picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Overstromingen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
In plaats van mijn volle kop koffie onder het senseo-apparaat weg te halen druk ik op nog een bakkie pleur![]()
Gevolg kan je raden
Smoesjes. Ik denk dat jij een kloon van Maisnon bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een nepnurd dan denk ik, heb nog nooit geWOW-edof ge-HALO-ed..
alleen oldskool-SimCity
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nepnurd was
hihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
Gevolg kan je raden
Ik ben helemaal geen nerd.quote:
OH GETVER ZEG!! JAKKIE IEEEEE!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef Faithy het volgende:
getver
lag mn brood tegen de pc-kast aannu is de kaas bezweet
Ah ok, dat zou dus m'n 2e gok zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
quote:reetveter
a.k.a reetkever
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef reetveter het volgende:
tvp
quote:
ik snapte er 2 tieten vanquote:
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
Nee, ik was hendig sjiek op tijd en nu heeft behangplakkert een waterig kopje maar dat weet die nog niet 14.gif.
Ninja-reflexen he
Niet iedereen is zo slim als wij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
hoe kun je oldskool SimCity nu niet snappen?
Ik denk niet dat die het opgedronken heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Totdat hij dit dadelijk leest en jij een pakkie waterige pleur in je nek hebt![]()
Vakantie is ook vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch altijd met collega's die terug komen van vakantie en dan zeggen dat ze moeten bijkomen van de vakantie () en je ze dus niet moet lastig vallen.
Je hebt GVD net vakantie gehad.
gaaf 18.gifquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb me er gister officieël bij neergelegd 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |