hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga je ergens bij een meer/plas zwemmen zijn er van die dikke wijfen...
Ik bij de TT al.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk. Die dikke wijfen moeten gewoon thuis blijfen!
We hebben een dikkerd te pakken!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Beauregard het volgende:
Leer spellen, mongool.
En je bent lelijk.
Een dikke man kan geen mooie slanke dame hebben? Ken er toch eentje die een ontzettend mooie dame aan de haak heeft geslagen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:18 schreef Sok41 het volgende:
Die laatste, haha nee.. Dat moet fotosoup zijn!!
Hoe kapitaalkrachtig is deze dikke kennis?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:20 schreef BobbyB het volgende:
Een dikke man kan geen mooie slanke dame hebben? Ken er toch eentje die een ontzettend mooie dame aan de haak heeft geslagen.
Of heeft het vrouwtje een minderwaardigheidscomplex?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kapitaalkrachtig is deze dikke kennis?
Niet zo heel erg. Hij sorteert nog net geen pallets.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kapitaalkrachtig is deze dikke kennis?
Dan laten die fuilnismannen haar gewoon staan, want zulke dikke wijfen tillen is vunest foor hun rug.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zou ze zo bij het fuilnis zetten find je niet?
Nee, ik ben je vriendin niet, het spijt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
We hebben een dikkerd te pakken!
Dan de ophaal dienst bellen foor grovfuil!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan laten die fuilnismannen haar gewoon staan, want zulke dikke wijfen tillen is vunest foor hun rug.
vraagt een kwaliteitstopic ook niet om een foutloze TTquote:Op maandag 28 juli 2008 11:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
kwaliteitstopic, vraagt alleen om kwaliteitsreacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |