Reden van opgaaf?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ] Graag toevoegen aan de lijst der icons!
even de laaste op gekwootquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:10 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
[ afbeelding ]
001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020 | 021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 | 041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054 | 055 | 056 | 056 | 058 | 059 | 060 | 061 | 062 | 063 | 064 | 065 | 066 | 067 | 068 | 069 | 070 | 071 | 072 | 073 | 074 | 075 | 076 | 077 | 078 | 079 | 080 | 081 | 082 | 083 | 084 | 085 | 086 | 087 | 088 | 089 | 090 | 091 | 092 | 093 | 094 | 095 | 096 | 097
. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]\|/[ afbeelding ]
._/.\_
[ afbeelding ]
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is friet
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Elfzesendertig doet niet langer meer aan het posten in cursief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
==
[ afbeelding ]
De users
==
[ afbeelding ]
UITKOMST:
[ afbeelding ]
BAGGER MACHT FREI!
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
Om 0:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 Is het het foute uurtje. Only foute muziek
De laatste poster opent het nieuwe topic.
De persoon die de fipo maakt is verplicht om de tieten van zijn hoogbejaarde grootmoeder te posten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
fipo
JAAAAAAAAA, IK HEB HEM, DE FIPO IN #100!!!!1111!1!!!1![]()
Bier en tieten?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:12 schreef gers het volgende:
ik ga nu echt slapen
tot in onzin
Jordeeeh NTB
4ebe wjnmk
de rest GERS KLB NTB
pics van je zusjequote:
Tot ongetwijfeld, morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:12 schreef gers het volgende:
ik ga nu echt slapen
tot in onzin
Jordeeeh NTB
4ebe wjnmk
de rest GERS KLB NTB
Nou...quote:
Wel naakt natuurlijk, die goedkope h&m vestje's zie ik al genoeg, verdomme.quote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:17 schreef Agiath het volgende:
en nu
Wat doe jij nog op dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:27 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Het is bedtijd kindertjes
Je moeder.quote:
Ksst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:31 schreef Agiath het volgende:
kankertopic, slotje
quote:
Doe eens onmeunig hard je hoofd houden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:53 schreef zarGon het volgende:
Aan al het goede komt een einde...
Wat heb ik dat toch mooi gezegd. Snik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:01 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga slapen!
Deze bagger sc gaat gewoon door hoor, wmb ook gewoon in KLBquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:53 schreef zarGon het volgende:
Aan al het goede komt een einde...
Wat heb ik dat toch mooi gezegd. Snik.
Boeiend, je hoeft maar om de 300 posts ff het enge ONZ forum in te stappen om het nieuwe topic te vinden, daarna pik je hem gewoon op in MyAT.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef afcajos het volgende:
Als deze in ONZ komt posten de echte klb sc'ers er niet meer in.
Dat zou wel een consequentie zijn jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Relmof wil hem graag naar ONZ verplaatsen omdat ze daar geen goeie slowchat hebben. Maar als deze in ONZ gezet wordt zijn alle vaste baggeraars pleite![]()
Dat wordt een invasie van bagger op de rest van KLB
L.o.l.z.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Dat wordt een invasie van bagger op de rest van KLB
Je moet toch onderhand ook wel weten dat ze hier graag rellen om het rellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
L.o.l.z.
En zoals ik al zei: Maak jullie niet zo druk. Remlof plaatst een opmerking en iedereen springt in de hoogste boom, terwijl er helemaal niks aan de hand is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
In onz krijg je ook alle onzers erbij en dat is nie tde bedoeling!!1
maar boswachter zegt dat we ons niet druk hoeven te maken dus het komt allemaal goeed!
*insert vacuum gezogen tepels van slaaf Dave*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
En nu gaan jullie weer foto's van pronte borstjes enzo hier posten.
weet ik het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef Sackboy het volgende:
Welke snoodaard heeft het bovenste heldenplaatje uit de OP (ook in de Wiki) verwijderd?
Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef BobbyB het volgende:
Zo, is het afgelopen met die SM plaatjes? Mooi zo.![]()
En dat deze SC beter in ONZ past ben ik wel eens, maar dat is niet onze schuld, daar moet je Yvonne voor bedanken![]()
Weer een rel om niks, remlof zegt alleen maar dat het beter in ONZ past en jullie beginnen meteen te miepen. Al staat ie R&P.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs ananas maakte een special guest appearence
Ja, komt omdat ik 's nachts gewoon ga slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzicht
Ze zijn te oud voor je zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
GA WEG JONG MET DIE KUT PLAATKES!!!!
GA MAAR NAAR HET MODELLEN TOPIQUE OFSOWE!!
Kom zelf dan met wat beters of sterf!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
GA WEG JONG MET DIE KUT PLAATKES!!!!
GA MAAR NAAR HET MODELLEN TOPIQUE OFSOWE!!
WTF JONG!!! BAN TEVENS TOPICREPORT ZO ACHT IK NIET AANGESPROKEN T E WORDEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kom zelf dan met wat beters of sterf!
Niet zo vaak over je toetsenbord heen cummen, jong vuilak, je capslock zit heulemaal vastgekleefd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF JONG!!! BAN TEVENS TOPICREPORT ZO ACHT IK NIET AANGESPROKEN T E WORDEN!!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat was ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef afcajos het volgende:
BobbyB was jij niet laatst mandy moore aan het posten?1 van mijn favoriete actrices
![]()
Vooral in chasin liberty is![]()
![]()
zij
[ afbeelding ]
Ga weg, doden kunnen helemaal niet praten, laat staan typen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF JONG!!! BAN TEVENS TOPICREPORT ZO ACHT IK NIET AANGESPROKEN T E WORDEN!!!!!!!!!!!!!!
Wat dacht jij ervan om te verhuizen naar ONZ als de SC in KLB blijft?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:13 schreef RickoKun het volgende:
IK GA WEG UIT SC ALS KLB VERHUISD WORDTTDTDTDTDT!!!!!11!1111alfamannetje
Al kom ik hier niet meer zo vaak
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat dacht jij ervan om te verhuizen naar ONZ als de SC in KLB blijft?
Nee rickocum moet blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat dacht jij ervan om te verhuizen naar ONZ als de SC in KLB blijft?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:45 schreef De_Ananas het volgende:
KWIL TOCH NOG FF HIER POSTEN VOORDAT HET NAAR ONZ VERPLAATST WORDT
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:45 schreef afcajos het volgende:
Het wordt niet verplaatst knuppelt!
Komt omdat ik er meer verstand van heb dan jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs ananas maakte een special guest appearence
Hap hapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:45 schreef afcajos het volgende:
Het wordt niet verplaatst knuppelt!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef afcajos het volgende:
Nieuwste film van Elisha gedownload![]()
[ afbeelding ]
Vanavond maar even kijken
Verstand van wat? Het feit dat er een aantal mensen vallen over een opmerking van remlof heeft niks met verstand te maken, maar gewoon met lezen. Er wordt alleen maar gezegd dat het topic eigenlijk in ONZ hoort en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben, zoals al gezegd word, heeft deze SC eigenlijk weinig met KLB te maken. GC of ONZ zou inderdaad een betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt omdat ik er meer verstand van heb dan jij.
Geen verstand van het onderlijnde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Verstand van wat? Het feit dat er een aantal mensen vallen over een opmerking van remlof heeft niks met verstand te maken, maar gewoon met lezen. Er wordt alleen maar gezegd dat het topic eigenlijk in ONZ hoort en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben, zoals al gezegd word, heeft deze SC eigenlijk weinig met KLB te maken. GC of ONZ zou inderdaad een betere plaats zijn.
Verder zie ik het probleem niet als het topic daadwerkelijk naar ONZ gaat, dat maakt toch geen zak uit? Daarbij snap ik niet dat mensen nog steeds verontwaardigd reageren als hun topic gesloten word of verhuisd word naar ONZ. Don't get me wrong, ik vind een geintje in KLB ook wel leuk, maar waarom maak je niet direct een topic in ONZ als het toch niet een serieuze klacht is?
Als je het mij uitlegt, snap ik het misschien. *puppy eyes*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen verstand van het onderlijnde.
Als je lief vraagt zal ik ook nog inhoudelijk reageren alhoewel dat eigenlijk niet nodig is omdat het zo makkelijk is.
1: Met een hoop gezeik en doorzettingsvermogen hebben wij eindelijk een KLB SC gekregen, specifiek voor KLB en dus niet voor ONZ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het mij uitlegt, snap ik het misschien. *puppy eyes*
Het is namelijk zo dat ik geen zin heb om alle FB topics in bijhorende gesloten topics te gaan lezen. Een samenvatting zou ik daarom wel waarderen wat er dan precies mis is. Het enige wat ik aangeef is dat ik niks verkeerds zie in de opmerkingen van vannacht, wat alleen maar opmerkingen waren naar mijn mening, en verder geen concrete plannen.
Dus, in een nutshell, wat snap ik niet?
Toch wel, er vindt in bijna elk deel wel een flinke rel plaats waar over en weer wordt gescholden met 'kutnoob!' en 'kankerlul!', dus opzich hebben de users wel heel veel klachten (over elkaar) die ze hier spuien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
Er wordt alleen maar gezegd dat het topic eigenlijk in ONZ hoort en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben, zoals al gezegd word, heeft deze SC eigenlijk weinig met KLB te maken. GC of ONZ zou inderdaad een betere plaats zijn.
Nope, wel kanker.quote:
Hopelijk volg jij spoedig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef RickoKun het volgende:
WTF JONG IK GA JE REPORTEN HOOR!![]()
![]()
![]()
MIJN OPA EN OMA ZIJN ER AAN OVERLEDEN!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Is het erfelijk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ja, ik ben de paupertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Het is maar dat jij paupert bent en ik een baas ben, anders was ik nog serieus er op in gegaan ook
Dat doet niks af aan het feit dat deze SC net zo goed in ONZ had kunnen staan, dat we dat niet willen is duidelijk. Van mij hoeft ie ook niet weg uit KLB, maar met de opmerking dat ie net zo goed in ONZ kan, daar kan ik niks meer dan gelijk in geven. Dat is mijn punt, ik zeg ook helemaal niet dat het moet en voor zover ik lees gaat dat ook helemaal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1: Met een hoop gezeik en doorzettingsvermogen hebben wij eindelijk een KLB SC gekregen, specifiek voor KLB en dus niet voor ONZ.
2: Sinds de SC is er 12890812712 minder bagger in KLB, waarom zou je het dan willen verplaatsen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3: Ik ken geen enkele SC waar het over het betreffende subforum gaat. In een SC wordt voornamelijk onzin gekwatst en bespreken de users hoe het gaat in het leven enzo. Precies hetzelfde wat wij hier doen. Zullen we alle SC's dan maar verplaatsen naar ONZ?
4: Topics verplaatsen naar ONZ is debiel, dan is het topic vaak meteen dood en komt het vaak niet meer tot zijn recht. Als je een topic opent verwacht je bepaalde reacties ofzo, als het dan opeens naar ONZ gaat klopt er geen fuck meer van.
5: En ik weet niet wat jij de afgelopen jaren op FOK! hebt gelezen enzo maar KLB is juist populair en leuk geworden sinds er verhalen en dergelijke worden gepost. Niemand zit te wachten op het ''mijn trein was 5 minuten te laat en de NS is kut'' en dan zulke topics 1901209x. Creativiteit is het belangrijke woord!
De modjes zeggen wel meer ONZ dingen. Ik heb meerdere SC's gevolgt en bijvoorbeeld in [EK] ging het over alles behalve het EK.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat deze SC net zo goed in ONZ had kunnen staan, dat we dat niet willen is duidelijk. Van mij hoeft ie ook niet weg uit KLB, maar met de opmerking dat ie net zo goed in ONZ kan, daar kan ik niks meer dan gelijk in geven. Dat is mijn punt, ik zeg ook helemaal niet dat het moet en voor zover ik lees gaat dat ook helemaal niet gebeuren.
Met punt 1 ben ik het dus ook eens.
Met punt 2 ook zeker, dat is ook de reden waarom de SC er kwam.
Punt 3, als dat echt zo is waarom zeggen de mods dan dat het wel zo is?
4. ONZ is inderdaad een beetje dood, maar met de juiste instelling vanuit de users kan ONZ net zo populair worden als KLB, alleen omdat mensen uit principe niet in ONZ willen posten blijft het daar ook dood.
5. Dat ben ik ook zeker met je eens en ik lig ook dubbel om die topics, maar ik zou niet weten waarom dat niet gewoon in ONZ zou kunnen. Het forum wat daar voor bedoeld is.
Het is een beetje fietsen op een trottoir waar een fietspad naast ligt, als je het mij vraagt.
Als ze van KLB een serieus forum willen maken, kunnen we toch net zo goed met de hele kliek (hihi, hij zei kliek, sluiten die SC!!!!) naar ONZ gaan en daar verder ONZIN posts maken, dat is in feite wat er gebeurt. Ik zie ECHT het probleem niet.
Jep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik word echt te laat wakker merk ik al
Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toch wel, er vindt in bijna elk deel wel een flinke rel plaats waar over en weer wordt gescholden met 'kutnoob!' en 'kankerlul!', dus opzich hebben de users wel heel veel klachten (over elkaar) die ze hier spuien.
Die vraag meen je toch niet he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Punt 3, als dat echt zo is waarom zeggen de mods dan dat het wel zo is?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb de OP weer ff hersteld. Een of andere grapjas had deze erin gezet:
[ afbeelding ]
Met het verkeerde been uit bed gestapt Bob?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.
Echt, ik begin het gezeur een beetje beu te worden hier. Er is altijd weer iets niet goed "Nee, geen emo's!!!!11!1!1", "Wheeeeeeee
geen Duffy", "Boehoe hij plaatst steeds dezelfde vrouwen" en nu dit weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te jankenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt Bob?
Maar dat is toch juist goed, dat zorgt ervoor dat deze slowchat bestaansrecht heeft in KLAAGBAAKquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.
Echt, ik begin het gezeur een beetje beu te worden hier. Er is altijd weer iets niet goed "Nee, geen emo's!!!!11!1!1", "Wheeeeeeee
geen Duffy", "Boehoe hij plaatst steeds dezelfde vrouwen" en nu dit weer.
Och meid tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te jankenmaar heb wel slecht geslapen, dat wel.
[KLB Bagger SC #100] Het einde der bazen is in zicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Biogarde het volgende:
No panic.
Ik ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te jankenmaar heb wel slecht geslapen, dat wel.
ssssst, ze moeten natuurlijk niet doorhebben dat we daarom die relletjes hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist goed, dat zorgt ervoor dat deze slowchat bestaansrecht heeft in KLAAGBAAK![]()
Zonder rellen wordt het saai..
hubba hubbaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Och meid toch![]()
[ afbeelding ]
Zo beter?
Oh hij is er ook nog in wat groter:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ssssst, ze moeten natuurlijk niet doorhebben dat we daarom die relletjes hebben![]()
[..]
hubba hubba
waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef reetveter het volgende:
Oldbies die newbies in dit topic zijn![]()
![]()
Hij wil ook een baas zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ] Graag toevoegen aan de lijst der icons!
Hey, leuk weer een dame in de SCquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat was de regel voor nieuwe dames in de SC ook alweer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ik ben de paupertGelukkig geil je ook niet op een pauper familie,
Hayden is geen wijfquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een lekker wijf hierboven. Heb er een stijfje van. Zo onschuldig he gek !
Jordeeeh?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een lekker wijf hierboven. Heb er een stijfje van. Zo onschuldig he gek !
Nee. Enkel omdat jij een kutuser bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh ben je daarom zo geagiteerd de laatste weken
die heeft half Fok! al op z'n PC staan joh, evenals mijn lekkere kontquote:
hayden is een meisje iddquote:
Hm?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
die heeft half Fok! al op z'n PC staan joh, evenals mijn lekkere kontgewoon even goed navraag doen
Bron?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
die heeft half Fok! al op z'n PC staan joh, evenals mijn lekkere kontgewoon even goed navraag doen
Inderdaad, toen zat ik nog op mijn oude account maar die is gehackdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef Faithy het volgende:
ONZ, dat is al sinds 2003 niet leuk meer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef Faithy het volgende:
ONZ, dat is al sinds 2003 niet leuk meer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
En kan iemand die foto van Jailbait nog even posten met die meid op dat strand (lekkere) Thanx
open er een topic overquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, toen zat ik nog op mijn oude account maar die is gehackd
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
Jordy, hoe kom je aan die nieuwe baas foto's?
Dat zijn fotoshops toch ?? En wie is die gast ernaast ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:19 schreef reetveter het volgende:
OMG De baas is een lilliputterNog niet eens opgemerkt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, toen zat ik nog op mijn oude account maar die is gehackd
Overloper! Alhoewel, straks zitten we allemaal in ONZ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh ze stonden ook al in t bazentopic @ ONZ.
Ga eens snel ONZ tot een succes proberen te makenquote:
Gehandicapte turken pesten FTW !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn fotoshops toch ?? En wie is die gast ernaast ?
Ik vind het nu zielig worden voor die gast... Zeker als blijkt dat hij gehandicapt is. Dan moeten jullie je allemaal schamen !!!!!!! 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging t alleen even checkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overloper! Alhoewel, straks zitten we allemaal in ONZ.
Link or gtfoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb ook een ijsmeis periode gehad![]()
ik ben er niet trots op, maar gebeurd is gebeurd
Onur is de nieuwe Brad Pittquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb ook een ijsmeis periode gehad![]()
ik ben er niet trots op, maar gebeurd is gebeurd
En een echte baas als TS eh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Te druk topicWel leuk dat ik ook in 100e topic heb gepost
BAN !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gehandicapte turken pesten FTW !![]()
Geef me maar een ban
Goeie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Faithy het volgende:
maargoed, vooruit, Link:
[ afbeelding ]
Omdat newbie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
Waarom weet ik nou niet wat er met ijsmeis was gebeurd
Een beetje FOK!ker is al 5x op die foto's gekomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
Vriendje had naakt foto's gelekt oid en die belandde op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker is al 5x op die foto's gekomen.
Een echte baasfok!ker geeft niks om een ban en post ze gewoon zodat iedereen weer kan genieten en de rest ze ook heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het rellen is al over hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het een keer 3 dagen opgehoudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:29 schreef jordeeeh het volgende:
Godver ik hou mn kak al op sinds gistermiddag
K ga zo toch maar even
Die had zo heul veel creditcards gehackt voor duizenden euro's en toen ging ze zo op onderzoek uit in een bos waar allemaal vreemde dingen gebeurden en toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden en toen ging ze sex hebben met een oudere collega en kwamen die foto's op internet en toen ging ze langs bij een palletsorteerder in Woensel West.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens Bobby, over iets minder dan een maand is Hayden weer op tv (in Amerika, dat wel).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die had zo heul veel creditcards gehackt voor duizenden euro's en toen ging ze zo op onderzoek uit in een bos waar allemaal vreemde dingen gebeurden en toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden en toen ging ze sex hebben met een oudere collega en kwamen die foto's op internet en toen ging ze langs bij een palletsorteerder in Woensel West.
Hm dat kan ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had het een keer 3 dagen opgehouden![]()
Heb vervolgens hele dag door om de 2 uur een lading zitten schijten
Normaal poep ik ook minimaal 1x per dag.. maar ik had toen gewoon 3 dagen geen behoefte om te poepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm dat kan ik nietVaak moet ik als ik moet.
Maar t gevoel ging weg gisteren, en toen k ging slapen had ik geen zin meer.
Van wie was dezequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden
Hehe samequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Normaal poep ik ook minimaal 1x per dag.. maar ik had toen gewoon 3 dagen geen behoefte om te poepen![]()
Toen opeens een dringende behoefte gevolgt door een uitbarsting, dat om de 2 uur zich herhaalde..
Je zit al op 9799 berichtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb er wel een beetje boel zin in.
Nu moet ik na schooltijd altijd poepen omdat ik gewend was in de vakantie een uur nadat ik uit bed gestapt was te gaan poepen, ik weet ook niet waarom ik dat gewend benquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe same
Ik had gisteren weer zo'n fucking erge buikpijn op school. Erger dan voorheen, ook steken enzo.
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zit al op 9799 berichtenHoe gaat je 10000e eruit zien
Ik hoop voor haar dat ze nog een stukje groeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
jack sparrow ziet alles
Whehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu moet ik na schooltijd altijd poepen omdat ik gewend was in de vakantie een uur nadat ik uit bed gestapt was te gaan poepen, ik weet ook niet waarom ik dat gewend ben
Mag je flink doorbaggerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te maken
Ik ga zo naar terras dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WheheMja k zou willen dat ik een vaste tijd had dat ik moest
Anyway, brb
Nog tijd genoeg, ze is pas 12.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog een stukje groeien
Net als mijn post in het 1000ste Ajax topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
Aangezien ik laatste tijd nogal veel post ga ik ervanuit dat ik tegen nieuwjaar tussen 9000 en 10000 berichten zit, dus ik hoop op valentijnsdag mijn 10000e post te maken, dat word er 1 om een ban van te krijgen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's van faithy.
Dat was ook een geweldigequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net als mijn post in het 1000ste Ajax topic
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te maken
Tja t is watquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag je flink doorbaggerenEindig je een keer zeker op 1, zijn er geen statistieken
schoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens mijn eerste schooldag zit erop
VWO schat.quote:
Zit je weer bij C. in de klas?quote:
quote:
Jepquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We maken wat mee zeg![]()
Ik ga even
Neequote:
quote:
Gosh ben je al zoeen nerdquote:Beroep Student Informatiekunde
Jamaar jamaarquote:
neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders uit de hoogte doen.
Ik irritante kut Helmonders. Man wat een nerds zitten er in mijn klas. Ben blij als ik dit jaar overleef.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Ik heb irritante kut Urkers in mn klas.
Heul nietquote:
Wees er trots op.quote:
uiteraard!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
Ah, een nieuwe rel heeft zich aangemeld.
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
uiteraard!
hele dag met computers spelen
goede baanvoorutizichten
idem salaris
klagen is tof, maar hier valt niets over te klagen
Hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edof ge-HALO-ed..
alleen oldskool-SimCity
ik zei toch dat ik een nepnurd wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoft
SimCity FTW!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Overstromingen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Smoesjes. Ik denk dat jij een kloon van Maisnon bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nepnurd was
hihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
Gevolg kan je raden
Ik ben helemaal geen nerd.quote:
OH GETVER ZEG!! JAKKIE IEEEEE!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef Faithy het volgende:
getver
lag mn brood tegen de pc-kast aannu is de kaas bezweet
Ah ok, dat zou dus m'n 2e gok zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
quote:reetveter
a.k.a reetkever
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef reetveter het volgende:
tvp
quote:
ik snapte er 2 tieten vanquote:
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
Niet iedereen is zo slim als wij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
hoe kun je oldskool SimCity nu niet snappen?
Ik denk niet dat die het opgedronken heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebt![]()
Vakantie is ook vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch altijd met collega's die terug komen van vakantie en dan zeggen dat ze moeten bijkomen van de vakantie () en je ze dus niet moet lastig vallen.
Je hebt GVD net vakantie gehad.
gaaf 18.gifquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb me er gister officieël bij neergelegd 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |