Ik had het een keer 3 dagen opgehoudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:29 schreef jordeeeh het volgende:
Godver ik hou mn kak al op sinds gistermiddag
K ga zo toch maar even
Die had zo heul veel creditcards gehackt voor duizenden euro's en toen ging ze zo op onderzoek uit in een bos waar allemaal vreemde dingen gebeurden en toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden en toen ging ze sex hebben met een oudere collega en kwamen die foto's op internet en toen ging ze langs bij een palletsorteerder in Woensel West.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
Waarom weet ik nou niet wat er met ijsmeis was gebeurd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens Bobby, over iets minder dan een maand is Hayden weer op tv (in Amerika, dat wel).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die had zo heul veel creditcards gehackt voor duizenden euro's en toen ging ze zo op onderzoek uit in een bos waar allemaal vreemde dingen gebeurden en toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden en toen ging ze sex hebben met een oudere collega en kwamen die foto's op internet en toen ging ze langs bij een palletsorteerder in Woensel West.
Hm dat kan ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had het een keer 3 dagen opgehouden![]()
Heb vervolgens hele dag door om de 2 uur een lading zitten schijten
Normaal poep ik ook minimaal 1x per dag.. maar ik had toen gewoon 3 dagen geen behoefte om te poepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm dat kan ik nietVaak moet ik als ik moet.
Maar t gevoel ging weg gisteren, en toen k ging slapen had ik geen zin meer.
Van wie was dezequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
toen wilde ze zelfmoord plegen maar heeft Yvonne dat tegengehouden
Hehe samequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Normaal poep ik ook minimaal 1x per dag.. maar ik had toen gewoon 3 dagen geen behoefte om te poepen![]()
Toen opeens een dringende behoefte gevolgt door een uitbarsting, dat om de 2 uur zich herhaalde..
Je zit al op 9799 berichtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb er wel een beetje boel zin in.
Nu moet ik na schooltijd altijd poepen omdat ik gewend was in de vakantie een uur nadat ik uit bed gestapt was te gaan poepen, ik weet ook niet waarom ik dat gewend benquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe same
Ik had gisteren weer zo'n fucking erge buikpijn op school. Erger dan voorheen, ook steken enzo.
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zit al op 9799 berichtenHoe gaat je 10000e eruit zien
Ik hoop voor haar dat ze nog een stukje groeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
jack sparrow ziet alles
Whehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu moet ik na schooltijd altijd poepen omdat ik gewend was in de vakantie een uur nadat ik uit bed gestapt was te gaan poepen, ik weet ook niet waarom ik dat gewend ben
Mag je flink doorbaggerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te maken
Ik ga zo naar terras dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WheheMja k zou willen dat ik een vaste tijd had dat ik moest
Anyway, brb
Nog tijd genoeg, ze is pas 12.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog een stukje groeien
Net als mijn post in het 1000ste Ajax topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
Aangezien ik laatste tijd nogal veel post ga ik ervanuit dat ik tegen nieuwjaar tussen 9000 en 10000 berichten zit, dus ik hoop op valentijnsdag mijn 10000e post te maken, dat word er 1 om een ban van te krijgen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's van faithy.
Dat was ook een geweldigequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net als mijn post in het 1000ste Ajax topic
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee nog, k probeer m wel vandaag nog te maken
Tja t is watquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag je flink doorbaggerenEindig je een keer zeker op 1, zijn er geen statistieken
schoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens mijn eerste schooldag zit erop
VWO schat.quote:
Zit je weer bij C. in de klas?quote:
quote:
Jepquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We maken wat mee zeg![]()
Ik ga even
Neequote:
quote:
Gosh ben je al zoeen nerdquote:Beroep Student Informatiekunde
Jamaar jamaarquote:
neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders uit de hoogte doen.
Ik irritante kut Helmonders. Man wat een nerds zitten er in mijn klas. Ben blij als ik dit jaar overleef.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Ik heb irritante kut Urkers in mn klas.
Heul nietquote:
Wees er trots op.quote:
uiteraard!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
Ah, een nieuwe rel heeft zich aangemeld.
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
uiteraard!
hele dag met computers spelen
goede baanvoorutizichten
idem salaris
klagen is tof, maar hier valt niets over te klagen
Hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een fucking computernerd, tuurlijk is dat het klagen niet waard.
Trouwens maak je ook levels voor Warcraft 3? Dan kan je dinnetjes worden met Maisnon.
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edof ge-HALO-ed..
alleen oldskool-SimCity
ik zei toch dat ik een nepnurd wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je draait zeker ook geen Linux en hebt ook geen hekel aan alle programma's van Microsoft
SimCity FTW!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Overstromingen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Smoesjes. Ik denk dat jij een kloon van Maisnon bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
alleen oldskool-SimCity
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nepnurd was
hihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
Gevolg kan je raden
Ik ben helemaal geen nerd.quote:
OH GETVER ZEG!! JAKKIE IEEEEE!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef Faithy het volgende:
getver
lag mn brood tegen de pc-kast aannu is de kaas bezweet
Ah ok, dat zou dus m'n 2e gok zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
quote:reetveter
a.k.a reetkever
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef reetveter het volgende:
tvp
quote:
ik snapte er 2 tieten vanquote:
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
Niet iedereen is zo slim als wij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
hoe kun je oldskool SimCity nu niet snappen?
Ik denk niet dat die het opgedronken heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebt![]()
Vakantie is ook vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch altijd met collega's die terug komen van vakantie en dan zeggen dat ze moeten bijkomen van de vakantie () en je ze dus niet moet lastig vallen.
Je hebt GVD net vakantie gehad.
gaaf 18.gifquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb me er gister officieël bij neergelegd 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |