abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61127175
Ik heb de gids al (de xlversie heb ik niet meegnoemen vanaf eht wek, onding
pi_61128015
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef lxa het volgende:
HEMSE Kliklaminaat
is het wat, ik wil nieuw laminaat op de kinderkamer, maar niet al te duur, nu is dit evenduur als het laminaat bij de gamma, en wat ik nu heb liggen is ook van de gamma maar ik vind het niet al te mooi
HEMSE laminaat gaat uit het assortiment volgens mij...
Als je achterin de catalogus kijkt zie je een aanbieding met TUNDRA laminaat in 2 kleuren. In 1 week, eind september, zijn deze kleuren slechts 5,95 per M2. Dat is 1 euro meer dan HEMSE, maar de kwaliteit zou beter moeten zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:25:39 #53
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61128102
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrook
That's so fucking brilliant!
The Internets, I needs it..
pi_61131128
quote:
HEMSE Kliklaminaat
is het wat, ik wil nieuw laminaat op de kinderkamer, maar niet al te duur, nu is dit evenduur als het laminaat bij de gamma, en wat ik nu heb liggen is ook van de gamma maar ik vind het niet al te mooi
Voor een slaapkamer is HEMSE prima geschikt!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_61136541

misschien al 10 keer gevraagd, maar kan ik de diktad serie "gewoon" verven?
pi_61137074
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik heb de gids niet. Wel wil ik nog wat van die plakdecoratie kopen, iemand daar ervaring mee? Of tips waar ik ze elders kan halen? Ik wil namelijk graag blauwe decoratie ipv zwart. Het is voor op mijn keukenkastjes.

Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Heb ik ervaring mee, zitten op de deuren van mijn schuifkast. Ik vind ze leuk, het aanbrengen was makkelijk en ze blijven goed plakken. Mijn vriendin heeft ze op de keukenkastjes zitten en dat gaat ook prima. Wel laten ze op de kastjes iets sneller los omdat er iets relief in de keukendeurtjes zit. Sowieso zorgen dat je de kastjes goed ontvet voor het aanbrengen.

Er zijn ook veel webwinkels die interieurstickers verkopen, maar die zijn volgens mij meestal duurder dan deze.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:13:38 #57
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61138406
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks
Een prof!
* maedel weet echt niet wat twistlocks zijn.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61145893
Nog geen gids hier. Zal net als vorig jaar en het jaar ervoor wel niet komen. Een arme wijk icm kleine brievenbussen is blijkbaar geen winstgevende situatie...

Ben nu Family lid, maar ook vanuit die hoek nog niets. Vind dat persoonlijk nogal vreemd. Je zou anders verwachten...

Heb nu een gids (enigszins gescheurd) gevonden op straat, tijdens het uitlaten van de hond, kan ik toch rondneuzen...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:00:01 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_61145928
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef skiff het volgende:
Nog geen gids hier. Zal net als vorig jaar en het jaar ervoor wel niet komen. Een arme wijk icm kleine brievenbussen is blijkbaar geen winstgevende situatie...

Ben nu Family lid, maar ook vanuit die hoek nog niets. Vind dat persoonlijk nogal vreemd. Je zou anders verwachten...

Heb nu een gids (enigszins gescheurd) gevonden op straat, tijdens het uitlaten van de hond, kan ik toch rondneuzen...
Ik vermoed dat het probleem eerder bij de bezorging in je wijk ligt, is er een tokkie in de buurt die in een vervallen garage oud papier inzamelt?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61146107
quote:
Same here, en woon dan nog wel in regio Breda, die het eerst bezorgd zou worden...
pi_61146615
Heb een klok voor me nieuwe huisje :

pi_61146842
Ik heb Selekt Mail ook maar even gemaild, want ik heb ook nog steeds geen catalogus.
pi_61149475
Oeps dubbel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61149512
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef suuske343 het volgende:

Euhm... de DIKTAD serie is van gebeitst grenenhout gemaakt. Je zou het hout dus eerst goed moeten schuren en dan verven inderdaad. Opnieuw beitsen of lakken gaat helaas niet.
Al lijkt het me een hels karwei met die spijlen
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En als je gewoon even naar het eerder genoemd nummer belt en daar de situatie uitlegt krijg je een nieuwe catalogus toegestuurd.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef Markster het volgende:
Heb een klok voor me nieuwe huisje :

Ooh die is leuk inderdaad!
Die is er uitgeweest, maar nu weer terug.
pi_61151308
quote:
HEMSE Kliklaminaat
Wij hebben het in de woonkamer, maar pas 3 maanden (vanwege verkoop woning ff nieuw laminaatje er in gegooid). Het ziet er prima uit, maar ja we hebben het dus pas kort.
pi_61161351
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:03 schreef Cyan het volgende:

[..]

Mail even naar dat adres dat hier in dit topic staat. Gisteravond gemaild en kreeg vanmorgen al een mail terug dat ie nagezonden word!
Nou, ik niet:
quote:
Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.
.
pi_61161510
Gister de gids binnengekregen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61161716
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:59 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou, ik niet:
[..]

.
Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61163920
quote:

Ik heb ook nog steeds niks. Op zich niet echt een probleem, maar ik vind het echt goed belachelijk dat ik als Family lid zo lang op dat stomme ding moet wachten. Zoals ik al eerder heb gezegd, je zou verwachten dat ze de catalogussen voor de Family leden het eerst de deur uit doen...
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.
Ik heb niet eens een idee in welk postcode gebied ik val. Leeuwarden en omgeving staat er weer niet bij.
Dus als iemand weet onder welk postcode gebied dat valt?! Ik ben maar uitgegaan van Groningen...
pi_61164075
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar in welk postcode gebied val je? Ik val in dat postcodegebied waar ik de gids al in huis zou moeten hebben.
Geen idee.

Ik woon in Noord-Limburg, dus ik weet niet of ik tot Duiven, Eindhoven of Heerlen behoor.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:34:03 #71
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_61164631
Ik ook nog steeds mijn eigen gids niet gekregen.... Mn vader en schoonouders wel, terwijl die niet eens family leden zijn en ik wel!
In me Burberry......
pi_61167095
Ik heb er twee; wie biedt?
pi_61168312
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:08 schreef ijsmeis het volgende:

Ik woon in Noord-Limburg
Vrijwillig?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:38 #74
201513 Nicknaamloos
..Live your life..
pi_61168585
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef suuske343 het volgende:
[ afbeelding ]
Schuren, en is het misschien een idee om ipv te verven, spuitverf te gebruiken. Snel en handig en voornamelijk met de spijlen.

Succes!
pi_61174986
Wie wil er een XL catalogus?
pi_61175055
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:32:42 #77
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61176578
Iemand al in Heerlen geweest?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:47:39 #78
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_61177052
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrook
Doe ik ook , ik koop zo'n set van 2 kussenslopen bij de Zeeman voor ¤3,-, of ik gebruik het 2e kussensloop dat erbij zit, m'n vriend heeft geen IKEA kussen dus die past toch niet ...
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:50:27 #79
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_61177126
Ow ja, gids is vandaag binnen!

Regio Amersfoort, al kan ik niet wachten tot de vestiging in Zwolle z'n deuren opent ... vlak naast mijn werk
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_61217490
*Heeft nog steeds geen gids

Vraag: Wanneer komen er weer spullen binnen bij de Ikea? Is dat op vaste dagen of random?
En wie kan me iets vertellen over de smsdienst?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:45:19 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_61217952
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Kekaa het volgende:
*Heeft nog steeds geen gids

Vraag: Wanneer komen er weer spullen binnen bij de Ikea? Is dat op vaste dagen of random?
En wie kan me iets vertellen over de smsdienst?
"spullen" komen iedere dag binnen, soms in 6 soms in 12 vrachtwagens of meer. de sms-dienst stuurt je een sms-je wanneer een product weer op voorraad is in de vestiging van je keuze, je kunt hierom vragen bij de verkoopmedewerkers, klantenservice of telefonische helpdesk.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61218026
Weet iemand of de wandkastenplanner nog te vinden is op de ikea site, of is hij helemaal verdwenen? Dit om een kast uit de besta serie mee samen te stellen.
pi_61218918
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
Iemand al in Heerlen geweest?
Jazeker! 36.000 m² wooninspiratie moet je niet laten wachten ;0). Wij zijn nu de grootste vestiging in de Benelux .

Iedereen die op de catalogus zit te wachten: Laat je niet gek maken. Ik persoonlijk vind hem dit jaar erg teleurstellend. Dus stay cool .

Trouwens, de XL-versie van de catalogus (medewerkers only) is gewoon te gek .
http://img166.imageshack.us/my.php?image=xlcat09qz3.jpg
pi_61219105
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef moi80 het volgende:
Weet iemand of de wandkastenplanner nog te vinden is op de ikea site, of is hij helemaal verdwenen? Dit om een kast uit de besta serie mee samen te stellen.
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ganise_08/index.html
Hier kan je hem vinden. Ik zat er gisteren ook naar te zoeken op de site. Uiteindelijk via Google gevonden.
pi_61221676
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

"spullen" komen iedere dag binnen, soms in 6 soms in 12 vrachtwagens of meer. de sms-dienst stuurt je een sms-je wanneer een product weer op voorraad is in de vestiging van je keuze, je kunt hierom vragen bij de verkoopmedewerkers, klantenservice of telefonische helpdesk.
thank you!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:10:59 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_61222390
nieuwe keuken en slapen brochures staan nu ook online:

http://www.ikea.com/ms/nl(...)line_catalogues.html
pi_61222457
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/ms/nl(...)ganise_08/index.html
Hier kan je hem vinden. Ik zat er gisteren ook naar te zoeken op de site. Uiteindelijk via Google gevonden.
Thanks
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:48:16 #88
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_61246166
Ik hoorde vanochtend een grote BOEM en het was mn persoonlijke gids
In me Burberry......
pi_61255991
Lag je hondje er niet onder?

Wij hebben gisteren weer heerlijk gewinkeld in Haarlem. Ook daar waren er nog geen gidsen. Ik wil m..
Weer veel te veel gekocht...onder meer deze lamp

Hij staat zo mooi...
pi_61260726
Jaaaaa, mn vader heeft gisteren mn Anebodakasten opgehaald (en nog een stukje Ivar). Zometeen komt ie langs om de gordijnen e.d. allemaal op te hangen, kan ik mooi bezig met de kasten in elkaar zetten.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:43:23 #91
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61268275
Heb de gids al sinds vorige week..en er staan een aantal dingen in die ik wel kan gebruiken..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_61283558
ik heb hem ook binnengekregen en ik vind het iets minder dan voorgaande jaren. de nieuwe lijnen die ze zetten vind ik niet mooi op een of andere manier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_61284010
Ik wil ook mn gids. Over een maand krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en ik MOET er gewoon een NU NU NU ik overweeg zelfs met mn OV-kaart naar een vestiging te treinen waar ze ze al wel hebben sneu he.

Is er ook een nieuwe keukengids? Ik ben mn nieuwe keuken aan het plannen namelijk. De planner zegt ook nog steeds vriendelijk dat zn prijzen geldig zijn tot 1 augustus 2008 straks zit ik deurtjes te plannen die er niet meer zijn en kloppen de bedragen niet enzo.
  maandag 1 september 2008 @ 09:18:13 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_61284591
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil ook mn gids. Over een maand krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en ik MOET er gewoon een NU NU NU ik overweeg zelfs met mn OV-kaart naar een vestiging te treinen waar ze ze al wel hebben sneu he.

Is er ook een nieuwe keukengids? Ik ben mn nieuwe keuken aan het plannen namelijk. De planner zegt ook nog steeds vriendelijk dat zn prijzen geldig zijn tot 1 augustus 2008 straks zit ik deurtjes te plannen die er niet meer zijn en kloppen de bedragen niet enzo.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef Adelante het volgende:
nieuwe keuken en slapen brochures staan nu ook online:

http://www.ikea.com/ms/nl(...)line_catalogues.html
pi_61285917
Als je dinsdagavond banken koopt bij IKEA, je laat ze bezorgen. Komen ze dan pas woensdag in de dag aan?
pi_61285984
Ik ga woensdag naar Ikea! (uiteraard helemaal hyper!)
De gids is helemaal doorgespit, maar vraag me af of ze de nieuwe dingen al wel hebben; het is immers nog 2008! (of ben ik nu blond?)
pi_61286026
Nog niet alles is er, maar dat heeft niet te maken met het jaar. De catalogus gaat zeg maar uit van " schooljaren", dus van september tot augustus.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61286102
Thnx Adelante, ik had er overheen gelezen. Ik wil wel graag een papieren, zouden ze die al wel in Haarlem hebben of komt dat tegelijk met de dikke gids?
pi_61286147
Thanx Jakkop.. Precies wat ik wilde weten.. (dat is nog eens een goede reden om nog een keer terug te gaan! )
  maandag 1 september 2008 @ 11:04:24 #100
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61286466
Mijn IKEA hack , een Söt Barnslig krokodil USB drive.
http://ikeahacker.blogspo(...)odile-usb-drive.html

Ik ben trouwens ook nog bezig met een hack van een Vika Persbo tafelblad. Ik ga er een opklapbare tafel met kast erachter maken. Maar het duurt nog wel even voor die klaar is denk ik.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')