Makelaardij verhaal enzo, niet van belang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Lifesaver48 het volgende:
Wat bedoel je met 'die 1 jaar gaan wonen'?
Alles bij elkaar, inclusief 2 slaapkamers en douchekamer: 85m2.quote:Hoeveel m2 is het?
Hmmz, die tussenschermen. Beetje tè, maar wel goeie input trouwens.quote:Als het een beetje groot is zou ik aan de slag gaan met van die tussenschermen. Maak er een dolle boel van.
Hmm, oké, ik gokte erop dat het groter was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:16 schreef WhyNoName het volgende:
[..]
Alles bij elkaar, inclusief 2 slaapkamers en douchekamer: 85m2.
[..]
Hmmz, die tussenschermen. Beetje tè, maar wel goeie input trouwens..
Ja, aparte slaapkamers. Het is idd niet erg huiselijk en ik kom ook niet hier om details erover uitwijden. Ik vraag alleen tips voor inrichting...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:23 schreef Lifesaver48 het volgende:
Maar er zit dus geen aparte slaapkamer bij enzo? Dat is namelijk wel belangrijk om te weten. En slapen die 2 studenten samen in één bed, of juist niet?
Is het soms een oude kantoorruimte of iets dergelijks? Ik vind het er namelijk niet erg huiselijk uitzien.
Beamer was ik sowieso van plan, en ik ga niet 'echt' studeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:19 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Aangezien je er maar 1 jaar gaat wonen en student bent zou ik er niets aan doen. Wat plantjes en stoelen op het balkon, bank, stoelen, TV meubel, eettafel in de woonkamer en het staat al aardig vol.
Beamer op de muur, thuistap aan en het studeren kan beginnen?
Idd zonde van de energie (en het geld) dat je erin steekt toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:19 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Aangezien je er maar 1 jaar gaat wonen en student bent zou ik er niets aan doen. Wat plantjes en stoelen op het balkon, bank, stoelen, TV meubel, eettafel in de woonkamer en het staat al aardig vol.
Beamer op de muur, thuistap aan en het studeren kan beginnen?
Lange gordijnen, goeie tip. En ik zat aan een langwerpige kast tegen de muur te denken. Zo'n kast van 1 meter hoog en 5 meter lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 05:23 schreef elvy het volgende:
Oei, geen eenvoudige vraag inderdaad. En je houdt het allemaal wel hééééél erg in het algemene....
Daarom dus ook maar gewoon wat algemene tips:
Ik zou proberen om het knus/ gezellig te maken door (lange, van plafond tot aan de vloer)gordijnen op te hangen (zeker bij dat soort ramen géén luxaflex/ lamellen!!), vloerkleden neer te leggen (beetje hoogpolig misschien?) en inderdaad een of twee grote banken. Kies ook voor een beetje warme kleuren, ik neem aan dat de vloer antraciet grijs blijft? Iets wat daar me combineert dus. Bruin/ leverkleur, warm(!) wit/creme, zandkleur bijvoorbeeld. Verder is het belangrijk om de boel straks wat aan te kleden, denk aan iets aan de muur (foto's, schilderij enz.) lampen, kussens en kaarsen! Het voordeel is dat je de meeste van deze dingen wanneer je over een jaar weer weg gaat ook weer mee kunt nemen. Als je dus wat geld wilt investeren dan zou ik het in dit soort zaken doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |