quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
bij ons staat de oven nu al bijna dagelijks aan laat staan als we een woonkeuken hebben met dubbele oven dus werken zal ie

Ze zijn wat strakker maar zeker het overwegen waard

Dat ging hier ook zo, we koken wat af tegenwoordig, hoe ingewikkelder hoe beter. En vooral de teppanyaki grill plaat en de pizzasteen zijn een succes bij de kinderen en al helemaal bij vriendjes van de kinderen. Vet cool, weet je wel

.
Ik was altijd al Smeg fan en toen het eenmaal kon ben ik dan ook loosgegaan. Wij hebben ook de vaatwasser, afzuigkap, koel/vriescombinatie van Smeg. Maar niet dat retro model koelkast, die vind ik ook alweer wat te populair, we hebben een strakke roestvrijstalen. Wel hebben we het retro model wasmachine van Smeg, gewoon omdat ik die leuk vond en hij qua kleur leuk in de kinderbadkamer paste. (Daar hebben wij Ikeameubeltjes in zachtblauw en Smeg heeft toevallig een wasmachine in diezelfde kleur en aangezien we toch al een klap geld aan apparatuur uitgaven kon dat er ook nog wel bij, we hadden namelijk eigenlijk geen wasmachine nodig - nu hebben we er 2

).
Ik heb verdrongen wat alles ons in totaal gekost heeft, we kregen wel een flinke korting maar van wat we aan Smegapparatuur hebben staan kun je een aardige auto kopen.