Eerder Dan nog, denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je alsnog en nogmaals door elkaar haalt, kan dat nog heel wat verwarring teweeg brengen...
quote:Ik vind Tom een verschrikkelijke oplichter, want hij speelt continue een spelletje met z'n achterban. En verteld alleen maar leugens. Een "platonische leugenaar" noem je dat ook wel. Eigenlijk zal je daar medelijden mee moeten hebben, want hij gelooft in z'n eigen leugens.
Het lijkt me geen licht.... of zou het over een gepimpt dimlicht gaan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:22 schreef daswaar het volgende:
hahaha fiets stond boven want het is flat met een lift en een gallerij..
en idd ik voel me nu zeker een beetje achterlijk, want nu weet ik dat het de eerste keer goed fout zat, maar ze kan zo lief liegen dat zelfs ik erin getuint ben.
en dat raam, dat was een duwtje met mijn vuist van boosheid zeg maar(maar wel spijt van)maar raar he als je weet dat er aan ander in huis zit met het licht zwaar gedimpt.
Ja waar zit die leiding nou...?, naast de aan leiding denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:35 schreef daswaar het volgende:
-
dit zijn dingen die een normaal mens altijd raakt natuurlijk, denk er ook continu aan, en ook al zoek je de af leiding, het is en blijft zwaar klote..
-
quote:die ook een flinke hand in de pap te brokkelen hebben in de media (kranten/tv/etc).
Of kiplant, of schaaplantquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef existenz het volgende:
Die afkoelingsperiode is overigens 8 dagen volgens mij bij een dergelijke aankoop en meubelzaken zijn altijd erg koelant in dit soort dingen. Dit gebeurt ze namelijk nogal vaak..
Die gaat het schip in.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:08 schreef Herda het volgende:
[..]
Bezorgd is het niet maar wil graag weten hoe dit wettelijk in elkaar steekt. Helaas in het verleden tegen de lamp gelopen met werkgevers, vandaar de vraag.
Te hooi en te gras.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Leuk allemaal dat werken in de vakantie, moet je inplaats van je oude vertrouwde filiaal waar je normaal steeds zomaar ineens de weide wereld in, om in te vallen in een andere shop. Omdat ik normaal nooit in dorpje kawasakie kom, weet ik dus niet of ik daar gratis me wagen kan deponeren..
Nee, daar zal hun geld inderdaad niet meer heengaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef dahei het volgende:
Voor ons geld Nooit meer een waterbed
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:19 schreef F04 het volgende:
bewijs van spreken
Het lijkt me oncomfortabel, grote tegels tegen je wantquote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Tito het volgende:
Ik ben ook wit hoogglans gegaan, samen met witte gezaagde grote tegels tegen de want.
Heb een donkerbruin blad. Die een tint lichter is dan me houtenvloer
"me houtenvloer", daar lopen me ook de rillingen van over de rug, het zal allemaal best wel spreektaal, of MSN taal of wat voor taal dan ook zijn, maar correct nederlands is het nietquote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt me oncomfortabel, grote tegels tegen je want
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:49 schreef makkie88 het volgende:
probeer je huis naar voor te trekken!..
gewoon vastpakken en trekken, doet ff pijn, maarhij kan achter je eikel randje vast zitten!..
Nee ach, sommige users zijn daar vrij sterk inquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef Guard het volgende:
[..]
"me houtenvloer", daar lopen me ook de rillingen van over de rug, het zal allemaal best wel spreektaal, of MSN taal of wat voor taal dan ook zijn, maar correct nederlands is het niet
Het is een lastige uitdrukking, maar deze variant had ik nog niet gezienquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Shaolin zal ten aller tijden meer respect van oldbies krijgen dat jij in je komende 20 incarnaties pisvlek. Als er iemand triest is dan moet je maar in de spiegel kijken.
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Jelief het volgende:
gronologische
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:34 schreef deepart het volgende:
Net eventjes ingelogd op MSN om me matties te spreken, zie ik bij MSN vandaag het volgende bericht:
[..]
Toch vrij kansloos om 2 personen in elkaar te slaan omdat ze toevallig op tv zijn geweest, en je niet op ze gestemd hebt.
Dus even de reacties geleest:
.
Zware kost, als hij dat niet kan dragen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef Platina het volgende:
Ik heb een discussie met een vriend van mij en ik wil dus graag opheldering over het volgende. (allemaal hypothetisch overigens).
Stel er wordt gezien dat je met een meisje kust in een cafe en je loopt samen het cafe uit. Vervolgens heb je er seks mee, zij raakt zwanger maar jij wilt niet voor de kosten opdragen.
Vervolgens weiger je aan een DNA onderzoek mee te werken, ontken je alle aantijgingen (het seks hebben etc). Wat zijn dan de opties van de rechterlijke macht om jouw DNA te verkrijgen / danwel jouw tot juridisch vader te bestempelen?
Ik meen dat je niet gedwongen kunt worden je DNA af te geven omdat het geen strafrechterlijke zaak is. Dan kun je toch nooit tot ouder benoemd worden?
Iemand die het antwoord hier op weet?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:29 schreef janhendrik het volgende:
Dit is inpreciepe niet zo vreemd misschien
echt, wtf.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:48 schreef maffemuts het volgende:
Een "suggograat" oma
Normaal gaat het andersom foutquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Ladylike het volgende:
hey die zijn net zo belangrijk dan veter-strik-diploma's
iemand een t over voor deze arme jongen? (de vierde rook is een twijfelgeval, kan ook zelfstandig naamwoord zijn....)quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef Giem het volgende:
Een van mijn huisgenoten rook wiet en alles wat maar enigszins op te branden valt, prima moet hij zelf weten, rook je zelf lekker naar de klote. Probleem is hij rook ook op de gang, doet deur open (logisch), rook in de keuken en als zijn vrienden komen weten ze het hele huis blauw te krijgen. Ik heb niet zo zin om mee te roken, kan ik hier wat aan doen, heb ik net als werknemers recht op een rookvrij huis?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef tv-zoeker het volgende:
Hallo,
Vrijdagmiddag werden wij met zijn allen bij elkaar geroepen(alle ledingevende van de verschillende bedrijfen +de directie van de bovenliggende holding).
De baas vertelde dat het steeds slechter ging en vroeg of wij ideeen hadden, ja een idee had ik wel, ik heb al jaren een bepaald concept in me hoofd,wat uniek is in nederland(alles staat op papier maar ben nog bezig met de uitvoer, ben aan het zoeken naar informatie over de regels en rechtspersonen enzo).
Ik heb dit idee geopperd en het werd positief ontvangen, hij vroeg wat slimmerikken in de zaal om wat dingen op papier te zetten en aan iemand anders vroeg hij of hij samen met mij wou brainstormen(er was niks difinitief maar met die dingen op papier kon hij beter een keuze maken en alles laten narekkenen en berekenen
Die stond voor een gesleuten duir.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gluon16 het volgende:
Ik moest op het huis van een vriend van mij letten, die is op vakantie
Ik ging vanmorgen dus maar even langs en alles gedaan wat ik moest doen
Ik liep de deur uit, en ja hoor...
Sluitels vergeten binnen
Mijn vriend is nog 3 weken op vakantie dus ik moet wel echt binnen zien te komen
Er staat geen raam of niks open, weet iemand anders een mogelijkheid om binnen te komen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Fritsliterfleske het volgende:
Nouja , licht er aan met welke reden je een tatoo zet. ik persoonlijk vind dat je 1e tatoo iets moet betekennen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef Markster het volgende:
- Vloeren waren minder, in de huiskamer lag paars/bordo tapijt wat heel slecht gelegd was.
Heh... er wordt natuurlijk "kaas gegeten van" bedoeld.quote:Heb je zelf wel kaas gegeven van [removed to protect the innocent] vraag ik mij af?
Ik dacht eerst aan een typefout, maar deze user schijnt te denken dat het zo hoort:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een naïeve linkse gedachte weer. Kom eens een keertje uit die ivorentoren![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:39 schreef JohnDope het volgende:
Het volk signaleert veel eerder problemen, dan die blanke intellectuelen in hun ivorentorens.
Aan de andere kant wel weer hoopgevend dat iemand een aanelkaarschrijfziekte heeft opgelopen in plaats van de heersende los schrijf ziekte.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef JohnDope het volgende:
Dit is echt weer verzonnen door een pennenlikker in een ivorentoren.....
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan een typefout, maar deze user schijnt te denken dat het zo hoort:
[..]
[..]
Aan de andere kant wel weer hoopgevend dat iemand een aanelkaarschrijfziekte heeft opgelopen in plaats van de heersende los schrijf ziekte.
Bij mij op school worden de leraren die niet uit limburg komen er ram boos omquote:
Daar hebben ze net zomin ivorytowers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Kees22 het volgende:
Woont JohnDope niet in de VSvA? Waar ze Engels spreken?
In het engels gooien ze juist alles los!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heel goed!
Woont JohnDope niet in de VSvA? Waar ze Engels spreken?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:12 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja... als het strafbaar is (en er gehandhaafd zou worden) wanneer iemand hiertoe zou oproepen op straat of middels folders, dan moet je goede redenen hebben om online niet handhavend op te treden toch? Of moet internet een vrijplaats worden waar je dingen mag doen die offline niet mogen?
Los daarvan is het wel bedenkelijk hoe de hardliners onder de (hoofd)officieren van justitie de laatste jaren de boel richting politiestaat aan 't duwen zijn, al dan niet gebackupped door het kabinet/parlement.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:41 schreef edcetera het volgende:
Heb het ook eens gehad, toen ik over straat liep (niet aan het hardlopen): Een of andere idioot, die me begon te benaderen en m'n geld / portemonaille of wat dan ook wilde en met zijn mes begon te dreigen.
Tsja, wat moet je dan op die laatste vraag antwoorden, hè?:')quote:Op zondag 27 juli 2008 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Opvallend weinig China ingevuld. Dat licht toch aan de gekozen sporten of ben ik nu dom.
Ja, precies. Daarom is het verbazend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In het engels gooien ze juist alles los!!
Of course
Phone number
Enz.
Het is een lastige regel, dat is zeker. Ik gebruik zelf een soort ezelsbruggetje:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Bij mij op school worden de leraren die niet uit limburg komen er ram boos om![]()
Ze weten niet eens hoe lastig het is om daarop te letten ! xD
Gezellig, af en toe zo'n arrestatieteam in het kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:02 schreef Franneh het volgende:
Babyleidster (0 tot 2) op een kinderdagverblijf:
- Ga niet zeuren als er een keer een inval komt, dit wist je van tevoren.. dat wordt allemaal uitgelegd. Dit is voor de leidsters en kinderen ook niet leuk, maar soms gewoon noodzakelijk.
- Zie ook vorige punt. Als je vaak ontevreden bent, haal je kind dan van het kdv af, of hou het thuis.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:08 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet: pak een biologische grapefruit/ sinasappel en pak een bio-onlogische. En check.
Drank, gok ik.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |