Gehandicapte turken pesten FTW !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn fotoshops toch ?? En wie is die gast ernaast ?
Ik vind het nu zielig worden voor die gast... Zeker als blijkt dat hij gehandicapt is. Dan moeten jullie je allemaal schamen !!!!!!! 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging t alleen even checkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overloper! Alhoewel, straks zitten we allemaal in ONZ.
Link or gtfoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb ook een ijsmeis periode gehad![]()
ik ben er niet trots op, maar gebeurd is gebeurd
Onur is de nieuwe Brad Pittquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb ook een ijsmeis periode gehad![]()
ik ben er niet trots op, maar gebeurd is gebeurd
En een echte baas als TS eh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Te druk topicWel leuk dat ik ook in 100e topic heb gepost
BAN !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gehandicapte turken pesten FTW !![]()
Geef me maar een ban
Goeie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Faithy het volgende:
maargoed, vooruit, Link:
[ afbeelding ]
Omdat newbie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
Waarom weet ik nou niet wat er met ijsmeis was gebeurd
Een beetje FOK!ker is al 5x op die foto's gekomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
Vriendje had naakt foto's gelekt oid en die belandde op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker is al 5x op die foto's gekomen.
Een echte baasfok!ker geeft niks om een ban en post ze gewoon zodat iedereen weer kan genieten en de rest ze ook heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het rellen is al over hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |