tja, stomme vosquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
1 ongeluk gehad, niet mijn schuld
En die vos liep langs de weg en net op het moment dat ik passeerde besloot ie over te steken
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor!
In de tijd dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog nooit een ongeluk gehad of rare manoeuvres uitgehaald
OKee, 1 keer een paaltje geraakt, maar that's it.
ik ook, en een EHBO-diplomaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
ja, hip he?quote:
- een vlaggenmastquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...
Ik haal er 220quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
bij Bin Laden hebben ze een hele goeie secretaresse, ze haalt wel 120 aanslagen in de minuut
Sabic is van een neefquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
Osama is toch het zwarte schaap van de familie ?, heb volgens mij een keer ergens gelezen dat de rest van de familie het best goed doet en aan de rijke kant is...
Ik lag in een deuk toen ie het vroegquote:
Heb ik ookquote:ow ik heb nog een typdiploma
mn vriend zegt altijd: racelicentie voor je vingers
BHV hierquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
Ik ben veiligheidsadviseur, dus die heb ik ook!quote:
tofquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor de intro van mijn nieuwe opleding.
Zoooo ontzettend niks voor mij, maar het is wel belangrijk
ik vind dat soort verplichte dingen met mentor-papa's en -mama's en tshirtjes echt verschrikkelijk, maar ja, wel dé manier om je medeleerlingen te leren kennenquote:
Ik lach me elk jaar weer het schompus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind dat soort verplichte dingen met mentor-papa's en -mama's en tshirtjes echt verschrikkelijk, maar ja, wel dé manier om je medeleerlingen te leren kennen
Dus eh, pheno, als er een groep verdwaasde mensen in hetzelfde shirt voorbij komt, vooral niet zwaaien
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
bij Bin Laden hebben ze een hele goeie secretaresse, ze haalt wel 120 aanslagen in de minuut
een watte?quote:
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lach me elk jaar weer het schompus.
wordt je hard vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...Je ziet vanzelf wel wie nog meer dezelfde studie volgt...
Wij moesten vlotten bouwen en allerlei kutspelletjes doen in en bij het water. Denk je van tevoren: "O, eind augustus... prima..." Mja, toen was het 10 graden met regen en harde wind....
mag je dit jaar mij uitlachenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lach me elk jaar weer het schompus.
dág? het is een kamp van 4 dagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...Je ziet vanzelf wel wie nog meer dezelfde studie volgt...
Wij moesten vlotten bouwen en allerlei kutspelletjes doen in en bij het water. Denk je van tevoren: "O, eind augustus... prima..." Mja, toen was het 10 graden met regen en harde wind....
zuipen is okee, maar dan wel met mijn vriendenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
intro kampen zijn zoooooooooo kut...
juistquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
god...
Ja, met van die vreemde spelletjesquote:
Gecondoleerd Muck.quote:
thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
ik zal aan je denken...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
mijn introkamp van de pabo was echt verschrikkelijk, echt volgens mij ben ik daardoor zo'n trauma opgelopen dat ik vrachtwagenchauffeur ben geworden
OMG nu snap ik dus waarom mn zus getraumatiseerd isquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
ja, ze dachten het is een pabo kamp dus laten we het zo kinds mogelijk maken, leek verdomme wel een schoolreisje op de lagere school...
Dat deed je toch wel expres hequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Ladylike het volgende:
hey die zijn net zo belangrijk dan veter-strik-diploma's
Sex, drank, laat opblijven....quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
intro kampen zijn zoooooooooo kut...
ik hoorde bij de jip en jannekes en we sliepen in de jip en janneke tentquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG nu snap ik dus waarom mn zus getraumatiseerd is
das de PABO schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |