abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:11:26 #51
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48993220
Ik heb tegenwoordig 2pers boxspring van de Wehkamp 600 euro ong
Slaapt

Mn ouders hebben een nog grotere van een duurder merk Die willen ook niet meer terug
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:47:06 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48994043
Ikea boxspring! Niet zo duur en ligt heerlijk (bodem en matras 2x 90, topmatras 180x200)

En tot voor kort een 'gewoon' waterbed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49090548
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:33 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er nog mensen die op een waterbed slapen?

Een aantal jaren geleden was dat helemaal een hype volgens mij.... ik heb er alleen maar
klachten en nadelen over gehoord.
Ik heb 11 jaar op een freeflow waterbed geslapen. Perfect!
Helaas ging het matras kapot en heb ik een 20% gestabiliseerd terug gekocht. Maar ondanks het trouw toevoegen van conditioner, ging die de afgelopen 3 jaar steeds stinken, dus uiteindelijk de deur uit gedaan.
O say, can you see, by the dawn's early light. What so proudly we hailed, at the twilight's last gleaming...
pi_49090612
Ik zelf heb een boxspring. Vind ik fijner slapen dan gewoon zon normaal ding.
Vormt goed met je lichaam mee, en word niet zo'n houten plank in de loop van de jaren.
pi_49098573
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:52 schreef sizzler het volgende:
Gisteren naar wat boxsprings gekeken, maar tering, wat zijn die dingen duur!!

Is duur ook echt beter? Wat hebben jullie er voor betaald? Was dat het waard?
Ik heb destijds met een beetje afpingelen ¤8.000,- betaald. Nu zou ik dat niet meer zo snel aan een bed uitgeven, maar het is elke cent waard geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 13:42:46 ]
pi_49109408
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb destijds met een beetje afpingelen ¤8.000,- betaald. Nu zou ik dat niet meer zo snel aan een bed uitgeven, maar het is elke cent waard geweest.

Ben jij ff een poot uitgedraaid.
O say, can you see, by the dawn's early light. What so proudly we hailed, at the twilight's last gleaming...
pi_49114507
Een krakerig bed, je moet er nog maar naar kijken het onding kraakt al, kan je geloven hoe ik me dr aan erger Anyway mn nieuw bed komt er binnekort aan om op mn nieuwe zolderkamer neer te poten, een "gewoon" bed overgens, met een goeie lattenbodem en een goede matras.
Gaat er tegenaan met zn schatteke x10012010!
pi_49119330
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:10 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

Ben jij ff een poot uitgedraaid.
Zeker niet. En ik was ook bij mijn volle bewustzijn. Ik had ook voor een bed van ¤12.000 kunnen kiezen maar dat werd me echt te gortig en golf- en trilmassage in mijn bed vind ik zonde van het geld.

zie hier voor het bed dat ik heb:klikkerdeklik

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 21:55:01 ]
pi_49119469
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zeker niet.
Desondanks ik 8k voor een bed wel iets aan de hoge kant
pi_49119768
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Desondanks ik 8k voor een bed wel iets aan de hoge kant
Ja het is een klap geld, dat klopt. En het kan ook wel voor minder maar dit slaapt wel erg lekker.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:26:26 #61
209338 BedMatras
Online Bedden Matrassen winkel
pi_60295407
* edit *

Spam verwijderd

[ Bericht 93% gewijzigd door Vonkenboer op 23-07-2008 16:15:30 ]
Online beddenwinkel de laagste prijs, de hoogste kwaliteit. Bedden en matrassen van Absolute Beds. http://www.absolutebeds.nl/
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:29:38 #62
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60295484
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:49:43 #63
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_60295903
Slaap al jaren op een waterbed, zou niet anders willen. Boxspring, da's pas een hype
pi_60296330
Een futonbed, iets breder als normaal (1m10) met bijbehorend matras

Edit:
Deze Maar dan exclusief nachtkastjes en andere zinloze frutsels
pi_60296542
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:49 schreef GTIMk1 het volgende:
Slaap al jaren op een waterbed, zou niet anders willen. Boxspring, da's pas een hype
Waterbed, goh wat ligt dat verrot zeg..... voor mij 1 keer nooit weer
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:45:31 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60297032
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waterbed, goh wat ligt dat verrot zeg..... voor mij 1 keer nooit weer
op een waterbed moet je ook minimaal een week liggen... daarna wil je nooit meer anders
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:48:32 #67
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60297105
Lattenbodem met een gewone matras. Maar willen richting Auping en ook andere matrassen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60297232
Ik heb jaren op een waterbed geslapen, was het toen helemaal zat.
Nu een 'gewoon' bed met een spiraalbodem en 2-persoons binnenveringsmatras. Ik vind het heerlijk liggen, mijn man vindt het wat te zacht.
We hebben net een nieuw bed besteld, dus misschien is het ook tijd voor een andere matras of bodem.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60299084
Boxspring (Ikea). Mooier, comfortabeler en een voordeel vind ik dat het in delen te vervangen is (boxspring - matras - dekmatras) en ook dat je zelf een hoofdeind kunt uitzoeken (of maken, ik heb er zelf 1 gemaakt van multiplex, behangetje erover, verlichting erin ) en dat kan je dan ook weer makkelijk vervangen
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:27:49 #70
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_60302280
1,5 persoons normaal bed (1,40 bij 1,80 ofzo), meestal alleen, tenzij dinnetje hier is
pi_60307554
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar willen richting Auping
oh? Die spiraal rotzooi? Of de boxsprings? Of heb je die nieuwe lijn al gezien?
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:53:55 #72
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_60312713
Ledikant, 180 x 210 cm, ben nog in overweging of ik traagschuim of draagschuim matrassen zal nemen.
pi_60315910
Wij hebben boxspring 180 bij 220 ivm lengte van mijn vriend..
Met ieder eigen matras, onderstel, hoofd- en voetbord bij een kwaliteitszaak (dus geen beterbed-gevallen) voor 2300.

Als je gewoon 200 hebt is het aanmerkelijk goedkoper en moet je prima onder de 2000 kunnen blijven.

We hebben het bed nu bijna 1,5 jaar en het slaapt voor ons veel beter dan een gewoon bed. Sowieso door gewichtverschil nu aparte matrassen, anders lag ik altijd scheef in een kuil in het midden. Maar het ligt ook anders dan een lattenbodem, ik vind het zachter en meer vormend naar je lichaam.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_60327276
Ik heb zelf Box-spring.
Heb heel lang een gewoon matras gehad, (die was redelijk oud en zacht) maar de overgang, pff slaap al een stuk beter.
Boxspring is zeker aan te raden!!
Back to the 70's
pi_60327828
Ik heb een binnenveringsmatras.. Das hetzelfde als een boxspring toch?

Het ligt wel gaaf hoor Ik heb nog nooit zo lekker geslapen, sinds ik dit bed heb probeer ik ook zoveel mogelijk thuis te slapen, het is gewoon zooooooooo fijn
pi_60328002
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden 2 losse matrassen (binnenvering) zijn toen voor een 2 persoons binnenverings matras gegaan en gaan nu vanavond 2 verstelbare lattenbodems halen en gooien dan de 2 losse matrassen er weer op.
En dan tzt gaan die vervangen worden. Wrsch dan latex en niet weer binnenvering.

2 persoons is super, geen gleuf meer idd, maar mijn bedje kunnen verstellen bij het lezen en mijn voetjes wat omhoog na lange vluchten etc. is me ook wat waard.
Oh, en ik stak juist soms vroeger mijn been wel eens in die gleuf tussen de matrassen. Geen idee waarom eigenlijk, maar het lag wel lekker.
Daar ben je dus echt niet de enige in!
Reglmatig naar mijn gerold 'snachts en dan mijn voet, knie in de gleuf, Echter dat irriteerde mij op den duur zo erg dat we er een topdekmatras op hebben gelegd. Sinds die tijd kruipt ook weer naar mij toe, Bleek dat hij het echt vervelend vond die gleuf.
Dat topdekmatras is trouwens van Tempur. Het heeft ruim 1 week (eerder 2 weken) geduurd eer wij daar prettig op konden slapen. Nu willen we het niet meer kwijt.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_60328061
Ik heb gewoon 1 groot matras? Het ligt wel een beetje hol op den duur, maar is beter dan zon gleuf.. Een gleuf waar mn complete been in verdwijnt hoef ik niet in mijn bed
pi_60329669
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:52 schreef sizzler het volgende:
Gisteren naar wat boxsprings gekeken, maar tering, wat zijn die dingen duur!!

Is duur ook echt beter? Wat hebben jullie er voor betaald? Was dat het waard?
De matrassen zijn kwalitatief iets beter.

Wij hebben een boxspring recent gekocht

2x 90x220 matrassen met pocketvering
daar bovenop een nasa traagschuim topdekmatras van 180x220

totaal incl hockers waren we 1600 euro kwijt.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:21:26 #79
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60329855
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:33 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er nog mensen die op een waterbed slapen?

Een aantal jaren geleden was dat helemaal een hype volgens mij.... ik heb er alleen maar
klachten en nadelen over gehoord.
Ik heb 25 jaar op een waterbed geslapen, een ouderwetse, ongestabiliseerde, met een waterzak van 1000 liter, tot het echt van ellende uit elkaar viel, en heb nog nooit ergens zo lekker op geslapen.

Nu hebben we een boxspring met nasaschuim. Slaapt ook lekker. Maar ik had liever een waterbed. Alleen is dat niet zo 'makkelijk' te koop in Ierland.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60330812
Wij hadden een waterbed, die we iets van 7 jaar hebben gehad. Volgens de verkoper zouden die dingen veel langer meegaan dan een gewoon bed. In die 7 jaar hebben we twee keer de tijk moeten vervangen omdat hij compleet versleten was. Een ander nadeel is dat je die dingen simpelweg niet kan verplaatsen, toen we onze slaapkamer gingen opknappen heb ik hierbij de waterzak onhandig opgetild waardoor alle fiberlagen naar één kant toe gingen, en ik de zak kon vervangen. Daarnaast elke maand de zak met speciale (lees: dure) reiniger schoonmaken en (dure) conditioner in het water stoppen. Ook zaten er regelmatig luchbubbels in de zak, die je er dan weer uit moest halen. Voor ons geld Nooit meer een waterbed

SInds onze verhuizing, een half jaar geleden hebben we een luxe boxspring gekocht van 180x210, duurste matrassen (pocketvering icm latex) een een topper van één of ander soort foam (geen nasaschuim, wat dat vonden we hard en schijnt zweet minder op te nemen). We zijn er nog steeds superblij mee, slapen een stuk beter en worden uitgerust wakker. Wij hebben een Anderson Comfort van de beddenreus (alleen met betere matrassen).
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:22:34 #81
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60331225
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef dahei het volgende:
Een ander nadeel is dat je die dingen simpelweg niet kan verplaatsen, toen we onze slaapkamer gingen opknappen heb ik hierbij de waterzak onhandig opgetild waardoor alle fiberlagen naar één kant toe gingen, en ik de zak kon vervangen.
Dan had je hem toch gewoon leeg kunnen laten lopen en opnieuw vullen? Is toch al niet verkeerd om dat zo af en toe eens te doen
quote:
Daarnaast elke maand de zak met speciale (lees: dure) reiniger schoonmaken en (dure) conditioner in het water stoppen.
Ik heb 25 jaar dezelfde waterzak gehad. En gooide er één keer per jaar conditioner in. En maakte de zak gewoon schoon met een reinigingsmiddel waar ik alles mee schoon maakte. Een en ander precies conform de voorschriften die we hadden gekregen.
quote:
Ook zaten er regelmatig luchbubbels in de zak, die je er dan weer uit moest halen.
Ook nooit veel last van gehad.
quote:
Voor ons geld Nooit meer een waterbed
Ik zou er best weer een willen!! In de winter heerlijk warm, en in de zomer heerlijk koel omdat ik dan de verwarming gewoon uitzette!
pi_60340182
Wij hebben nu een binnenveringsmatras van IKEA waar we tevreden over zijn, het is alleen te klein. Na de verhuizing kopen we een groter bed (nu matrasmaat 140x200 en straks 180x200) en we overwegen daarvoor een boxspring van IKEA. Ik heb een paar vraagjes daarover, ik wou een topic openen maar dan hebben we straks 4 matrastopics ofzo dus ik hoop dat hier iemand antwoord wil geven.

Voor de mensen die vertelden dat ze de dekmatras 's nachts recht moesten leggen, ik neem aan dat ie met slapen wel gewoon blijft liggen? Mijn vriend is nogal een draaier 's nachts, en het lijkt me niks om er dan uit te moeten om het bed op te maken.

Als je twee matrassen neemt met daar overheen een dekmatras (en eventueel dat schuimstuk in de spleet propt) dan heb je echt geen spleet meer toch? Of voel je hem nog steeds?

En degene die zelf een hoofdeinde heeft gemaakt met verlichting er in, is dat lastig? Zou je heel misschien een foto kunnen laten zien? Het klinkt super namelijk.
pi_60344433
Ja, die met dat hoofdeinde, dat was ik. Zal vanavond een foto maken en plaatsen.

Wat je andere vraag betreft; mijn vriendin heeft dus ook een IKEA boxspringcombi en die had eerst 2 boxsprings, 2 matrassen en dan 1 dekmatras. Maar uiteindelijk gingen die matrassen zo veel en vaak uit elkaar liggen als we samen sliepen (ondanks dekmatras) dat ze die 2 matrassen heeft ingeruild voor 1. Dat ligt stukken beter.
pi_60344448
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dan had je hem toch gewoon leeg kunnen laten lopen en opnieuw vullen? Is toch al niet verkeerd om dat zo af en toe eens te doen
[..]

Ik heb 25 jaar dezelfde waterzak gehad. En gooide er één keer per jaar conditioner in. En maakte de zak gewoon schoon met een reinigingsmiddel waar ik alles mee schoon maakte. Een en ander precies conform de voorschriften die we hadden gekregen.
[..]

Ook nooit veel last van gehad.
[..]

Ik zou er best weer een willen!! In de winter heerlijk warm, en in de zomer heerlijk koel omdat ik dan de verwarming gewoon uitzette!
Ik had het matras leeggemaakt, alleen door die fiberlagen blijft het matras te zwaar om op te tillen. Ik heb zelfs een speciale pomp gehuurd om het bed leeg te maken.
Ik vond het schoonmaken op zich niet zo erg, echter met een gewoon bed hoef ik dat niet, dus dat vond ik beter.
Waarschijnlijk had ik gewoon een slechte kwaliteit (halcyon).

Ik vind het overigens vreemd dat je jouw bed uitzette 's-nachts. De watertemperatuur wordt vaak niet warmer dan 25 graden. Water onttrekt veel warmte aan jouw lichaam. Ik ben het tegenovergestelde van een kouwkleum, maar ik heb één keer per ongeluk de stekker eruit getrokken waarna ik letterlijk gebroken en ijskoud wakker werd in het midden van de nacht (dat was in hartje zomer). Ik heb toen maar in de woonkamer geslapen op de bank...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_60344908
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef Dipkip het volgende:
Als je twee matrassen neemt met daar overheen een dekmatras (en eventueel dat schuimstuk in de spleet propt) dan heb je echt geen spleet meer toch? Of voel je hem nog steeds?
Wij hebben zo'n tussending en een dekmatras en we merken er niets van. Wel verschuift de topper langzaam (ik leg hem één keer per week recht).

[/q]
En degene die zelf een hoofdeinde heeft gemaakt met verlichting er in, is dat lastig? Zou je heel misschien een foto kunnen laten zien? Het klinkt super namelijk.
[/q]
Ik heb dit zelf eens gedaan (bij het waterbed). Ik heb de langste plank gekocht van de Gamma (meubelpaneel), met dopjes heb ik afstandhouders gemaakt voor tegen de muur. Op de plank heb ik gewoon muurlampjes gemonteerd en de kabels aan de kant van de dopjes laten lopen. Aan de bovenkant heb ik een laminaatplint gemonteerd. Dit werkte goed en zag er mooi uit. De plank methode werkt alleen maar tot 1,60 meter breed (vanwege de lengte van de planken).

PS Dipkip, in heb je laatste twee topics ook gevolgd, maar je hebt (zeker bij de eerste) niet verteld hoe het afgelopen is (met de verkoop van je huis). Ik ben wel nieuwgierig!
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 16:47:56 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_60345263
wij hebben Pullman boxsprings met een liefdesbrug

zo'n ding:

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60345482
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
Ik heb een binnenveringsmatras.. Das hetzelfde als een boxspring toch?

Nee. Een boxspring is dat ding met pootjes waarop je matras komt.
Je kan kiezen uit boxspring of latten bodem of spiraal enz.

Je matras is dat dikke ding wat erop komt, je hebt binnenvering, latex, baal stro weet ik veel.

Daarboven kan weer een dun matrasje (topper, dek matras)

Bedenk dat hoe meer je stapelt, hoe meer je een hangmat idee krijgt.

Bedenk me net dat ik van de week maar eens m'n bedje moet halen, staat al een half jaar bij Auping in de expeditie ( 5 vlaks verstelbaar, 100 bij 220 )
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:39:21 #88
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60346020
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik had het matras leeggemaakt, alleen door die fiberlagen blijft het matras te zwaar om op te tillen. Ik heb zelfs een speciale pomp gehuurd om het bed leeg te maken.
Ow, wat raar. Als ons waterbed eenmaal leeg was vouwden we die zak op en konden hem zo optillen, er zaten volgens mij geen lagen in, wij hadden een ongestabiliseerde. Kan het daarmee te maken hebben?? En wij hadden ook geen speciale pomp nodig hoor, gewoon dat plastic ding dat we erbij kregen, tuinslang eraan, en slang uit het raam, en de plantjes water geven
quote:
Ik vond het schoonmaken op zich niet zo erg, echter met een gewoon bed hoef ik dat niet, dus dat vond ik beter.
Waarschijnlijk had ik gewoon een slechte kwaliteit (halcyon).
Ik ken dat merk niet, maar een gewoon bed niet schoonmaken, brrrrrr. Alle huisstofmijt die zich na verloop van tijd ophoopt.
quote:
Ik vind het overigens vreemd dat je jouw bed uitzette 's-nachts. De watertemperatuur wordt vaak niet warmer dan 25 graden. Water onttrekt veel warmte aan jouw lichaam. Ik ben het tegenovergestelde van een kouwkleum, maar ik heb één keer per ongeluk de stekker eruit getrokken waarna ik letterlijk gebroken en ijskoud wakker werd in het midden van de nacht (dat was in hartje zomer). Ik heb toen maar in de woonkamer geslapen op de bank...
Ik zette het bed in de zomer niet alleen 's-nachts uit, maar gewoon, de hele zomer. Nooit ergens last van gehad, en mijn man ook niet.

Zo zie je maar, het is puur afhankelijk wat je prettig vind en wat niet. Een bed is zo vreselijk persoonlijk!
pi_60346220

2 losse bedden aan elkaar gekoppeld, nooit zo'n last van die naad in het midden moet ik zeggen.
Plus gemotoriseerde rug en kniesteunen en bedlampje
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_60347422
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ja, die met dat hoofdeinde, dat was ik. Zal vanavond een foto maken en plaatsen.

Wat je andere vraag betreft; mijn vriendin heeft dus ook een IKEA boxspringcombi en die had eerst 2 boxsprings, 2 matrassen en dan 1 dekmatras. Maar uiteindelijk gingen die matrassen zo veel en vaak uit elkaar liggen als we samen sliepen (ondanks dekmatras) dat ze die 2 matrassen heeft ingeruild voor 1. Dat ligt stukken beter.
Thanks!

Oh dat klinkt wel vervelend, het schoof echt uit elkaar als je sliep?

Kon zij gewoon ruilen voor een matras van 180 zonder problemen? Weet je misschien ook welke boxspring dit was?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef dahei het volgende:
Wij hebben zo'n tussending en een dekmatras en we merken er niets van. Wel verschuift de topper langzaam (ik leg hem één keer per week recht).

PS Dipkip, in heb je laatste twee topics ook gevolgd, maar je hebt (zeker bij de eerste) niet verteld hoe het afgelopen is (met de verkoop van je huis). Ik ben wel nieuwgierig!
Bij jou blijven de normale matrassen wel gewoon op hun plek en verschuift alleen de topper dus? Dat vind ik dan weer minder erg, maak toch de bedden op 's morgens.

Het is nog niet afgelopen als de koop echt rond is kom ik het melden, waarschijnlijk gebeurd dat volgende week.
pi_60358357
ik heb een boxspring met 2 binnenveringsmatrassen er bovenop. (pullman box + matrassen van de ikea) ligt heerlijk en heb niet zo'n last van de zogenaamde gleuf. box is nl niet echt glad, maar zit een soort stof omheen waardoor het matras niet glijdt. maar ligt gewoon heerlijk! heb hiervoor een verstelbaar bed gehad met latexmatrassen en dat lag ook niet verkeerd, maar maakt wel geluid en daarbij kan je niet eens zomaar keihard neerploffen wat bij een boxspring wel kan. maar goed bedden gaan testen voordat je een hoop geld uitgeeft.
Life's a bitch and then U marry one... ;-)
pi_60371088
In de zomer een hangmat, in de winter een goede matras + slechte lattenbodem. (daar moet ik eens iets aan doen)
</onzin>
pi_60390418
twee boxsprings, twee matrassan en een wig. Wil trouwens zodra ik het geld heb wel een topmatras kopen, maar dat is in onze maat (180x220) helaas zeer prijzig.....
I had a signature once. It was awful.
pi_60425854
Heb laatst een nieuw bed gekocht. Boxspring hadden ze niet in de maat die ik wou. Nu moet ik nog iets meer dan 2 maanden wachten op mijn bed. Ik heb nu 210x160. Jammer van de levertijd van 3,5 maand. Mijn matrassen waren overigens wel duurder dan die van een boxspring Later komt er wel eentje
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:01:38 #95
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60453940
IKEA boxspring, ligt echt fantastisch. Ik twijfel nog of ik misschien ooit liever een waterbed heb.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60529350
Ja, ik. Een boxspring ligt zalig!

Ik had altijd een gewoon bed, maar toen mijn moeder introk bij mijn stiefvader, kreeg ik haar oude boxspring. En dat lag echt heerlijk in vergelijking met een gewoon bed. Lekker zacht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')