Zie vorig topic, laatste pagina:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:53 schreef Sjechov het volgende:
Iemand enig idee hoe het met de opvolging zit?
Was meer bedoeld als een verduidelijking.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat maakt het spel er ook veel leuker op hé.
Ja, makkelijk te trainen is het niet nee. Maar ik verwacht toch wel dat ze fysiek hoger scoren dan 6'en..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De fysieke stats zijn ook het lastigste om met training omhoog te krijgen. Dat probleem loop je al snel tegenop als je veel met talenten speelt.
Welk seizoen etc. is wel handigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Sulejmani het volgende:
Weet iemand een linksback + centrale verdediger voor Swansea City?
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)
19 jaar ? eerder 35 ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
Kleine kans, Sakho zit bij Bordeaux(of was het PSG?) denk niet dat hij naar Swansea wil komen. Probeer Thomas Scobbie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
19 jaar ? eerder 35 ofzo.
misschien kun je Sakho kopen... die had ik in het eerste seizoen voor 675K.
Ronaldo met de pijl naar voren?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Mindstate het volgende:
Je kunt Ronaldo op Rechtshalf zetten? Rooney als aanvallende middenvelder?
Weet ik niet meerquote:
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ronaldo met de pijl naar voren?
Dank je,quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Utrecht lijkt me altijd wel 'n leuke uitdaging
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik speel met fc gombak, uit indonesie, het is nu me 3e seizoen ik sta nu 2 maar ben als jaar kampioen geworden, en dit jaar zit het er ook al weer in.
Ik heb 1k salaris budget haha
De hoeveelste muis is dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnik heb respect voor diegenen die zo'n uitdaging aangaan. Ik gooi hier m'n muis af en toe al door de kamer als 't met Man U niet lukt
Dat is ook vervelender, met manu moet je bijna alles winnen eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd tegenover mijn 3 mlnik heb respect voor diegenen die zo'n uitdaging aangaan. Ik gooi hier m'n muis af en toe al door de kamer als 't met Man U niet lukt
Ik heb 2 jaar geleden 'n degelijke op de kop getikt, deze heeft al zeker 23 pogingen tot destructie overleefdquote:
Als je een wedstrijd wint en het zaakje crasht, is het geen cheaten om net zo lang opnieuw te spelen tot je die wedstrijd gewoon wint, zoals oorspronkelijk het geval was. Kan wel frustrerend zijn natuurlijk, maar ik zou dat zeker doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:48 schreef Akwableet het volgende:
Speel zelf met Go Ahead Eagles. Eerste seizoen kampioen eerste divisie geworden, het tweede seizoen 4e van de EredivisieBijna in een NAC-scenario terecht gekomen maar mn allerlaatste kans op UEFA cup wist ik nog net te pakken. Het seizoen daarop begonnen teams me toch serieus te nemen en werd ik 7e, inmiddels sta ik dit jaar 8e. Het is erg moeilijk om als kleine club echt een grootmacht te worden. Echter heb ik nu een groot stadion, betere jeugdopleiding en een mooi budget, dus verwacht ik wel een stapje te kunnen maken weer.
Nu net, na een klotereeks, thuis 1-0 van Dortmund gewonnen en in de competitie met 3-1 van PSV, in een hele sterke wedstrijd. Sluit FM ineens af!! Wedstrijd tegen PSV opnieuw, met dezelfde spelers, tactiek, pre-wedstrijd motivatie, kansloos 0-3 verloren zonder dat ik een schot op doel heb gedaan!! Nu dus "save and exit" gekozen en lekker tv gaan kijken, voordat ik ga cheaten of dingen kapot ga maken
.
Dat weet ik, maar punt is dat ik aan het begin niet de spelers kan selecteren die ik eigenlijk zou willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dit had je aan 't begin van 't seizoen moeten kiezen. Of je houdt de captain en vice-captain uit de basiself.
Dus ik kan het begin van het seizoen niet zelf uitmaken welk poppetje ik captain en vice-captain wil maken?quote:
Willekeurig, wat snap je daar niet aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef Leonos het volgende:
Je moet je speler gewoon in dat lijstje slepen? Die speler moet natuurlijk wel bij je team spelen
Zal even de situatie schetsen:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef Leonos het volgende:
Waarom wil je zomaar een willekeurig iemand tot captain maken?
Ah, dan mogen ze dit weer terugzetten naar de manier van FM07.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals ik al zei, dat gaat niet. Aan 't begin van 't seizoen kun je 'n keuze maken en daar moet je 't mee doen. Geloof me nou gewoon
Volgens mij kun je toch echt de Captain en Vice-captain in de loop van 't seizoen niet veranderen hoor. En dat is wat ie bedoelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon onder tactics > captain een lijstje opgeven in FM 2008, wat zitten jullie moeilijk te doen. Dat hoeft niet aan het begin van het seizoen, dat kan je altijd doen, alleen aan het begin van het seizoen wordt het je specifiek gevraagd.
Zoals al eerder gezegd, daar heb ik niet al m'n spelers in zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon onder tactics > captain een lijstje opgeven in FM 2008, wat zitten jullie moeilijk te doen. Dat hoeft niet aan het begin van het seizoen, dat kan je altijd doen, alleen aan het begin van het seizoen wordt het je specifiek gevraagd.
Ik heb het even gecontroleerd en dat is bij mij ook zo (duh, eigenlijk).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, daar heb ik niet al m'n spelers in zitten
Inderdaad. FM07 was op dit stukje veel beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het even gecontroleerd en dat is bij mij ook zo (duh, eigenlijk).
Tja, dan zul je het daar mee moeten doen, rare 'feature' is dat.
Omdat ik Bosvelt een toffe captain vindquote:Maar goed, waarom wil je hem eigenlijk veranderen? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, doet er verder niet toe.
Gewoon volgend jaar Bosvelt captain maken als hij nog speelt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad. FM07 was op dit stukje veel beter.
Daar kon je tenminste iedere jan lul in je team captain maken.
[..]
Omdat ik Bosvelt een toffe captain vind
Ligt eraan met welke club je speelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Leonos het volgende:
Het is duidelijk dat je geen prijzen wilt winnen met Bosvelt in je team
Misschien cheat ik wel tot ik een ons weegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Leonos het volgende:
Het is duidelijk dat je geen prijzen wilt winnen met Bosvelt in je team
Dan zou ik voor Pletikosa gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
ff jullie hulp nodig. Ik ben nu met Feyenoord aanbeland in de voorbereiding op seizoen nummer 3. Ik heb echter geen doelman in de selectie die goed genoeg is om een heel seizoen als eerste keeper te fungeren. Nou heb ik al een lijstje gemaakt en daar zijn al verschillende namen van afgevallen en ik heb er nu nog 2 over: Isaksson en Pletikosa. Isaksson is qua stats iets beter dan Pletikosa en hij is 3 jaar jonger. Alleen: Isaksson moet 14mln kosten en Pletikosa 7mln. Welke zal ik nemen?
Ik heb al een jonge 2e keeper in de persoon van Vormquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Pletikosa gaan.
Dan heb je nog geld over voor een talentvolle 2 keeper die het uiteindelijk kan overnemen
Enkele opties dan zijn Bailly, Shust, Pyatov, Kotenko, Lloris, Alamo, Riou, Fraga, Alfonso Blanco, Lambo en Makaridze.
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb al een jonge 2e keeper in de persoon van Vorm
* donroyco bookmarkt de namenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.
Dan zal ik ze eens gaan bekijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet goed genoeg in vergelijking met de namen die ik geef.
Mwa, had er best een klein bedragje voor willen betalen (30 euro per jaar ofzo) maar 90 euro om een jaar een online spel te spelen is me veel te veel. Zeker gezien het gewoon Football Manager Light isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Steeven het volgende:
Maandelijks betalen voor de lose.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: als bij een keeper de skill "Neiging bal te boksen" hoog is, is dit toch juist slecht? Ik vat het zodanig op dat een doelman met een hoog cijfer op die skill de bal vaak bokst, terwijl een keeper met een laag cijfer de bal vaak vangt. Heb ik gelijk of wordt er iets anders mee bedoelt?
Heb je de Champions League al gewonnen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik speel nu al weer 3 seizoenen met Athlone Town, Ierland en heb ze van middenmoot 1e divisie tot topper in de hoofddivisie gemaakt door gratis redelijke talentjes te halen bij Nederlande amateur clubs.![]()
Nu had ik de link verbroken met een Coca Cola (2nd) league club (naam even vergeten); ze hebben bijna geen 'echte' spelers omdat ze zo goed als failliet zijn (ook al heb ik alle leagues in Engeland aan staan). Op zoek naar een nieuwe partner ging niet omdat mijn club een 'te grote status' heeft om feeder club te zijn volgens mijn Board.
Dat is natuurlijk BS want Ierland heeft zowiezo geen clubs die (internationaal) bekent zijn.
Nu aan het being van het 4e seizoen krijg ik ineens het bericht dat Liverpool met mijn team gelinkt heeft als Parent club?! Dit alles zonder mijn goedkeuring ofzo. Niet dat ik dat erg vind natuurlijk want nu kan ik makkelijker talentjes van hun hurenmaar ik ben bang dat toch niemand wil komen vanwege de reputatie van de Ierse competitie en dat Athlone sinds begin jaren 80 in de 2e league speelde, op het laatste seizoen na dan.
Enfin, ik vond dit een beetje vreemd.
Ha nee maar wel net door de eerste kwalificatie ronde, tegen een miniscuul clubje uit Kazachstan. (2-1 uit, 1-0 thuis in een uitverkocht stadium van 3000 staanplaatsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Heb je de Champions League al gewonnen?![]()
![]()
Ik ben trouwens niet begonnen in Engeland maar in Spanje BBVA. Hercules here i come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |