Achja je moet wat doen om je rotzooi te slijten.quote:Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Marsepein het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/229222
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, ik zag je post in FOT, is het iemand in jouw familie?
Gecondoleerd met dit verlies..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.
Jij ook gecondoleerd dan!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit verlies..
Op dit moment hebben wij hier ook een sterfgeval in de familie; een tante van mij, op 65 jarige leeftijd
Ik sluit me aan bij Marsepein, beide sterkte gewenst!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef Marsepein het volgende:
Wat een nare berichten zo in de slowchat.... Sanger en Vonkenboer, beide gecondoleerd.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemorgen Pino
Bedankt voor de melding !
Ik zou voor de zekerheid toch maar je doorwerkjas en veiligheidslaarzen meenemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Laten we hopen dat het van de week nog iets beter weer word.
Ik heb namelijk vanaf woensdag op het werk, buitenwerkzaamheden
Dat had ik idd al geconcludeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Marsepein het volgende:
Negatieve ervaringen vinden is natuurlijk altijd makkelijker dan positieve.... Goossens lijkt me op de klachtenladder behoorlijk lager te staan dan seats & sofa's....
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk kom hier niet zoveel maar ik sta op het punt om voor mij een smak geld uit te gaan geven aan een nieuwe bank bij Goossens
Heeft er iemand ervaring hier met die woonzaak?
Mooie bankquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
OkDank voor de reacties
Maandag of dinsdag maar eens langs om dit te gaan bestellen
[ afbeelding ]
Maar dan in een 2,5x2,5-zits hoekbank
Yupquote:
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef sanger het volgende:
De hypotheekverstrekker zal er echter niet om zitten te springen.
Maar als dat fout gaat en de eigenaar niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen zit de bank dus met de gedwongen verkoop van een huis waarin zich huurders bevinden met als gevolg dat de waarde omlaag gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef jakkop het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?
Stel je voor dat jij een huurovereenkomst van 10 jaar hebt met die huurders, en na 2 jaar kun je je hypotheek niet meer betalen, dan krijgt de bank jouw huis. Dan hebben zij een probleem om die huurders uit hun huis te krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef jakkop het volgende:
Hoezo niet? Als de eigenaar van het huis iedere maand netjes z'n hypotheek betaalt is er toch niets aan de hand?
Topic is nu eindelijk gesloten, ik was niet aanwezig vanmiddag en een deel van de avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |