quote:Voorgaande topics:
XXXX - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Oude koopzondagenquote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
en dan volgt een voor - na foto ; tóch ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Als ik twee keer hard 'IKEA" roep in dit huis, stort alles in![]()
Moet nog een paar dingen terugbrengen en bijhalen.. Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks.. blijven m'n handen staan in schroevendraaier-stand omdat die kleine hoekjes niet bereikbaar zijn met electrisch.. spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik er spieren had..
Maar m'n Liatorp-wand en salontafel staan, samen met ingolf-stoelene en een Faktum-keukenkast.
Vorige week zaterdag stonden er hier nog koloniale meubels, waren de muren nog zandgeel en de vloer happiebappie-laminaat..
deze zaterdag ziet het er heel anders uit
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
XXXXIKan iemand dat wijzigen in XLI?
Volgens mij is het week 35. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Cyan het volgende:
En nee nog steeds geen catalogus! In welke week leven we eigenlijk?
Vanaf morgen is het week 35quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij is het week 35. Correct me if I'm wrong.
Oeps, jaquote:
Dan is er toch nog geen man overboord? Ik had m keurig volgens het schemaquote:Week 35 of 36;
- Als laatste krijgen in IKEA Amersfoort of Haarlem de catalogus.
Echt alles in mijn slaapkamer behalve de vloer + behang zijn van IKEAquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Als ik twee keer hard 'IKEA" roep in dit huis, stort alles in![]()
Moet nog een paar dingen terugbrengen en bijhalen.. Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks.. blijven m'n handen staan in schroevendraaier-stand omdat die kleine hoekjes niet bereikbaar zijn met electrisch.. spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik er spieren had..
Maar m'n Liatorp-wand en salontafel staan, samen met ingolf-stoelene en een Faktum-keukenkast.
Vorige week zaterdag stonden er hier nog koloniale meubels, waren de muren nog zandgeel en de vloer happiebappie-laminaat..
deze zaterdag ziet het er heel anders uit
Ik ben er afgelopen maandag geweest en het was geen bende hoor, was juist erg rustig en voor Delft erg opgeruimd (gezien alle verbouwingen van de afgelopen jaren).quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:13 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand afgelopen tijd nog in Delft geweest? laatste dat ik hoorde was dat het een behoorlijke bende was met alleen maar artikelen in de aanbieding en nog geen nieuwe collectie.
Het nummer van de vorige klopt ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Topictitel op verzoek aangepast
[..]
Thanks, dan wacht ik het nog een weekje af voordat ik erheen gaquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen maandag geweest en het was geen bende hoor, was juist erg rustig en voor Delft erg opgeruimd (gezien alle verbouwingen van de afgelopen jaren).
Wel heel veel Denen, Zweden, Noren en Engelsen in de winkel die aan het afbreken en opbouwen waren, moet nog flink wat gebeuren voor de nieuwe collectie overal staat.
Maar wel een stuk ruimer en mooier geworden die Delftse IKEA, gek om een écht raam te zien vanuit een "slaapkamer" i.p.v. een poster van een raam of iets dergelijk.
Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:48 schreef Syytön het volgende:
Wow, heeft iemand zelf de KRAMFORS in formaat 3.10 meter?![]()
Ik zag deze op de site staan, ik vroeg me af waarom ze twee soorten drie-zits hadden, en toen zag ik pas bij afmetingen dat de duurste variant gewoon 3 meter 10 is.![]()
Ik kan me niet herinneren deze ooit in de winkel te hebben gezien, is die nieuw? Lijkt ons echt super gaaf, zo'n big ass bank.
Hmm daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?
Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofjequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:
Nogmaals een vraagje voor de kenners:
Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...
[ afbeelding ]
Bedankt!
Oh wat ontzettend jammer! Weet je toevallig de naam ervan? Ik heb de foto van internet geplukt, niet onze slaapkamer dus..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofjeOpen je nachtkastje niet naar de verkeerde kant trouwens?
Mail even naar dat adres dat hier in dit topic staat. Gisteravond gemaild en kreeg vanmorgen al een mail terug dat ie nagezonden word!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Chav het volgende:
Ik heb m ook nog niet, iedereen heeft m al behalve ik
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:
Nogmaals een vraagje voor de kenners:
Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...
[ afbeelding ]
Bedankt!
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.
Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
Ja, dat had ik later ook ontdekt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen. Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo
).
Ik zou zeggen, leg je vraag even voor aan de klantenservice. In principe kun je in de winkel alles uitproberen, zodat je weet wat je van een bepaald product verwachten kan. Als het echter niet functioneel is (je kunt het niet gebruiken zoals het bedoeld is) dan lijkt het me dat het retour kan en dat je bijvoorbeeld een tegoedpas krijgt. Maar, zogezegd, leg het even voor aan de klantenservice.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef Qarinx het volgende:
Hoi!!
Weet iemand hoe het zit bij de Ikea als je ontevreden bent over een product?? Heb nl. de tas op wielen gekocht (Ikea Family), en dat ding is echt absoluut niet functioneel. Echt een onding, terwijl ik dacht dat het formaat handig zou zijn voor een korte trip. Als je er spullen in doet, dan kan hij niet meer rechtop staan en als je ermee rijdt, dan wankelt ie zo erg dat ie af en toe gewoon omklapt.. vreselijk ding dus!
Ik ook, heb wel dekbedden met flap maar die gaan op de een of andere manier na 1 nacht slapen al weer los, dus dan laat ik 't maar zo.. maar dat staat redelijk armoedig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen. Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo
).
Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrookquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.
Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
Die gebruik ik er inderdaad ook bij om het probleem op te lossen, maar ik prefereer toch de strookquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Instopstrook is sowieso iets nederlands, dat kom je in andere landen geloof ik niet tegen. In sommige landen is het normaal in plaats van dat instoppen een deken / plaid over het voeteneind te hebben.
Ah, ik ben niet de enige die dat vreemd vindt. Welk weldenkend mens weet in hemelsnaam weeknummers?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Cyan het volgende:
In welke week leven we eigenlijk?
HEMSE laminaat gaat uit het assortiment volgens mij...quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef lxa het volgende:
HEMSE Kliklaminaat
is het wat, ik wil nieuw laminaat op de kinderkamer, maar niet al te duur, nu is dit evenduur als het laminaat bij de gamma, en wat ik nu heb liggen is ook van de gamma maar ik vind het niet al te mooi
That's so fucking brilliant!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrook
Voor een slaapkamer is HEMSE prima geschikt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef lxa het volgende:
HEMSE Kliklaminaat
is het wat, ik wil nieuw laminaat op de kinderkamer, maar niet al te duur, nu is dit evenduur als het laminaat bij de gamma, en wat ik nu heb liggen is ook van de gamma maar ik vind het niet al te mooi
Heb ik ervaring mee, zitten op de deuren van mijn schuifkast. Ik vind ze leuk, het aanbrengen was makkelijk en ze blijven goed plakken. Mijn vriendin heeft ze op de keukenkastjes zitten en dat gaat ook prima. Wel laten ze op de kastjes iets sneller los omdat er iets relief in de keukendeurtjes zit. Sowieso zorgen dat je de kastjes goed ontvet voor het aanbrengen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik heb de gids niet. Wel wil ik nog wat van die plakdecoratie kopen, iemand daar ervaring mee? Of tips waar ik ze elders kan halen? Ik wil namelijk graag blauwe decoratie ipv zwart. Het is voor op mijn keukenkastjes.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Een prof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks
Ik vermoed dat het probleem eerder bij de bezorging in je wijk ligt, is er een tokkie in de buurt die in een vervallen garage oud papier inzamelt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef skiff het volgende:
Nog geen gids hier. Zal net als vorig jaar en het jaar ervoor wel niet komen. Een arme wijk icm kleine brievenbussen is blijkbaar geen winstgevende situatie...
Ben nu Family lid, maar ook vanuit die hoek nog niets. Vind dat persoonlijk nogal vreemd. Je zou anders verwachten...
Heb nu een gids (enigszins gescheurd) gevonden op straat, tijdens het uitlaten van de hond, kan ik toch rondneuzen...
Same here, en woon dan nog wel in regio Breda, die het eerst bezorgd zou worden...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef skiff het volgende:
Ben nu Family lid, maar ook vanuit die hoek nog niets. Vind dat persoonlijk nogal vreemd. Je zou anders verwachten...
Euhm... de DIKTAD serie is van gebeitst grenenhout gemaakt. Je zou het hout dus eerst goed moeten schuren en dan verven inderdaad. Opnieuw beitsen of lakken gaat helaas niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef suuske343 het volgende:
misschien al 10 keer gevraagd, maar kan ik de diktad serie "gewoon" verven?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als je gewoon even naar het eerder genoemd nummer belt en daar de situatie uitlegt krijg je een nieuwe catalogus toegestuurd.
Ooh die is leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef Markster het volgende:
Heb een klok voor me nieuwe huisje :
Wij hebben het in de woonkamer, maar pas 3 maanden (vanwege verkoop woning ff nieuw laminaatje er in gegooid). Het ziet er prima uit, maar ja we hebben het dus pas kort.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef lxa het volgende:
HEMSE Kliklaminaat
Nou, ik niet:quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mail even naar dat adres dat hier in dit topic staat. Gisteravond gemaild en kreeg vanmorgen al een mail terug dat ie nagezonden word!
quote:Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.
Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.quote:
Ik heb ook nog steeds niks. Op zich niet echt een probleem, maar ik vind het echt goed belachelijk dat ik als Family lid zo lang op dat stomme ding moet wachten. Zoals ik al eerder heb gezegd, je zou verwachten dat ze de catalogussen voor de Family leden het eerst de deur uit doen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef skiff het volgende:
Nog geen gids hier. Zal net als vorig jaar en het jaar ervoor wel niet komen. Een arme wijk icm kleine brievenbussen is blijkbaar geen winstgevende situatie...
Heb nu een gids (enigszins gescheurd) gevonden op straat, tijdens het uitlaten van de hond, kan ik toch rondneuzen...
Ik heb niet eens een idee in welk postcode gebied ik val. Leeuwarden en omgeving staat er weer niet bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.
Schuren, en is het misschien een idee om ipv te verven, spuitverf te gebruiken. Snel en handig en voornamelijk met de spijlen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef suuske343 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien al 10 keer gevraagd, maar kan ik de diktad serie "gewoon" verven?
Doe ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrook
"spullen" komen iedere dag binnen, soms in 6 soms in 12 vrachtwagens of meer. de sms-dienst stuurt je een sms-je wanneer een product weer op voorraad is in de vestiging van je keuze, je kunt hierom vragen bij de verkoopmedewerkers, klantenservice of telefonische helpdesk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Kekaa het volgende:
*Heeft nog steeds geen gids
Vraag: Wanneer komen er weer spullen binnen bij de Ikea? Is dat op vaste dagen of random?
En wie kan me iets vertellen over de smsdienst?
Jazeker! 36.000 m² wooninspiratie moet je niet laten wachten ;0). Wij zijn nu de grootste vestiging in de Beneluxquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
Iemand al in Heerlen geweest?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ganise_08/index.htmlquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef moi80 het volgende:
Weet iemand of de wandkastenplanner nog te vinden is op de ikea site, of is hij helemaal verdwenen? Dit om een kast uit de besta serie mee samen te stellen.
thank you!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
"spullen" komen iedere dag binnen, soms in 6 soms in 12 vrachtwagens of meer. de sms-dienst stuurt je een sms-je wanneer een product weer op voorraad is in de vestiging van je keuze, je kunt hierom vragen bij de verkoopmedewerkers, klantenservice of telefonische helpdesk.
Thanksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ganise_08/index.html
Hier kan je hem vinden. Ik zat er gisteren ook naar te zoeken op de site. Uiteindelijk via Google gevonden.
quote:Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil ook mn gids. Over een maand krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en ik MOET er gewoon een NU NU NUik overweeg zelfs met mn OV-kaart naar een vestiging te treinen waar ze ze al wel hebben
sneu he.
Is er ook een nieuwe keukengids? Ik ben mn nieuwe keuken aan het plannen namelijk. De planner zegt ook nog steeds vriendelijk dat zn prijzen geldig zijn tot 1 augustus 2008straks zit ik deurtjes te plannen die er niet meer zijn en kloppen de bedragen niet enzo.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef Adelante het volgende:
nieuwe keuken en slapen brochures staan nu ook online:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)line_catalogues.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |