Zie vorig topic, laatste pagina:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:53 schreef Sjechov het volgende:
Iemand enig idee hoe het met de opvolging zit?
Was meer bedoeld als een verduidelijking.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat maakt het spel er ook veel leuker op hé.
Ja, makkelijk te trainen is het niet nee. Maar ik verwacht toch wel dat ze fysiek hoger scoren dan 6'en..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De fysieke stats zijn ook het lastigste om met training omhoog te krijgen. Dat probleem loop je al snel tegenop als je veel met talenten speelt.
Welk seizoen etc. is wel handigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Sulejmani het volgende:
Weet iemand een linksback + centrale verdediger voor Swansea City?
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)
19 jaar ? eerder 35 ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
Kleine kans, Sakho zit bij Bordeaux(of was het PSG?) denk niet dat hij naar Swansea wil komen. Probeer Thomas Scobbie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
19 jaar ? eerder 35 ofzo.
misschien kun je Sakho kopen... die had ik in het eerste seizoen voor 675K.
Ronaldo met de pijl naar voren?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Mindstate het volgende:
Je kunt Ronaldo op Rechtshalf zetten? Rooney als aanvallende middenvelder?
Weet ik niet meerquote:
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ronaldo met de pijl naar voren?
Dank je,quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Utrecht lijkt me altijd wel 'n leuke uitdaging
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik speel met fc gombak, uit indonesie, het is nu me 3e seizoen ik sta nu 2 maar ben als jaar kampioen geworden, en dit jaar zit het er ook al weer in.
Ik heb 1k salaris budget haha
De hoeveelste muis is dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnik heb respect voor diegenen die zo'n uitdaging aangaan. Ik gooi hier m'n muis af en toe al door de kamer als 't met Man U niet lukt
Dat is ook vervelender, met manu moet je bijna alles winnen eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnik heb respect voor diegenen die zo'n uitdaging aangaan. Ik gooi hier m'n muis af en toe al door de kamer als 't met Man U niet lukt
Ik heb 2 jaar geleden 'n degelijke op de kop getikt, deze heeft al zeker 23 pogingen tot destructie overleefdquote:
Als je een wedstrijd wint en het zaakje crasht, is het geen cheaten om net zo lang opnieuw te spelen tot je die wedstrijd gewoon wint, zoals oorspronkelijk het geval was. Kan wel frustrerend zijn natuurlijk, maar ik zou dat zeker doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:48 schreef Akwableet het volgende:
Speel zelf met Go Ahead Eagles. Eerste seizoen kampioen eerste divisie geworden, het tweede seizoen 4e van de EredivisieBijna in een NAC-scenario terecht gekomen maar mn allerlaatste kans op UEFA cup wist ik nog net te pakken. Het seizoen daarop begonnen teams me toch serieus te nemen en werd ik 7e, inmiddels sta ik dit jaar 8e. Het is erg moeilijk om als kleine club echt een grootmacht te worden. Echter heb ik nu een groot stadion, betere jeugdopleiding en een mooi budget, dus verwacht ik wel een stapje te kunnen maken weer.
Nu net, na een klotereeks, thuis 1-0 van Dortmund gewonnen en in de competitie met 3-1 van PSV, in een hele sterke wedstrijd. Sluit FM ineens af!! Wedstrijd tegen PSV opnieuw, met dezelfde spelers, tactiek, pre-wedstrijd motivatie, kansloos 0-3 verloren zonder dat ik een schot op doel heb gedaan!! Nu dus "save and exit" gekozen en lekker tv gaan kijken, voordat ik ga cheaten of dingen kapot ga maken
.
Dat weet ik, maar punt is dat ik aan het begin niet de spelers kan selecteren die ik eigenlijk zou willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dit had je aan 't begin van 't seizoen moeten kiezen. Of je houdt de captain en vice-captain uit de basiself.
Dus ik kan het begin van het seizoen niet zelf uitmaken welk poppetje ik captain en vice-captain wil maken?quote:
Willekeurig, wat snap je daar niet aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef Leonos het volgende:
Je moet je speler gewoon in dat lijstje slepen? Die speler moet natuurlijk wel bij je team spelen
Zal even de situatie schetsen:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef Leonos het volgende:
Waarom wil je zomaar een willekeurig iemand tot captain maken?
Ah, dan mogen ze dit weer terugzetten naar de manier van FM07.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals ik al zei, dat gaat niet. Aan 't begin van 't seizoen kun je 'n keuze maken en daar moet je 't mee doen. Geloof me nou gewoon
Volgens mij kun je toch echt de Captain en Vice-captain in de loop van 't seizoen niet veranderen hoor. En dat is wat ie bedoelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon onder tactics > captain een lijstje opgeven in FM 2008, wat zitten jullie moeilijk te doen. Dat hoeft niet aan het begin van het seizoen, dat kan je altijd doen, alleen aan het begin van het seizoen wordt het je specifiek gevraagd.
Zoals al eerder gezegd, daar heb ik niet al m'n spelers in zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon onder tactics > captain een lijstje opgeven in FM 2008, wat zitten jullie moeilijk te doen. Dat hoeft niet aan het begin van het seizoen, dat kan je altijd doen, alleen aan het begin van het seizoen wordt het je specifiek gevraagd.
Ik heb het even gecontroleerd en dat is bij mij ook zo (duh, eigenlijk).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, daar heb ik niet al m'n spelers in zitten
Inderdaad. FM07 was op dit stukje veel beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het even gecontroleerd en dat is bij mij ook zo (duh, eigenlijk).
Tja, dan zul je het daar mee moeten doen, rare 'feature' is dat.
Omdat ik Bosvelt een toffe captain vindquote:Maar goed, waarom wil je hem eigenlijk veranderen? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, doet er verder niet toe.
Gewoon volgend jaar Bosvelt captain maken als hij nog speelt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad. FM07 was op dit stukje veel beter.
Daar kon je tenminste iedere jan lul in je team captain maken.
[..]
Omdat ik Bosvelt een toffe captain vind
Ligt eraan met welke club je speelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Leonos het volgende:
Het is duidelijk dat je geen prijzen wilt winnen met Bosvelt in je team
Misschien cheat ik wel tot ik een ons weegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Leonos het volgende:
Het is duidelijk dat je geen prijzen wilt winnen met Bosvelt in je team
Dan zou ik voor Pletikosa gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
ff jullie hulp nodig. Ik ben nu met Feyenoord aanbeland in de voorbereiding op seizoen nummer 3. Ik heb echter geen doelman in de selectie die goed genoeg is om een heel seizoen als eerste keeper te fungeren. Nou heb ik al een lijstje gemaakt en daar zijn al verschillende namen van afgevallen en ik heb er nu nog 2 over: Isaksson en Pletikosa. Isaksson is qua stats iets beter dan Pletikosa en hij is 3 jaar jonger. Alleen: Isaksson moet 14mln kosten en Pletikosa 7mln. Welke zal ik nemen?
Ik heb al een jonge 2e keeper in de persoon van Vormquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Pletikosa gaan.
Dan heb je nog geld over voor een talentvolle 2 keeper die het uiteindelijk kan overnemen
Enkele opties dan zijn Bailly, Shust, Pyatov, Kotenko, Lloris, Alamo, Riou, Fraga, Alfonso Blanco, Lambo en Makaridze.
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb al een jonge 2e keeper in de persoon van Vorm
* donroyco bookmarkt de namenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.
Dan zal ik ze eens gaan bekijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.
Mwa, had er best een klein bedragje voor willen betalen (30 euro per jaar ofzo) maar 90 euro om een jaar een online spel te spelen is me veel te veel. Zeker gezien het gewoon Football Manager Light isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Steeven het volgende:
Maandelijks betalen voor de lose.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: als bij een keeper de skill "Neiging bal te boksen" hoog is, is dit toch juist slecht? Ik vat het zodanig op dat een doelman met een hoog cijfer op die skill de bal vaak bokst, terwijl een keeper met een laag cijfer de bal vaak vangt. Heb ik gelijk of wordt er iets anders mee bedoelt?
Heb je de Champions League al gewonnen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik speel nu al weer 3 seizoenen met Athlone Town, Ierland en heb ze van middenmoot 1e divisie tot topper in de hoofddivisie gemaakt door gratis redelijke talentjes te halen bij Nederlande amateur clubs.![]()
Nu had ik de link verbroken met een Coca Cola (2nd) league club (naam even vergeten); ze hebben bijna geen 'echte' spelers omdat ze zo goed als failliet zijn (ook al heb ik alle leagues in Engeland aan staan). Op zoek naar een nieuwe partner ging niet omdat mijn club een 'te grote status' heeft om feeder club te zijn volgens mijn Board.
Dat is natuurlijk BS want Ierland heeft zowiezo geen clubs die (internationaal) bekent zijn.
Nu aan het being van het 4e seizoen krijg ik ineens het bericht dat Liverpool met mijn team gelinkt heeft als Parent club?! Dit alles zonder mijn goedkeuring ofzo. Niet dat ik dat erg vind natuurlijk want nu kan ik makkelijker talentjes van hun hurenmaar ik ben bang dat toch niemand wil komen vanwege de reputatie van de Ierse competitie en dat Athlone sinds begin jaren 80 in de 2e league speelde, op het laatste seizoen na dan.
Enfin, ik vond dit een beetje vreemd.
Ha nee maar wel net door de eerste kwalificatie ronde, tegen een miniscuul clubje uit Kazachstan. (2-1 uit, 1-0 thuis in een uitverkocht stadium van 3000 staanplaatsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Heb je de Champions League al gewonnen?![]()
![]()
Ik ben trouwens niet begonnen in Engeland maar in Spanje BBVA. Hercules here i come!
rond 12 uur.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef Superheld het volgende:
Rond welke tijd komt 09 uit?
quote:
Dat ligt er natuurlijk ook aan welke spelers je koopt en hoe ze zich op dat moment voelen. Een speler die ontevreden is en die bijna niet speelt in een team is goedkoper te krijgen. Vaak kopen teams spelers die op de transferlijst staan of waarvan het contract bijna afloopt en dan is het makkelijker om een goede deal te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:50 schreef uwbftp het volgende:
Pfff, ik speel deze game soms maar die match engine is echt gaar. En de transfers kloppen niet, sommige teams kopen spelers voor een klein bedrag... en ik moet voor elke speler minimaal 10 miljoen neerleggen... :/
Want?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik heb het liefste dat het spel het gewoon doet op de normale manier...
Andre Ooijer, John Heitinga, Daniel Alves, maar die zullen vast wel niet betaalbaar zijn, dus graag iets meer info over de huidige toestand..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:22 schreef Superheld het volgende:
Mensen met goede tips voor een (opkomende) rechtsback?
Man City, Budget van +/- 15 miljoen voor rechtsbackquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Andre Ooijer, John Heitinga, Daniel Alves, maar die zullen vast wel niet betaalbaar zijn, dus graag iets meer info over de huidige toestand..
Waar heb je Micah Richards gelaten dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Man City, Budget van +/- 15 miljoen voor rechtsback
Die wilde perse weg naar AC Milanquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar heb je Micah Richards gelaten dan?
En dan voor 15 miljoen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die wilde perse weg naar AC Milan
Nee, maar moet ook andere posities goed zien te bezettenquote:
Eduardo Ratinho?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:22 schreef Superheld het volgende:
Mensen met goede tips voor een (opkomende) rechtsback?
Dies aanvallend niet heel erg sterk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eduardo Ratinho?
Corluka kan bij Man C toch ook rechtsback?
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:30 schreef Jasza het volgende:
Ik ga een game met City beginnen, en om het realistisch te houden natuurlijk met een flink transferbudget.
Jij?quote:
Ik neem aan dat die 3D wedstrijden gewoon een optie zijn. Ik zit daar niet zo op te wachten namelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, ben benieuwd of mijn pc die 3d-ongein wel aankan.... Alle FM's tot nu toe lopen prima als ik 20 leagues en een grote database neem, maar dat 3d zal wel een leuke videokaart vragen en die heb ik neit
Ik ken een aantal mensen die FM niks vinden omdat het geen 3D heeft. Daarom vinden ze Fifa Manager een veel beter spelquote:Op donderdag 4 september 2008 14:18 schreef Jasza het volgende:
3D hoeft inderdaad niet bij een managergame imo, haalt alle traditie weg uit het spel.
dat kan ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ziet er goed uit. Gelukkig kan je ook gewoon kiezen voor 2d. Ben ook bang dat mijn oude pc'tje het niet trekt.
Ligt aan allerlei oorzaken he, selectie, tegenstander etcquote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
wat is nu echt de beste tactiek om mee te spelen ?
Ik denk dat dit een save game editor betreft (toch?), en in dat geval pas je niet de originele database aan waar je het spel mee gestart bent. Deze kun je in originele staat nog gewoon gebruiken voor een nieuwe game.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Trouwens ik heb nu een data editor profiel gepakt bij mijn spel. ( 2 spelers overgezet naar mijn club )
Past dit mijn update aan ?
Ja, maar dan blijf je met de 801 spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb alleen patch 801
Als ik 802 erop zet kan ik mijn savegame dan behouden?
Bij MU veranderen ze ook de stats van een speler, dat vind ik kut. Heb het liefst een update waarin alleen de transfers zijn meegenomen, waarin verder niets aan de spelers is veranderd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Officiele updates worden eigenlijk nooit uitgebracht, alleen icm de patches. Je zal op MU moeten kijken, die hebben altijd wel goede
Je bent weer bezig hoor, erg netjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Saviola het volgende:
Even hulde aan mijn geweldige verdediging Mercuri, Van de Kerkhof, Bien en Adriano![]()
[ afbeelding ]
Enkel bij Ajax (1-1) en Twente (1-0) gaven ze zich gewonnen.
Tsja Sulejmani bijv mocht best wat beter gemaakt worden hoor ouwe.quote:Op zondag 7 september 2008 00:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij MU veranderen ze ook de stats van een speler, dat vind ik kut. Heb het liefst een update waarin alleen de transfers zijn meegenomen, waarin verder niets aan de spelers is veranderd.
Is dat bij elke wedstrijd zo of alleen bij 1 wedstrijd? Als het bij slechts 1 wedstrijd is ga je die wedstrijd op vakantie en als je geluk hebt werkt het dan gewoon.quote:Op zondag 7 september 2008 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik een wedstrijd begin dan krijg ik fatale fout melding...
Is dit op te lossen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Saviola het volgende:
Even hulde aan mijn geweldige verdediging Mercuri, Van de Kerkhof, Bien en Adriano![]()
[ afbeelding ]
Enkel bij Ajax (1-1) en Twente (1-0) gaven ze zich gewonnen.
Bij mijn 8.0.2 patch meteen bij een wedstrijd. ( halverwege het seizoen _quote:Op zondag 7 september 2008 09:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Is dat bij elke wedstrijd zo of alleen bij 1 wedstrijd? Als het bij slechts 1 wedstrijd is ga je die wedstrijd op vakantie en als je geluk hebt werkt het dan gewoon.
Wat heb je gepresteerd?quote:Op zondag 7 september 2008 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Omniworld is best een leuke club, heb ik zelf nog eens 3 seizoen mee gespeeld.
Gael Danic of Thomas Frejlach!quote:Op zondag 7 september 2008 14:46 schreef BigKahuna het volgende:
Omniworld is idd leuk, ben er zelfs Europa mee in geweest
Ben nu net begonnen met Swansea... iemand nog wat leuke spelers?
Sjimz? Liefst middenvelders.
Ongeveer een miljoen, maar ik moet nog een hele zooi spelers hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef sjimz het volgende:
hoeveel heb je te besteden?
Frejlach bestaat niet in mijn spel, naar Danic ga ik eens even informerenquote:
Buonanotte heeft een 1 voor kracht toch? Dat lijkt me niet praktisch.quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Enkele opties voor Swansea:
Diego Buonanotte
Tomas Micola
Chris Taylor
Eric Bicfalvi
Da Mota
quote:Op zondag 7 september 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Ja ik bedoel niet Buonanotte maar ben zijn naam kwijt
Oke bedanktquote:Maar goed je moet eens even in Scandinavie kijken.
Zitten veel talentjes voor cheap.
Ook zitten bij clubs als Levadia Talinn veel talenten alleen zal dat met werkvergunning niet zo soepel gaan.
Die heeft geen zin om in de League One te komen voetballen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef Prik0 het volgende:
Gregory Thil is ook een goede spits. Kan makkelijk mee in de Prem League en kost maar 350k
Ik hoef dit seizoen nog niet zo nodig te presteren, ik wil gewoon een beetje leuk meedraaien en zorgen dat m'n jonge spelers wat beter worden. Ik ga dus liever geen spelers huren aangezien die speeltijd van m'n eigen talenten innemen.quote:
Oh ja stom. Ik dacht dat Swansea Championship was maar dat is pas vanaf dit jaar natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heeft geen zin om in de League One te komen voetballen.
Welke positie speelt meneer Dahl? Verder vrij goede spelerquote:Op maandag 8 september 2008 13:06 schreef JantjeW het volgende:
Ik heb ook nog 2 seizoenen met Swansea gespeeld. Ene Dahl is wel een hele leuke middenvelder voor Swansea. Andreas Dahl was zijn naam.
[ afbeelding ]
Weinigquote:
Ik zit ook te denken welke club ik moet pakkenquote:Op maandag 8 september 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:
Kronaveter is inderdaad een echte held.![]()
Weet iemand nog een leuke club voor een laatste challenge? Wil na mijn Ominworld game toch nog één leuke game hebben.
Als jij een club kiest dan ga ik ook wel met die club of met de rivaal aan de slagquote:Op maandag 8 september 2008 15:31 schreef Prik0 het volgende:
Mij lijkten de Belgische Derde Klasse, de Portugese Derde Divisie en de Poolse Tweede Divisie wel wat.
Even wat kits downloaden en er dan een uitzoeken.quote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij een club kiest dan ga ik ook wel met die club of met de rivaal aan de slag
Te makkelijkquote:Op maandag 8 september 2008 15:37 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Even wat kits downloaden en er dan een uitzoeken.![]()
Den Bosch is niks geworden?
Deal!quote:Op maandag 8 september 2008 16:32 schreef Prik0 het volgende:
Doelstelling is trouwens wie het eerst de CL wint.
Al vaker gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef MaxC het volgende:
Begin een netwerk game! voegt erg veel toe aan FM
Oké, dan houd ik dat ook aan. Zo meteen in de bus maar spelenquote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
Ik heb België als enige speelbaar
Verder draaien Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk en Nederland op de achtergrond mee.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Jasza het volgende:
Ik doe mee, ik gebruik wel FM MOD 2.2, is dat erg?
Jaquote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Jasza het volgende:
Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Jasza het volgende:
Ik ben ook al hard op wegquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:46 schreef Prik0 het volgende:
Ik ben zojuist begonnen. Meedoen om promotie lijkt mij er wel in te zitten.
Lekker hoor Sjimzquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste succesje heb ik al behaald.
Ik heb Germinal Beerschot Antwerpen uit de hoogste divisie na strafschoppen uit de beker gegooid.
In de reguliere speeltijd was het 1-1 geworden en had GBA 1 rode kaart gekregen en nog een rode kaart in de verlenging.
Ja wat een held.quote:
3d kan je uitzetten. Ik kan net 2 leagues draaien en dan moet ik me computer al zelf aantrappen ongeveerquote:Op donderdag 4 september 2008 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, ben benieuwd of mijn pc die 3d-ongein wel aankan.... Alle FM's tot nu toe lopen prima als ik 20 leagues en een grote database neem, maar dat 3d zal wel een leuke videokaart vragen en die heb ik neit
Ik doe ook gewoon tekstquote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die zelfs 2D niet gebruikt?
Jij doet alleen het commentaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die zelfs 2D niet gebruikt?
Same here. Dat 2D duurt mij te lang, het commentaar mag van mij zelfs nog iets sneller. Zoals het hele spel nog wel iets sneller mag, maar ik begrijp dat dat lastig is met al die data.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef Reddiablo het volgende:
Ik doe ook alleen commentaar-- en dat mag van mij zelfs nog wel wat sneller!
CM 01/02 tafarelen bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here. Dat 2D duurt mij te lang, het commentaar mag van mij zelfs nog iets sneller. Zoals het hele spel nog wel iets sneller mag, maar ik begrijp dat dat lastig is met al die data.
In FM08 is het Delangre die de manager was.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef Reddiablo het volgende:
Was Sunday Oliseh trouwens niet manager van Verviers?
Go sjimzquote:Op donderdag 11 september 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
Het eerste seizoen met Verviers is afgelopen en ik ben met 1 punt voorsprong kampioen geworden in de 3e klasse.
Heb mijn sterspeler al verkocht want het bod van 340.000 euro vond mijn bestuur te goed om te laten lopen
Daarvan heb ik nu 40.000 te besteden wat best veel is.
Nog geen doelstelling, zit nog in de afrondende fase van het 1e seizoen.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Go sjimz
40K is best veel, wat moet je worden in de 2e klasse?
Goed scouten is de clue.quote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef w91 het volgende:
Ik krijg deze spel maar niet onder de knie, hoe doen jullie dit?
Ik speel al mee sinds 2004/2005 en heb heel,heel veel uren ingeleverd , bij mij was het zo.. ik probeerde alles uit maar na paar verlies partijen startte ik weer een nieuwe game ,
Ik heb nog nooit met een grote club gespeeld.. ik hou van uitdagingen en probeer met een clubbie zoals heracles in de top 5 te eindigen en volgende seizoenen wil ik al CL gaan spelen, het is overdreven wat ik zeg.. maar heb veel verhalen gelezen van fm'ers die met een kleine club het wel binnen 1/2 seizoen voormekaar kregen!
1 2 3 4 5 6 | Arshavin Suárez Van der Vaart Gabri Maduro Emanuelson, Vermaelen, Stam, Heitinga Stekelenburg |
Vertonghen doet het dus bij mij altijd goed als centrale middenvelder, en Mathijsen is ook een steady back.quote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ben net begonnen met Ajax, eerste seizoen en heb Van der Vaart teruggehaald voor 14,500.000 euro en heb Andrej Arshavin weten over te nemen voor 5.000.000 euro. Iemand voor mij nog een goede linksback en centrale middenvelder?
Ik speel nu op deze manier:
[ code verwijderd ]
Dé Mathijssen?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Vertonghen doet het dus bij mij altijd goed als centrale middenvelder, en Mathijsen is ook een steady back.
Yep, 25 miljoen na het eerste seizoen, aan A.C. Milan. Waar hij niet aan voetballen toe kwam, waardoor hij aan het begin van seizoen 3 is verkocht aan Inter. Vlak nadat ze een voorstel van mij hadden afgewezen: Balotelli naar AC, en 15 miljoen en Huntelaar naar mijquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heb je Huntelaar verkocht? En zoja hoeveel?
Hele mooie deal, ik krijg hem maar niet weg van 10 miljoen, ze vinden hem nu al te duur.quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, 25 miljoen na het eerste seizoen, aan A.C. Milan. Waar hij niet aan voetballen toe kwam, waardoor hij aan het begin van seizoen 3 is verkocht aan Inter. Vlak nadat ze een voorstel van mij hadden afgewezen: Balotelli naar AC, en 15 miljoen en Huntelaar naar mij
En in het echt werkt ie nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen
NIhat is ideaal, helemaal i.c.m. Arshavin, die kun je namelijk allebei in de spits en aanvallend rechts inzetten. En Nihat scoort makkelijk, ook met vrije trappen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Die Nihat lijkt mij inderdaad ook een goede, maar wacht even.
Ok. Ik hou hem in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
NIhat is ideaal, helemaal i.c.m. Arshavin, die kun je namelijk allebei in de spits en aanvallend rechts inzetten. En Nihat scoort makkelijk, ook met vrije trappen.
Bij het communicatiescherm kun je ervoor kiezen om spelers iets van elkaar te laten leren (lukt alleen met jonge spelers), en daarmee worden ze gekoppeld, in drie 'gradaties'. Je moet letten op de positie (gaat grotendeels vanzelf), de persoonlijkheid en het schijnt ook handig te zijn als ze dezelfde taal spreken. Als je de verkeerde persoonlijkheden koppelt krijgen ze bonje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Bulletdodger het volgende:
Hoe kan je spelers "linken" aan elkaar?
Ok, ik zit dus bij Barcelona, en ik wil Bojan aan Henry koppelen, dan moet je bij bojan zijn player interaction kijken? Dat heb ik gedaan maar kan bij link player niets doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij het communicatiescherm kun je ervoor kiezen om spelers iets van elkaar te laten leren (lukt alleen met jonge spelers), en daarmee worden ze gekoppeld, in drie 'gradaties'. Je moet letten op de positie (gaat grotendeels vanzelf), de persoonlijkheid en het schijnt ook handig te zijn als ze dezelfde taal spreken. Als je de verkeerde persoonlijkheden koppelt krijgen ze bonje.
Bij de jongere speler naar Spelerscommunicatie gaan. Maar het spel kiest uit bij welke jonge spelers het kan, soms wel irritant.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Bulletdodger het volgende:
Hoe kan je spelers "linken" aan elkaar?
Als het goed is kun je onderaan het scherm de speler selecteren en dan gewoon een media-bericht eruit sturen. Geen idee waarom dit kan, het is me wel bekend dat spelers soms te jong of te oud zijn, maar verder...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ok, ik zit dus bij Barcelona, en ik wil Bojan aan Henry koppelen, dan moet je bij bojan zijn player interaction kijken? Dat heb ik gedaan maar kan bij link player niets doen
Bojan is al te goed, daardoor kan hij niets meer van een andere speler leren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als het goed is kun je onderaan het scherm de speler selecteren en dan gewoon een media-bericht eruit sturen. Geen idee waarom dit kan, het is me wel bekend dat spelers soms te jong of te oud zijn, maar verder...
Na de promotie begon ik dramatisch in de Tweede Klasse.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef donroyco het volgende:
Hé sjimz, hoe gaat het met je uitdaging met Verviers?
Goed bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na de promotie begon ik dramatisch in de Tweede Klasse.
Na 10 wedstrijden stond ik onderaan maar daarna heb ik een tactische wijziging doorgevoerd en ben uiteindelijk 5e geworden wat rechtgeeft op de nacompetitie.
Daar sta ik nu na 4 wedstrijden 1e in en de 2e promotie ligt in het verschiet.
Hij is idd goedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bojan is al te goed, daardoor kan hij niets meer van een andere speler leren.
Lekker hoor Sjimz.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef sjimz het volgende:
En het is me gelukt de nacompetitie te winnen
Verviers in 2 jaar van de Derde Klasse B naar de Eerste Klasse in Belgie!
Anderlecht en Club Brugge, watch out!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog even het screentje dat ik na de eerste 10 wedstrijden onderaan stond
[ afbeelding ]
Succes dan maar, dit vindt ik al erg goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Ach aankomend seizoen zal het wel heel zwaar worden.
Heb al een stuk of 12 spelers het contract van afgekocht omdat ze gewoon zwaar te kort komen.
Nu maar hopen dat ik wat goede spelers kan halen.
Ik speel al 4 seizoen met St Pauli en promoveren lukt maar niet, nog middenmootquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook weer bezig, ik speel met St. Pauli.
Vorig jaar was ik kampioen geworden in de 2e bundesliga wat dus promotie betekende, op dit moment sta ik 9e in de Bundesliga na 24 wedstrijden gespeeld te hebben. Dit heb ik vooral te danken aan het feit dat ik net 5 makkelijke wedstrijden had en die allemaal won. De grotere clubs als HSV/Bayern/Schalke en Werder kom ik later nog tegen.
Hoe goed het nieuws van handhaving ook is, dreigt er een leegloop van dragende spelers bij mijn club. In de 2e bundesliga wilden veel spelers maar een kort contract tekenen en na promotie wilden ze niet verlengen, ondanks een aantal pogingen van mijn kant.
Op dit moment heeft alleen Osei ergens anders een contract getekend maar ik ben bang dat 1e doelman Schlosser, verdediger Gunesh, rechtsmid Temile en spits Stancu ook nog voor niets de deur uit zullen lopen.
Nog een aantal wedstrijden en dan zal het seizoen er weer opzitten, hopelijk behoud ik een aantal spelers en krijg ik weer een mooi transferbudget want de zinnen zijn gezet op Kruiswijk, die moet en zal komen.
1 woord, huldequote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Saviola het volgende:
De allereerste volledig Nederlandse CL-finale:
[ afbeelding ]
Wel tof als de league waarin je speelt uitgroeit tot de beste van het spel. Ik domineer samen met PSV de CL, Twente won net voor de 2de keer in 3 jaar de UEFA Cup (halve finales waren trouwens Twente-Groningen en AGOVV-Real Madrid) Op de coëfficient ranking staan we wel nog 2de na Spanje.
Zoiets heeft zich ook voorgedaan met Liverpool, toen ze de CL hadden gewonnen maar vijfde werden in Engeland. Toen hebben ze daar een of andere creatieve oplossing voor bedacht. (Eigenlijk vind ik dat Liverpool niet mee had mogen doen, maar dat terzijde.)quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:21 schreef Saviola het volgende:
Dus, ik heb nu even een warrige situatie.. de feiten:
- Nederland heeft 4 CL-tickets in mijn game
- ik (AZ) mag naar de CL als kampioen
- Groningen en Vitesse mogen beide naar de CL doordat zij de playoff finale speelden
- Twente krijgt het 4de ticket door als verliezer in de playoffs PSV te verslaan
máár..
- Twente won ook de UEFA Cup, waardoor ze rechtstreeks daarvoor geplaatst zijn
- PSV won net de CL, dus ondanks het verliezen van playoffs, mogen ze toch naar de CL
en dan zie ik net dit:
[ afbeelding ]
Waarom valt Twente nu uit de boot, ondanks het halen van CL via playoffs? Mogen 5 teams niet ofzo?
Daar is weinig aan te doen. Elftalstatus op overbodig zetten een aanbieden bij andere clubs om ze zo snel mogelijk kwijt te raken is de beste remedie.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, ik heb een probleem. Ik krijg telkens te zien dat Heijblok en Gentenaar om een transfer vragen. Ik accepteer dat en even later, meestal een week, willen ze er weer af. En dit gaat maar door-en-door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |