de galerij verlichting gebruikt waar ik vroeger woonde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zitten er van dit soort lampen in ?
[ afbeelding ]
Donequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef Syytön het volgende:
Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin
Kunnen jullie de eerste foto uit de OP verwijderen?
Je hebt hem gevonden!! Dank!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Reese het volgende:
oh ja, Dude is jarig! Alweer 29!
Van harte gefeli en dat je maar een ouwe taart mag worden!
Ik had nog een cadeautje voor Dude van eigen makelij: Tegeltableau bevestigen aan de muur
Ouwe topics zijn altijd leuk om terug te lezen en helemaal als er wellicht nog nuttige tips in staan! Overigens volstrekt goedbedoeld en niet opdringerig en augustus 2011 is ook een goed moment om je Maria op te hangen enzo...![]()
![]()
Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)
LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]
MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]
Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
Ik zou niet onder de poten, maar juist tussen de poten en het blad die 5 cm uitvullen, dat valt veel minder op, en je kunt daar wat beter schroeven/lijmen/oidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef maok het volgende:
Ik had deze post ook al in het IKEA topic gemaakt maar aangezien er daar meer 'woners' zitten dan 'klussers' zet ik hem hier ook nog even neer, beetje onzinnig om een nieuw topic voor zo'n vraag te maken. (het mag trouwens best iets aparts zijn, het hoeft niet een hele sjieke oplossing te worden)
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)
Hij wordt een paar posts lager ook nog gekwootquote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Bedankt voor het melden, heb de reclame / spam verwijderd
perfect !! het werkt als een tierelier...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je hier op klikt : http://www.google.nl/custom?domains=forum.fok.nl%3Bfok.nl&q=&sa=Google+zoeken&sitesearch=forum.fok.nl&client=pub-2528871629200530&forid=1&channel=0799504828&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&safe=active&flav=0001&sig=j5sFeD4bFVhE3AFu&cof=GALT%3A%23006000%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23000000%3BVLC%3A663399%3BAH%3Acenter%3BBGC%3Af0f0f0%3BLBGC%3AD2D6FC%3BALC%3A0000FF%3BLC%3A0000FF%3BT%3A000000%3BGFNT%3A0000FF%3BGIMP%3A0000FF%3BFORID%3A1&hl=nl&sid=3d95862253bc776cc3ed79a2d7ea3f2a
Dan doet hij het volgens mij wel
Hij zal wel een verkeerde lieve opmerking gemaakt hebben, enja dan kunnen ze weleens dingen naar je kop hoofd smijten gooien toewerpen.........quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Van hoe hoog viel die fles in vredesnaam![]()
Dus toch de lieve opmerking....quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg!Je hebt het tegen een zwangere vrouw hè!
![]()
![]()
Vonk, het was hooguit van het plankje erboven, wat is dat meestal? Een cm of 30 ofzo?
Echt heel idioot dit. Zal wel precies op de juiste plek geweest zijn ofzo.
Nee, plieger is niet slecht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hij zat erin toen we de toko kochten en ik wilde nu ook weer voor een Plieger gaan. Is dat echt zo slecht dan?
Of is het ophangspul, de afstand enzo voor alles standaard?
Ik heb nl. geen zin in het verplaatsen van die zooi.
Stel viespeuken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, bij vlagen, maar de stank is vnml buiten.
We hebben voor kerst iemand laten komen, die keek en kwam toen met het verhaal van gat in de vloer en weetikveel. Hij moest toen nog contact opnemen met de gemeente om wat dingen uit te zoeken en vervolgens hebben we nooit meer iets gehoord.
En wij zijn zelf gewoon ook heel laks met dit soort dingen als het niet echt storend is in het dagelijks gebruik zeg maar.Dus het duurde even.
Maar we hebben nu viavia een spulletje gekregen dat we erop kunnen smeren. Is echt speciaal om gaten te repareren terwijl er nog water sijpelt, moet binnen 1-2 minuten hard zijn dan.
Dus nu is het wachten tot het iets warmer is, het moet minimaal 6 graden zijn ofzo, en dan de boel even met een dompelpomp leeghalen en dan kan F. in zijn duikpak onder de schuur kruipen en het fixen.![]()
Brrrr... hij liever dan ik.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verheug me er al op dat ik dan de tuinslang op hem mag zetten als hij klaar is!![]()
Letterlijk en figuurlijkquote:
Hilarische fotoquote:
Er word achter de schermen nog druk geteld en gerekendquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel stemmen zijn er toch niet om te tellen?
http://www.lapoo.nl/calc.htmquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Er word achter de schermen nog druk geteld en gerekend![]()
Is wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef sigme het volgende:
Mag het baggerplaatje weg? pelletkachel niet sexy
dees?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat niet de muur van marsepein, modjes?
Ja, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dees?
De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
Nee,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
dees?
De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
Een duik onder het huisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kan gewoon openblijven. Als er niet meer in wordt gereageerd, zakt 'ie vanzelf weg en anders heeft wellicht iemand anders er nog wat aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Plasterk het volgende:
Hier mag een slotje op
zout toevoegen exquisit vaatwasser
Zit op slotquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef klipper het volgende:
En een slotje zou hier ook niet misstaan, spam en geeneens de goedkoopste.
Goedkoop aan bouwmaterialen komen!!!
Het voordeel ervan is dan ook dat je hopelijk ook echt de antwoorden krijgt waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:24 schreef Stiemie het volgende:
Ah dan ga ik binnenkort maar eens aan de slag met een eigen topic
Ook hierin een link naar het bedrijf waar hij voor werkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Linkjes verwijderd
Bedankt voor de melding !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |