indahquote:
Aparte mix.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:35 schreef Ladylike het volgende:
Broodje gehaktbal
kersen-yoghurt
chocomel
Wilde naar het DE-café maar mn collega's niet
alweer avondquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hai Indah. Hoe'ist in het verre Oosten?
Rustig hoor.. Warm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
alweer avond
Verder wel prima hoor!
en daar in het Verre West'n?
Ja, dat zal wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, hier ook.. al tijdens trouwens.
Eet smakelijk Indie.quote:
rond een uur of vijf in de ochtend, enkele minuten voordat de zon opkomt is het vaak aangenaam fris, graadje of 20.. maar na achten in de avond koelt het al snel af naar de 25 graden... ook frisquote:
Poeh hé.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
rond een uur of vijf in de ochtend, enkele minuten voordat de zon opkomt is het vaak aangenaam fris, graadje of 20.. maar na achten in de avond koelt het al snel af naar de 25 graden... ook fris
Que?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
Hoenderhok.
Is dat nog erger dan een kippenhok?quote:
Aangezien ik morgen mn laatste hier maak, loop ik nog wel ff voor mn koffiequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat wordt een waterkoker en oploskoffie Lady.
*werpt knuppelquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
Hoenderhok.
R.I.P.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
brrrr ja das fris zeg!
Godver... koffieapparaat is dus echt kapot
Veldmuis?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ben weer terug uit Eindhoven, tevens rip aan de muizenfamilie in de buurt van Someren, pappa komt niet meer thuis, hij was wat onvoorzichtig bij het oversteken...
Au!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ben weer terug uit Eindhoven, tevens rip aan de muizenfamilie in de buurt van Someren, pappa komt niet meer thuis, hij was wat onvoorzichtig bij het oversteken...
NEE! OH NEE! Mijn liefde. Wat doen ze!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
Veldmuis?
oiquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Jah bedankt, helaas komt er dus geen koffietafelquote:
Dat klinkt niet als veldmuis. Goddank.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:52 schreef Klonk het volgende:
hij was bruin, nu een bruin rode vlek op het asfalt...
niks en cake?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oi
wanneer is de begrafenis?
[..]
Jah bedankt, helaas komt er dus geen koffietafel
cake met waterquote:
Gátverdamme.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
cake met water
@ roadkill...
ik heb eens een vos aangereden
resultaat: bumper kapot, spatscherm tegen binnenkant bumper aan gort, verstraler weg
EN ik kon met de hoge drukspuit de lichaamsdelen wegspuiten
dat was nog het ergstequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cake met water
@ roadkill...
ik heb eens een vos aangereden
resultaat: bumper kapot, spatscherm tegen binnenkant bumper aan gort, verstraler weg
EN ik kon met de hoge drukspuit de lichaamsdelen wegspuiten
Een mus op je helm ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef Klonk het volgende:
een fazantenhaan geeft ook ranzige mooie effecten
Dat heb ik dus gehad met rijles hequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Vond het minder erg om iemand van zn scooter te rijden![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE! OH NEE! Mijn liefde. Wat doen ze!
-jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Een mus op je helm ook
[..]
Dat heb ik dus gehad met rijles he
Het was absoluut niet mijn schuld, en zelfs mijn instructeur zag het niet aankomen, dus tja...
Ik heb beheurlijk lang over dat papiertje gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-ja
-gats..
-vergelijkbare situatie dus(alleen had ik het roze papiertje al)
1e keer reed ik perfect maar omdat mn examinator ruzie had met mn instructeur, heeft ie me laten zakkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb beheurlijk lang over dat papiertje gedaan
Dat wordt echt moeilijk hoor.. Voor jou of veldmuis kiezen.quote:
Veldmuis ken je echt, mij niet. Fictie of realiteit. Wat is aantrekkelijker?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt echt moeilijk hoor.. Voor jou of veldmuis kiezen.
Ik ben zelfs gezakt voor mijn staatsexamenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1e keer reed ik perfect maar omdat mn examinator ruzie had met mn instructeur, heeft ie me laten zakken
2e keer 2 foutjes gemaakt (neus nog op rijbaan met file-parkeren enzo) maar omdat ik dus zei "ow.. te laat terug gedraaid" wist die examinator dat ik wel wist wat ik fout deed en daarom liet hij me slagen.
(heb wel 2 jaar zonder rijbewijs geoefend)
Je bent in 1927 afgereden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef Klonk het volgende:
voor alle rijbewijzen die ik heb kan ik trots zeggen: in 1 keer gehaald, koste wel een paar dozen sigaren maar dan ben je er ook snel klaar mee...
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gezakt voor mijn staatsexamen
Ik heb een vaarbewijsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb meer duikbrevetten, handiger dan zo'n kutpapiertje wat teveel geld kost en klaarblijkelijk aan teveel mensen onterecht gegeven wordt. Onterecht? ja, kijk op de weg en er zitten heel wat tyfusmongolen die nog moeite met de benenwagen zouden hebben.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb meer duikbrevetten, handiger dan zo'n kutpapiertje wat teveel geld kost en klaarblijkelijk aan teveel mensen onterecht gegeven wordt. Onterecht? ja, kijk op de weg en er zitten heel wat tyfusmongolen die nog moeite met de benenwagen zouden hebben.
tja, stomme vosquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
1 ongeluk gehad, niet mijn schuld
En die vos liep langs de weg en net op het moment dat ik passeerde besloot ie over te steken
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor!
In de tijd dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog nooit een ongeluk gehad of rare manoeuvres uitgehaald
OKee, 1 keer een paaltje geraakt, maar that's it.
ik ook, en een EHBO-diplomaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
ja, hip he?quote:
- een vlaggenmastquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...
Ik haal er 220quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
bij Bin Laden hebben ze een hele goeie secretaresse, ze haalt wel 120 aanslagen in de minuut
Sabic is van een neefquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
Osama is toch het zwarte schaap van de familie ?, heb volgens mij een keer ergens gelezen dat de rest van de familie het best goed doet en aan de rijke kant is...
Ik lag in een deuk toen ie het vroegquote:
Heb ik ookquote:ow ik heb nog een typdiploma
mn vriend zegt altijd: racelicentie voor je vingers
BHV hierquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
Ik ben veiligheidsadviseur, dus die heb ik ook!quote:
tofquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor de intro van mijn nieuwe opleding.
Zoooo ontzettend niks voor mij, maar het is wel belangrijk
ik vind dat soort verplichte dingen met mentor-papa's en -mama's en tshirtjes echt verschrikkelijk, maar ja, wel dé manier om je medeleerlingen te leren kennenquote:
Ik lach me elk jaar weer het schompus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind dat soort verplichte dingen met mentor-papa's en -mama's en tshirtjes echt verschrikkelijk, maar ja, wel dé manier om je medeleerlingen te leren kennen
Dus eh, pheno, als er een groep verdwaasde mensen in hetzelfde shirt voorbij komt, vooral niet zwaaien
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
bij Bin Laden hebben ze een hele goeie secretaresse, ze haalt wel 120 aanslagen in de minuut
een watte?quote:
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lach me elk jaar weer het schompus.
wordt je hard vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...Je ziet vanzelf wel wie nog meer dezelfde studie volgt...
Wij moesten vlotten bouwen en allerlei kutspelletjes doen in en bij het water. Denk je van tevoren: "O, eind augustus... prima..." Mja, toen was het 10 graden met regen en harde wind....
mag je dit jaar mij uitlachenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lach me elk jaar weer het schompus.
dág? het is een kamp van 4 dagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kennismakingsdag echt kansloos...Je ziet vanzelf wel wie nog meer dezelfde studie volgt...
Wij moesten vlotten bouwen en allerlei kutspelletjes doen in en bij het water. Denk je van tevoren: "O, eind augustus... prima..." Mja, toen was het 10 graden met regen en harde wind....
zuipen is okee, maar dan wel met mijn vriendenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
intro kampen zijn zoooooooooo kut...
juistquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
god...
Ja, met van die vreemde spelletjesquote:
Gecondoleerd Muck.quote:
thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
ik zal aan je denken...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
mijn introkamp van de pabo was echt verschrikkelijk, echt volgens mij ben ik daardoor zo'n trauma opgelopen dat ik vrachtwagenchauffeur ben geworden
OMG nu snap ik dus waarom mn zus getraumatiseerd isquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
ja, ze dachten het is een pabo kamp dus laten we het zo kinds mogelijk maken, leek verdomme wel een schoolreisje op de lagere school...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |