abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 19:30:13 #26
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66093746
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
bij ons staat de oven nu al bijna dagelijks aan laat staan als we een woonkeuken hebben met dubbele oven dus werken zal ie
Ze zijn wat strakker maar zeker het overwegen waard
Dat ging hier ook zo, we koken wat af tegenwoordig, hoe ingewikkelder hoe beter. En vooral de teppanyaki grill plaat en de pizzasteen zijn een succes bij de kinderen en al helemaal bij vriendjes van de kinderen. Vet cool, weet je wel .

Ik was altijd al Smeg fan en toen het eenmaal kon ben ik dan ook loosgegaan. Wij hebben ook de vaatwasser, afzuigkap, koel/vriescombinatie van Smeg. Maar niet dat retro model koelkast, die vind ik ook alweer wat te populair, we hebben een strakke roestvrijstalen. Wel hebben we het retro model wasmachine van Smeg, gewoon omdat ik die leuk vond en hij qua kleur leuk in de kinderbadkamer paste. (Daar hebben wij Ikeameubeltjes in zachtblauw en Smeg heeft toevallig een wasmachine in diezelfde kleur en aangezien we toch al een klap geld aan apparatuur uitgaven kon dat er ook nog wel bij, we hadden namelijk eigenlijk geen wasmachine nodig - nu hebben we er 2 ).

Ik heb verdrongen wat alles ons in totaal gekost heeft, we kregen wel een flinke korting maar van wat we aan Smegapparatuur hebben staan kun je een aardige auto kopen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_66094233
Hahahaha dat verdringen ken ik maar dat begint bij mij al bij een paar laarzen van 250 euro dussuh ik ga eens zoeken hoeveel zo'n sjiek fornuis kost
Klinkt overigens wel heel leuk die wasmachine!!
Heb gisteren staan kwijlen bij een cute babyblue koelkastje maarja dat wordt inbouw dus schiet niet erg op.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_66094269
Pizzasteen overigens?? Vertel?
Ik maak de pizza's negen van de 10 keer zelf dus ik word nu nog blijer
pi_66094392
Hmm de middenmoot is nauwelijks duurder dan een fratelli.
De bovenlaag is hetzelfde als een goedkope boretti.
Welk model heb jij Shitney?
  zondag 15 februari 2009 @ 19:55:14 #30
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_66094667
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
bij ons staat de oven nu al bijna dagelijks aan laat staan als we een woonkeuken hebben met dubbele oven dus werken zal ie
Ze zijn wat strakker maar zeker het overwegen waard
Is een Aga dan niets voor je?
  zondag 15 februari 2009 @ 19:56:06 #31
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66094699
Ik weet het typenummer niet en ben te lui om het op te zoeken, maar het fornuis is er 1 uit de Opera serie. Die pizzastenen kun je los als accessoire erbij kopen, en dan kan je dus echte pizza's bakken zoals ze bij de Italiaan hebben, want de steen wordt heter dan de oven zelf. Een zelfgemaakte pizza is in ongeveer 3 a 5 minuten klaar in ieder geval, hoe meer je er bakt hoe sneller het gaat omdat de steen loeiheet wordt. Wij bakken elke vrijdag pizza's, dat is een soort traditie inmiddels. Allemaal bakjes met met toppings op tafel, iedereen een bol deeg, pizza verzinnen en bakken maar.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 15 februari 2009 @ 20:00:02 #32
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66094820

Kijken of het lukt hoor, ben niet zo goed in plaatjes plakken, maar wij hebben deze.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_66096064
Ah die is wel 120 denk ik wel erg mooi!
Superidee van die pizza steen ga ik onthouden

Aga ga ik ook eens googlen die ben ik zelf nog niet tegengekomen.
pi_66096141
Aga's zijn mooi maar ik wil graag kunnen zien wat mijn baksel doet en kan er geen vinden met raampjes helaas.
pi_66096791
Kijken eens op www.bos-fornuizen.nl/ hebben ze mooie merken
Be Cool let's die and get frozen.
pi_66098899
Ik heb een boretti van een meter breed met een gasoven en frytop. Fijn fornuis, in het begin wat gedoe met het afstellen van de branders wat allemaal netjes door Boretti geregeld is. Met de draaiknoppen is niets mis, snap ook niet wat er gammel aan zou kunnen zijn. Ik vraag me af of de knoppen er bij bleiblei wel goed op zitten (ze zijn verwijderbaar). Wat me wel is tegengevallen is de diepte van de ovens, in vergelijking met een ouderwets gasfornuis zijn de ovens in een Boretti erg ondiep. Verder is het een ideaal fornuis
pi_66104472
Ik heb een zespitsfornuis van Smeg van één meter breed met twee ovens. Achteraf had ik misschien liever één oven gehad. We hebben namelijk ook nog een losse stoomoven en bijvoorbeeld de lasagne wordt daar veel lekkerder in. De kleine oven wordt heel weinig gebruikt en daarom had ik dus liever een grote oven gehad. Meer dan één oven is wel heel fijn als je uitgebreid kookt inderdaad.

Overigens kunnen we alle zes de pitten goed tegelijkertijd gebruiken. Weet natuurlijk niet hoe dat is bij een fornuis van 90 cm breed
Eeuwig vijfentwintig
pi_66104555
Ik vind de kleine oven juist ideaal voor broodjes en dergelijke.
pi_66104777
Afbakbroodjes ofzo? Die eet ik nooit, vind ik vies. Bak zelf brood

En ik wil ook die pizzasteen!!
Eeuwig vijfentwintig
pi_66105154
* spam verwijderd *

Als je wil adverteren met je website neem dan contact op met info@fok.nl

[ Bericht 78% gewijzigd door Vonkenboer op 16-02-2009 17:43:20 (*edit* spam verwijderd) ]
pi_66105193
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef innom het volgende:
Spam!
Was je nog niet uitgespamd?
  zondag 15 februari 2009 @ 23:59:51 #42
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_66105304
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef innom het volgende:
Hoi,

Als tip voor een goed fornuis kun je ook kijken bij kooklux. Hier hebben ze veel verschillende modellen.
Ik zelf heb hier een Falcon oven gekocht. Bevalt prima.
Op mijn website heb ik een link naar kooklux geplaatst, kijk op http://IK.BEN.EEN.SPAM.HOER

Succes met je keuze!

Martin
Hebben ze ook nog shredders op die site van jou???
pi_66105953
Hey,

Deze keer geen spam okay.
De tip voor het fornuis is uit eigen ervaring.
Al dit soort ervaringen hebben me de website laten maken (samen met anderen)
Is allemaal non-commercieel, en bedoeld om mensen op weg te helpen...

Dus fok you, klein kind die maar zit te zeuren als iemand een goede tip (gratis) wil geven!
  maandag 16 februari 2009 @ 00:30:01 #44
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_66106206
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef innom het volgende:
Hey,

Deze keer geen spam okay.
De tip voor het fornuis is uit eigen ervaring.
Al dit soort ervaringen hebben me de website laten maken (samen met anderen)
Is allemaal non-commercieel, en bedoeld om mensen op weg te helpen...

Dus fok you, klein kind die maar zit te zeuren als iemand een goede tip (gratis) wil geven!
Nee, nee, nee, je hebt het niet begrepen:
A: NIET SPAMMEN
B: ALTIJD BELEEFD BLIJVEN (dus niet schelden)
C: Als je dan toch scheld Het is Fok! you.

p.s. Als een mod de post van die spammer weggooit mag deze post er ook bij
pi_66106557
Weet je wat het is,

Het wordt zo lastig om kenis te delen als je ook hier al wordt afgeschoten als je iets meld met een kleine link erbij.
Waarom is dat toch?
Okay, ik begreep eerder dat dit forum niet bedoeld is om je website even te promoten.
Blijft wel de vraag waarom mijn tip hierboven niet mag?
Had ik dan alleen kooklux moeten melden, zoals anderen bos-fornuizen of borretti noemen?
Dan blijft de macht weer bij de grote commerciele bedrijven, zonder de filter van een knullige website met een poging tot praktische tips ... www. (laat ik maar even geen link meer maken...)
pi_66106658
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef innom het volgende:
Weet je wat het is,

Het wordt zo lastig om kenis te delen als je ook hier al wordt afgeschoten als je iets meld met een kleine link erbij.
Waarom is dat toch?
Okay, ik begreep eerder dat dit forum niet bedoeld is om je website even te promoten.
Blijft wel de vraag waarom mijn tip hierboven niet mag?
Had ik dan alleen kooklux moeten melden, zoals anderen bos-fornuizen of borretti noemen?
Dan blijft de macht weer bij de grote commerciele bedrijven, zonder de filter van een knullige website met een poging tot praktische tips ... www. (laat ik maar even igeen link meer maken...)
Weet je wat zo lastig is,
ondanks dat je geen link post heb je het alleen over de informatie op jouw zogenaamd niet-commerciële site.
Post dan gewoon de informatie die je wilt delen hier in je posts....
pi_66106743
Hoi,

Dat heb ik toch gedaan, informatie rechtstreeks hier gemeld?
Heb je al bij kooklux gekeken man, daar staan echt veel verschillende en goede ovens te koop.
Ik heb ook verder niks met kooklux; maar hier kwam ik zelf uit toen we de keuken gingen verbouwen.
De vermelding van de website leek nme niet ongepast, omdat daar meer info is. Als ik dat allemaal hier moet uitschrijven, dan hadden we ook geen website hoeven maken... Dat is dan ook weer zonde van alle kennis
pi_66106772
Hey, weet jij hoe ik een afbeelding bij mijn naam krijg?
Lijkt me wel aardig...
Misschien wordt ik wel een wat actievere fokker (zonder (onnodig) te spammen uiteraard)
  maandag 16 februari 2009 @ 01:09:48 #49
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_66107090
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:54 schreef innom het volgende:
Hey, weet jij hoe ik een afbeelding bij mijn naam krijg?
Lijkt me wel aardig...
Misschien wordt ik wel een wat actievere fokker (zonder (onnodig) te spammen uiteraard)
Ik zou haast zeggen:

LEES DE FAQ
pi_66109557
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef Reese het volgende:
Afbakbroodjes ofzo? Die eet ik nooit, vind ik vies. Bak zelf brood

En ik wil ook die pizzasteen!!
Wij bakken ook zelf brood en dacht dat dat ook in de kleine oven zou gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')