Het grondstuk is 500 m², maar ik heb om eerlijk te zijn niet echt uitgerekend aan de hand van de tekening waarop je kunt zien waar en hoe het huis precies kom te staan hoe groot de achtertuin dan is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ziet er erg "schön" uit! Heel veel succes, er zal nog best een hoop tijd en energie in gaan zitten. Zoals je zelf al aanwijst een beproeving voor je relatie.
Heb je ook nog een tuin, of zit dat er niet meer in? Garage lijkt me zeer ruim, waardoor je lekker wat kan opbergen.
We willen het binnen een jaar af hebben. Dus volgend jaar kerstmis, in ons eigen huisquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit IJsmeis, per wanneer zou 't opgeleverd moeten worden?
Dat zijn schijnbaar de plannen van de architectquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Volgens de bouwtekening moeten er ook twee kinderen gemaakt worden, of zijn die er al???
Fijn toch, zo'n architect die een beetje meedenktquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn schijnbaar de plannen van de architect![]()
.
Best nog wel wat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:00 schreef George_Klooney het volgende:
En hoeveel gaat zoiets kosten?
Bedrag? Tussen 250-300 of hoger?quote:
Sorry, maar dat gaat niemand wat aanquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Bedrag? Tussen 250-300 of hoger?
Euhm, neequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oehh Duitse bouwben benieuwd
Zijn jullie een beetje technisch onderlegd ?
Die heb ik alweer een jaar geleden verkocht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Genoeg ruimte voor de CRX in die garage.
Je opent een topic over de bouw van je huis en als iemand je vraagt naar de totaalkosten (wegens interesse) dan zeik je "dat gaat het niemand wat aan". Pleur toch op mens. Je zit op Fok en nu even niet in de realiteit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niemand wat aan.
Jouw achterbuurman start slecht?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:18 schreef z80 het volgende:
succes met de bouw.
ik hoop voor jullie dat de bouw een beterse start heeft dan mijn achter buurman.
Ik denk eerder tussen 150 en 200 K.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Bedrag? Tussen 250-300 of hoger?
met de bouw van zijn huis JA.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Jouw achterbuurman start slecht?
En je mag ook niet in WGR posten zonder bij iedere post een scan van je salarisstrookje te laten zien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Je opent een topic over de bouw van je huis en als iemand je vraagt naar de totaalkosten (wegens interesse) dan zeik je "dat gaat het niemand wat aan". Pleur toch op mens. Je zit op Fok en nu even niet in de realiteit.
De dood betaalt zeker. Het zal wel pijnlijk in de portemonnee zijn.
De oude schnitzelleverancier is nog steeds maar tien minuutjes rijdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
GaafTof
![]()
Zit er een goede Schniztelleverancier in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |