quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik woon in Vlaardingen.
Ik werk echter in HIA.
Heb zo mijn ochtend niet denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wilde nog gewoon dorp typen. Jij bent wel erg gemeen vandaag. In R&P ook al.
Dat zou heel goed kunnen. Ergens midden in een woonwijk ligt een kleine camping...quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb volgens mij een keer gekampeerd in Vlaardingen
Pwnquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25k inwoners, volgens de wikipedia woon ik in een dorp met 15k inwoners. Heb niets gezegd
Ik neem er geen aanstoot aan hoor!quote:
Het is wel te merken!quote:
Ik woon in een groter dorp... wij hebben ruim 16.000 inwonersquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25k inwoners, volgens de wikipedia woon ik in een dorp met 15k inwoners. Heb niets gezegd
quote:Door Maassluis loopt ook nog de Europese wandelroute E9, ter plaatse ook North Sea Trail of Deltapad geheten. De E9 loopt langs de kust van Portugal naar de Baltische staten.
Flink wandelpad...quote:De route meet ca 4.880 km
TomTom, you gotta love it.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef OA het volgende:
Ik zat even een stukje te lezen over mijn voormalige woonplaats Maassluis.
[..]
Nou leuk toch!quote:
Wij ook zoiets. En tig gansen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
baas boven baas, in het dorpje waar ik woon zijn we met 6000 man
Ik praatte in mezelf.quote:
quote:Atlantische kustroute (Atlantic Coast route) van de Noordkaap tot aan Sagres in Portugal van 8186 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Ook mooi, een fietsroute...
[..]Geeft niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
niet helemaal mijn smaakquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik praatte in mezelf.. Maar het is My December van Linkin Park. Als je het wil weten.
Geeft niet. We kunnen niet allemaal van hetzelfde houden.quote:
Succes in Eindhoven!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
zo, eens kijken of m'n trouwe gezel wil starten, tot later allemaal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.Shit, ik werd ruw gestoord door de telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Moest meteen Duits praten...
.
aan het werk dan maar!Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Succes.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:08 schreef OA het volgende:
Shit, ik werd ruw gestoord door de telefoon. Moest meteen Duits praten...
.
aan het werk dan maar!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:We hebben een clubje opgericht voor mensen met een WOGziekte. Lalalala.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
♪♫♫♪♪♪♫quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een WOGziekte. Lalalala.
Hebben jullie ook al een WIA-uitkering aangevraagd?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:43 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie ook al een WIA-uitkering aangevraagd?Nee! Waar kan ik die indienen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een WIA-uitkering aangevraagd?De mijne is afgewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Arm schaap.quote:
Bij het CWI (Centraal Werkontwijkings Instituut).quote:
Mag ik lid worden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Super!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
Bij het CWI (Centraal Werkontwijkings Instituut).
Waarschijnlijk zal de Arbo-arts dan oordelen dat je nog wel ander werk aan kan, maar alleen in de sector vrijetijdsmanagement.
Van mij wel hoor.quote:
Daarom hebben ze maar hier naartoe gestuurd.quote:
True. True.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Daarom hebben ze maar hier naartoe gestuurd.
Zolang ik kan Fok!ken krijg ik geen last van bijwerkingen
Hier schijnt het zonnetje heerlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat het droog en zonnig zou worden vandaag... dus waarom giet het hier zo?
Maastricht, daar moet ik serieus weer eens heen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:09 schreef Ladylike het volgende:
In maastricht is het ook mooi weer
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maastricht, daar moet ik serieus weer eens heen.
Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maastricht, daar moet ik serieus weer eens heen.
vanaf 13 augustus mogen jullie best een keertje meeten in mijn vervangende woningquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef OA het volgende:
Ik ook eigenlijk wel. Wanneer staat huize-Ladylike ter beschikking?
Nee, de laatste poging is afgelopen weekend nog misluktquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?
Neen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk ooit nog een KSC meet geweest in de tijd dat ik even wat beters te doen had?
Hehehe. Okay dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
Nee, de laatste poging is afgelopen weekend nog mislukt.
Vraag het even aan MPG.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
trouwens.. wanneer heb ik het recht verdiend om mijn UI in de OP te laten opnemen?
Sick fuck. Je gaat dit toch niet serieus terug zitten lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef OA het volgende:
Vraag het even aan MPG.
Dat is overigens bij dezen gedaan, want hij leest altijd terug...
Nou zal je zien dat hij hier niet op reageert...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sick fuck. Je gaat dit toch niet serieus terug zitten lezen.
MPG welquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij fucked alleen op Muckdagen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hij een progje laat scannen op zijn naam...quote:
waarom mislukt het steeds?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mafketel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:04 schreef OA het volgende:
Nou zal je zien dat hij hier niet op reageert...![]()
MPG kennende doet hij dat echter wel.
dat mag ik toch hopen jaquote:
omdat iedereen altijd enthousiast is, maar op het laatste moment afhaakt, of "nog wel laat weten of ie komt" maar niets meer laat horenquote:
Ik wist niet eens dat er 1 wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
geen uitnodiging krijgen helpt ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen ja
[..]
omdat iedereen altijd enthousiast is, maar op het laatste moment afhaakt, of "nog wel laat weten of ie komt" maar niets meer laat horen
The lounge gaat ook altijd zo goed. Al was de laatste nog goed bezocht te noemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat mensen alsnog afhaken is niet raar. Op zich. Zenuwen hè.
Ja maar dat is wél gezellig, ook al is het een klein clubje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
The lounge gaat ook altijd zo goed. Al was de laatste nog goed bezocht te noemen
Moet je niet bij mij zijnquote:
ja, DaMart, MPG en ik zijn doodeng natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat mensen alsnog afhaken is niet raar. Op zich. Zenuwen hè.
Ik meld het aan de hand van jouw uitspraak. Anders had ik niets geweten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn
[..]
ja, DaMart, MPG en ik zijn doodeng natuurlijk
sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld het aan de hand van jouw uitspraak. Anders had ik niets geweten.
WTF?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
Het is goed. Anus in boekweitmeel.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vooral bang voor OA. Ik heb een prima beeld gevormd van degene die over tig jaar mijn backupplan is. En dat wou ik zo houden.
quote:
Jij durft mij ook niet te meetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
OA durft mij niet te meten. Alleen Sjowhan, JortK Kuukske en MPG hebben het lef.
En ik ben ook zo eng in het echt
iedereen kijkt meteen of ik gele poten heb en een snavel
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
OA durft mij niet te meten. Alleen Sjowhan, JortK Kuukske en MPG hebben het lef.
Ik stond echt te kijken van die snavel. Serieus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
je zat niet in de MPG trein.quote:
Durf ik trouwens ook niet na het lezen van he sig...quote:
Als je altijd zulke taal uitkraamt...quote:Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu, Bork-bork-bork!
I bet you say that to all the guys.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond echt te kijken van die snavel. Serieus.
Van mij hoeft het ook niet zo héél nodig. Tenzij leuke mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef OA het volgende:
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.
Als het mij leuk lijkt en ik heb tijd én het gaat door (op voorhand dus al gedoemd te mislukken) dan eventueel... Maakt mij niet uit wie er al dan niet bij is....
Al heb ik zo mijn voorkeuren...
Ghèh!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
I bet you say that to all the guys.
Ach, als er een meet is kom ik wel, misschien de reden dat die meets niet doorgaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te meeten.
Als het mij leuk lijkt en ik heb tijd én het gaat door (op voorhand dus al gedoemd te mislukken) dan eventueel... Maakt mij niet uit wie er al dan niet bij is....
Al heb ik zo mijn voorkeuren...
Nee, ik moest dweilen enzo thuisquote:
Welnee, je zult hooguit wat last hebben van mijn (sterk verminderde inmiddels) Utregse accentquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Durf ik trouwens ook niet na het lezen van he sig...
[..]
Als je altijd zulke taal uitkraamt...
juistquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo héél nodig. Tenzij leuke mensen.
als jij er nou eens een plant, misschien dat ze dan wél willenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als er een meet is kom ik wel, misschien de reden dat die meets niet doorgaan
Voor de rest boeit het me niet.
waarom niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
Ze willen niet naar het koffiehuis de Heerlijckheid
of een BBQ meet.
watjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
Don't know, er zullen wel afstandsklachten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |