En verwijderdquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
ventilatie gaten in buitenmuur bedekken met rooster?
Gevalletje kick met spam
Nou, ik weet niet hoe vies en plakkerig je muren zijn, natuurlijk, maar ik zou wel tegellijm gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schátten en andere K&W'ers,
Hoe plak ik tegels tegen een muur? Tegels zonder voeg, randje, weet ik wat? Blijft dat zo ineens plakken?![]()
Tegellijm dus, klodder op de tegel, tegel op je muur, even aandrukken en klaar. Blijft ook nog wel een tijdje flexibel dus je kunt nog even schuiven.quote:Of moet ik tegeltje voor tegeltje vasthouden tot hij vastzit?![]()
quote:Ik wil mijn Spaanse tegeltableau in de hal hangen, vandaar.
Dank u en de groeten!
Nee maar ik doe geen mdf hoor! Gewoon * flats* tegen de muur an.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef sanger het volgende:
Dude, ik zou tegellijm nemen. EN zoals BE zegt met een lijmkam uitsmeren. Ik weet alleen niet zeker of tegellijm hecht aan MDF.
Nou, dat durf ik toch niet helemaal hoor. Ben bang dat dan de hele stuclaag naar beneden komtquote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Waarom tik je niet een klein stukkie van de muur af?
Alsof die tegels daar al jaren zitten!
Zo hoort het...![]()
As je het dan toch gaat doen, doe het dan goed....
Ik vrees dat dat een heel naar brokkelig geheel wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Zou je hele stuclaag naar beneden komen zetten, als je erin snijdt (eerst dus..) en dan stukjes weghaalt?
Geduld schone zaak en zo...![]()
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het NIET zo op de muur plakken.
Heeft het net niet.
Zonde van de tegels.
Ja dat is wel erg mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Proberen kan geen kwaad!![]()
En misschien lukt het wel!
De rede waarom ik er een beetje op door hamer is omdat mijn opa het ook altijd IN de muur deed.
Prachtig gezicht!![]()
In ons neue huis komen er ook een paar, en ook IN de muur!![]()
Als je dan toch moet aansmeren...
Mooi hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nu nog geen tableau....
Maar ik heb ze wel zien liggen her en der, zeker in die tweedehands bouwmaterialen zaken.
Prachtige tableaus! Zit dan ook wel een prijs kaartje aan.
18 de eeuws:
[ afbeelding ]
Andere site: http://www.brincatura.nl
Google maar eens!
Heb je die borders gezien, met egeltjes enzo...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Oblivion het volgende:
http://www.witjesentableaus.nl/?gclid=CIa2pObMhJcCFQKKMAodR3PcXQ![]()
Gelijk meer even gebookmarked...
Ja ik heb wat met Maria's inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Ook erg cool!![]()
Jij hebt toch wat met maria's! (Deze is een Carmen?)
Kan je d'r net zo goed op de muur plakken...
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Reese het volgende:
oh en komt er dit jaar nog 'n leuke awardshow?
Er zijn genoeg leuke klustopics geweest, van nieuwe users maar ook van oude bekenden op K&W
Maria ligt nog in een Albert Heijn-tas, vrees ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Reese het volgende:
Dude
Hoe is het met je tegels? Hangt Maria inmiddels al in de hal de Parkplatz te zegenen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maria ligt nog in een Albert Heijn-tas, vrees ik.
Nee, ik vind het een prachtig idee. Tijdens Kerst vieren we toch de onbevlekte ontvangenis van de heilige maagd dus dat lijkt me heel toepasselijk. En als het niet lukt vanwege gebrek aan rust en reinheid en regelmaat kun je altijd nog een kans wagen op Maria Hemelvaart. Dat is volgens mij pas ergens in augustus, maar mijn katholiekefeestdagenkennis is vrij latent, dus pin me daar niet op vast.quote:Alles in huis, maar het ontbreekt me momenteel even aan de tijd en rust. Maar er is een kerstvakantie in het verschiet! Misschien moet ik haar, symbolisch, op één van de kerstdagen vastplakken.
Of zou hel en verdoemenis dan mijn deel zijn?
Tof! Ik had het ook niet eerder verwacht hoor als je hier op een reactie al een dag of vier moet wachten tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
We hebben het idee van de award even meegenomen naar achterHet zal sowieso pas in januari gebeuren als er eentje komt, zodat alle topics van 2008 een kans hebben
Schande, wie heeft jou gezegd dat je een eigen leven mag hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:58 schreef Yoni het volgende:
Naja normaal reageren we wel sneller, ik was alleen even met andere dingen bezig ìn m'n echte leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Weet je dat ik het op dit moment met alle liefde door de shredder zou gooien dat levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schande, wie heeft jou gezegd dat je een eigen leven mag hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[ontspoilerd]wat een onzin zeg, dan wacht iemand maar iets langer op een reactie, net of mods een dikbetaalde fulltime job hebben aan het modereren[/ontspoilerd]
Gewoon doen! Ze zijn zo leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Reese het volgende:
En die linkjes van Obli durf ik al helemaal niet op te klikken. H
Augustus! Dan heb ik weer vakantie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:37 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat is een goede plek, D. Net als Maria let Albert altijd op de kleintjes, dus voel je daar niet schuldig over!
[..]
Nee, ik vind het een prachtig idee. Tijdens Kerst vieren we toch de onbevlekte ontvangenis van de heilige maagd dus dat lijkt me heel toepasselijk. En als het niet lukt vanwege gebrek aan rust en reinheid en regelmaat kun je altijd nog een kans wagen op Maria Hemelvaart. Dat is volgens mij pas ergens in augustus, maar mijn katholiekefeestdagenkennis is vrij latent, dus pin me daar niet op vast.
Ik heb natuurlijk wel tijd nodig om in mijn dikbetaalde Fok! auto van de zaak te kunnen rijdenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Reese het volgende:
[..]Wat een nonargument.
K&W is rustig de laatste tijd, of in ieder geval dit 'Feedback en SC-topic'. Klipper hierboven schreef het ook al. Daar is niks mis mee. Ik veroordeel de late reactie ook niet. Ik merk het alleen op. That's all.
Wij zijn dan ook erg jaloers op je autoquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel tijd nodig om in mijn dikbetaalde Fok! auto van de zaak te kunnen rijden
Bevlekt nog wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Dude, Maria wordt overmorgen bevlekt ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |