zijn we samen zieligquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niemand die voor mij een gaatje wil boren
of jullie gaan samen borenquote:
We zijn er net achter dat Fha er ook één heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
@TT: hangen bij CGM de vellen er weer aan?![]()
.
Hou op hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
We zijn er net achter dat Fha er ook één heeft
Oja want hij mag mijn boor wel gebruikenquote:
beter had je gedaan alsof je nat wasquote:
Nou inderdaad zeg... F A I L !quote:
Nee, douchen zielig zijn.quote:
een beetje spuug doet wonderenquote:
Kan Papier dan niet beter gaan vijlen en schaven ipv boren?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
We zijn er net achter dat Fha er ook één heeft
Douchen is ook goed dan houden ze op met mij te pestenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, douchen zielig zijn.
Ook een mogelijkheidquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
...of haal ik nu dingen door elkaar en kan ik met verdere conclusies beter even wachten op de terugleessamenvatting van MPG?.
Dat kan altijdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
...of haal ik nu dingen door elkaar en kan ik met verdere conclusies beter even wachten op de terugleessamenvatting van MPG?.
Ik wel hoor. En laat ze maar plagen... wij kunnen ze best aan samenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon niemand die thee voor mij wilt zetten
leest er ooit iemand terug danquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel hoor. En laat ze maar plagen... wij kunnen ze best aan samen
Ik kan jullie samen denk ik ook wel aanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel hoor. En laat ze maar plagen... wij kunnen ze best aan samen
Ik weet zeker van niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kan jullie samen denk ik ook wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |