Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maastricht, daar moet ik serieus weer eens heen.
vanaf 13 augustus mogen jullie best een keertje meeten in mijn vervangende woningquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef OA het volgende:
Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?
Nee, de laatste poging is afgelopen weekend nog misluktquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?
Neen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?
Hehehe. Okay dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
Nee, de laatste poging is afgelopen weekend nog mislukt.
Vraag het even aan MPG.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
trouwens.. wanneer heb ik het recht verdiend om mijn UI in de OP te laten opnemen?
Sick fuck. Je gaat dit toch niet serieus terug zitten lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef OA het volgende:
Vraag het even aan MPG.
Dat is overigens bij dezen gedaan, want hij leest altijd terug...
Nou zal je zien dat hij hier niet op reageert...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sick fuck. Je gaat dit toch niet serieus terug zitten lezen.
MPG welquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij fucked alleen op Muckdagen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hij een progje laat scannen op zijn naam...quote:
waarom mislukt het steeds?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mafketel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:04 schreef OA het volgende:
Nou zal je zien dat hij hier niet op reageert...![]()
MPG kennende doet hij dat echter wel.
dat mag ik toch hopen jaquote:
omdat iedereen altijd enthousiast is, maar op het laatste moment afhaakt, of "nog wel laat weten of ie komt" maar niets meer laat horenquote:
Ik wist niet eens dat er 1 wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
geen uitnodiging krijgen helpt ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen ja
[..]
omdat iedereen altijd enthousiast is, maar op het laatste moment afhaakt, of "nog wel laat weten of ie komt" maar niets meer laat horen
The lounge gaat ook altijd zo goed. Al was de laatste nog goed bezocht te noemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat mensen alsnog afhaken is niet raar. Op zich. Zenuwen hè.
Ja maar dat is wél gezellig, ook al is het een klein clubje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
The lounge gaat ook altijd zo goed. Al was de laatste nog goed bezocht te noemen
Moet je niet bij mij zijnquote:
ja, DaMart, MPG en ik zijn doodeng natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat mensen alsnog afhaken is niet raar. Op zich. Zenuwen hè.
Ik meld het aan de hand van jouw uitspraak. Anders had ik niets geweten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn
[..]
ja, DaMart, MPG en ik zijn doodeng natuurlijk
sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld het aan de hand van jouw uitspraak. Anders had ik niets geweten.
WTF?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
Het is goed. Anus in boekweitmeel.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vooral bang voor OA. Ik heb een prima beeld gevormd van degene die over tig jaar mijn backupplan is. En dat wou ik zo houden.
quote:
Jij durft mij ook niet te meetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
OA durft mij niet te meten. Alleen Sjowhan, JortK Kuukske en MPG hebben het lef.
En ik ben ook zo eng in het echt
iedereen kijkt meteen of ik gele poten heb en een snavel
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
OA durft mij niet te meten. Alleen Sjowhan, JortK Kuukske en MPG hebben het lef.
Ik stond echt te kijken van die snavel. Serieus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
je zat niet in de MPG trein.quote:
Durf ik trouwens ook niet na het lezen van he sig...quote:
Als je altijd zulke taal uitkraamt...quote:Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu, Bork-bork-bork!
I bet you say that to all the guys.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond echt te kijken van die snavel. Serieus.
Van mij hoeft het ook niet zo héél nodig. Tenzij leuke mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef OA het volgende:
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.
Als het mij leuk lijkt en ik heb tijd én het gaat door (op voorhand dus al gedoemd te mislukken) dan eventueel... Maakt mij niet uit wie er al dan niet bij is....
Al heb ik zo mijn voorkeuren...
Ghèh!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
I bet you say that to all the guys.
Ach, als er een meet is kom ik wel, misschien de reden dat die meets niet doorgaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.
Als het mij leuk lijkt en ik heb tijd én het gaat door (op voorhand dus al gedoemd te mislukken) dan eventueel... Maakt mij niet uit wie er al dan niet bij is....
Al heb ik zo mijn voorkeuren...
Nee, ik moest dweilen enzo thuisquote:
Welnee, je zult hooguit wat last hebben van mijn (sterk verminderde inmiddels) Utregse accentquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Durf ik trouwens ook niet na het lezen van he sig...
[..]
Als je altijd zulke taal uitkraamt...
juistquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo héél nodig. Tenzij leuke mensen.
als jij er nou eens een plant, misschien dat ze dan wél willenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als er een meet is kom ik wel, misschien de reden dat die meets niet doorgaan
Voor de rest boeit het me niet.
waarom niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
Ze willen niet naar het koffiehuis de Heerlijckheid
of een BBQ meet.
watjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
Don't know, er zullen wel afstandsklachten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |