Heul nietquote:
Wees er trots op.quote:
uiteraard!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
Ah, een nieuwe rel heeft zich aangemeld.
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
uiteraard!
hele dag met computers spelen
goede baanvoorutizichten
idem salaris
klagen is tof, maar hier valt niets over te klagen
Hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edof ge-HALO-ed..
alleen oldskool-SimCity
ik zei toch dat ik een nepnurd wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoft
SimCity FTW!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Overstromingen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Smoesjes. Ik denk dat jij een kloon van Maisnon bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nepnurd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |