quote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Open dan (zoals anderen ook doen) een geheel eigen topic![]()
Waar wij als mede K&W'rs tips en advies kunnen geven; en heel belangrijk de vooruitgang met veel foto's kunnen bekijken
[..]
Waar wij als mede K&W'rs tips en advies kunnen geven; en heel belangrijk de vooruitgang met veel foto's kunnen bekijken
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook, maar een echt 'Klussen voor Dummies - vraagbaaktopic' is mss geen slecht idee omdat niet iedereen alle 'zus-en-zo's huis topic' volgt.
Maar goed, vele mogelijkheden dus:
- 1 topic voor elk klusje
- een dummie topic
- een 'ik heb een huis'-topic
quote:
Ik zou het proberen met groene zeep en heet water, en dan maar borstelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk weertje - altijd wel zo'n weekje in febr. ergens.
Vraag : hoe maak je mileuvriendelijk de stoeptegels schoon van groene aanslag.
Nou vind ik dat invegen helemaal Zzzzen en doe dat graag ! Werkelijk waar.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:05 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik zou het proberen met groene zeep en heet water, en dan maar borstelen.
En als het maar een paar tegels zijn, dan kun je met een staalborstel het ook wel schoon krijgen
En om in het vervolg aanslag te voorkomen komt hier de tip der tips: minimaal één keer in de maand de stoep invegen met brekerzand, dan schuur je alle aanslag vroegtijdig weg, en blijft de stoep keurig netjes
Fijn dat er aan me gedacht wordt, kan alleen niet aan de slag. De timmerman die de metselprofielen moet zetten zit nog een week in Dronten.....quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk weertje - altijd wel zo'n weekje in febr. ergens.
Ikke : voor het eerst wat geruimd en gesnoeid in de tuin; vies grind vervangen door schoon wit dat ruim
gestort is aan de voorkant.
Vraag : hoe maak je milieuvriendelijk de stoeptegels schoon van groene aanslag.
En theedrinken buiten met eigengemaakte appelbollen.
Nu staan de tuindeuren wijd open ( en de cv uit).
Goed weertje voor Cyberslijp.
Sterkte Vonkie....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, het was gisteren het dagje wel hier in huize vonkie,
Om het beestje gewoon even bij zijn naam te noemen; mijn vader (59) is getroffen door een lichte hartaanval ook wel een hartinfarct genoemd. Het begon gisterochten met een soort van klemend gevoel op de borst en een uitstralende pijn na de linkerarm.
Huisarts gebeld, huisarts langsgeweest, Hartfilmpje laten maken en uiteindelijk in het ziekenhuis op de afdeling hartbewaking geëindigd; bloedonderzoek daar wees uit dat hij een lichte hartaanval gehad heeft.
Na omstandigheden maakt hij het goed; verdere onderzoeken moeten uitwijzen hoeveel schade het hart heeft geleden en wat hier eventueel aan te doen is.
A very very very close call![]()
Voorlopig maar even thuisblijven om mijn moeder te ondersteunen en iedere dag maar heen en terug naar het ziekenhuis. Raar genoeg ben ik in tegenstelling tot mijn moeder er erg rustig onder![]()
jemig, dat klinkt heftig, ook voor jou sterkte!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Sterkte Vonkie....
Weet een beetje hoe je je voelt. Mijn vader heeft er afgelopen donderdag wsl. 1 gehad al was die min of meer verwacht. Het is nu wachten op de volgende en wel fatale......
Even een update; gisteravond is hij weer achter op de afdeling hartbewaking opgenomen; aan de monitor met alles er op en eraan. Als alles vanacht wel stabiel blijft mag hij morgen weer terug naar de afdeling waar hij van daan komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, het was gisteren het dagje wel hier in huize vonkie,
Om het beestje gewoon even bij zijn naam te noemen; mijn vader (59) is getroffen door een lichte hartaanval ook wel een hartinfarct genoemd. Het begon gisterochten met een soort van klemend gevoel op de borst en een uitstralende pijn na de linkerarm.
Huisarts gebeld, huisarts langsgeweest, Hartfilmpje laten maken en uiteindelijk in het ziekenhuis op de afdeling hartbewaking geëindigd; bloedonderzoek daar wees uit dat hij een lichte hartaanval gehad heeft.
Na omstandigheden maakt hij het goed; verdere onderzoeken moeten uitwijzen hoeveel schade het hart heeft geleden en wat hier eventueel aan te doen is.
A very very very close call![]()
Voorlopig maar even thuisblijven om mijn moeder te ondersteunen en iedere dag maar heen en terug naar het ziekenhuis. Raar genoeg ben ik in tegenstelling tot mijn moeder er erg rustig onder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |