Maar dat is toch juist goed, dat zorgt ervoor dat deze slowchat bestaansrecht heeft in KLAAGBAAKquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.
Echt, ik begin het gezeur een beetje beu te worden hier. Er is altijd weer iets niet goed "Nee, geen emo's!!!!11!1!1", "Wheeeeeeee
geen Duffy", "Boehoe hij plaatst steeds dezelfde vrouwen" en nu dit weer.
Och meid tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te jankenmaar heb wel slecht geslapen, dat wel.
[KLB Bagger SC #100] Het einde der bazen is in zicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Biogarde het volgende:
No panic.
Ik ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te jankenmaar heb wel slecht geslapen, dat wel.
ssssst, ze moeten natuurlijk niet doorhebben dat we daarom die relletjes hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist goed, dat zorgt ervoor dat deze slowchat bestaansrecht heeft in KLAAGBAAK![]()
Zonder rellen wordt het saai..
hubba hubbaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Och meid toch![]()
[ afbeelding ]
Zo beter?
Oh hij is er ook nog in wat groter:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ssssst, ze moeten natuurlijk niet doorhebben dat we daarom die relletjes hebben![]()
[..]
hubba hubba
waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef reetveter het volgende:
Oldbies die newbies in dit topic zijn![]()
![]()
Hij wil ook een baas zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ] Graag toevoegen aan de lijst der icons!
Hey, leuk weer een dame in de SCquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat was de regel voor nieuwe dames in de SC ook alweer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ik ben de paupertGelukkig geil je ook niet op een pauper familie,
Hayden is geen wijfquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een lekker wijf hierboven. Heb er een stijfje van. Zo onschuldig he gek !
Jordeeeh?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een lekker wijf hierboven. Heb er een stijfje van. Zo onschuldig he gek !
Nee. Enkel omdat jij een kutuser bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh ben je daarom zo geagiteerd de laatste weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |