quote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef sizzler het volgende:
[...]
Ik hoorde ook dat er een soort dunne overmatrassen zijn van nasa-schuim. Weet iemand waar dat voor is?
Is dat niet om de "gleuf" die je hebt bij dat soort bedden te laten "verdwijnen"? Zo is het namelijk net of je 1 heel groot bed hebt ipv twee tegen elkaar aan. Kan mij voorstellen dat dit lekkerder ligt dan wanneer 1 van de slapers op de scheidingslijn komt te liggen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets, maar dan anders.
Dat zou wel kunnen ja. Maar hoorde verschillende verhalen over dat nasa-schuim. De een zegt dat je er lekkerder door slaapt en de ander krijgt er rugpijn van.quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Is dat niet om de "gleuf" die je hebt bij dat soort bedden te laten "verdwijnen"? Zo is het namelijk net of je 1 heel groot bed hebt ipv twee tegen elkaar aan. Kan mij voorstellen dat dit lekkerder ligt dan wanneer 1 van de slapers op de scheidingslijn komt te liggen.
Kan je daar de matrassen los van kopen?quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef Ridocar het volgende:
Boxspring ligt gewoon geweldig, punt.
jup, je koopt 2 onderstellen en je kiest daarbij een matras uit..quote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je daar de matrassen los van kopen?
Zo gewoon is dat niet meer als ik bovenstaande reacties zo eens lees.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je daar de matrassen los van kopen?
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja.
Maar met een boxspringmatras alleen kom je niet. De bedbodem moet niet in kunnen zakken, en dat doet een spiraal- en lattenbodem juist wel.
TS liet me weinig keus, tis boxspring of gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet meer als ik bovenstaande reacties zo eens lees.
Had voor de soft gegaan. KGs zijn niet zozeer bepalend, postuur wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef pbjs het volgende:
sinds 2 weekjes een boxspring van Eastborn.
Mijn ervaring; heb na twijfelen gekozen voor de Medium (vanaf 80 kg) en niet de Soft (t/m 80 kg), maar wordt wel elke ochten om half 6, 6 uur al wakker :/ En niet superuitgerust eerlijk gezegd.
ga maar eens bellen met mijn leverancier, hopelijk kunnen ze de matras wisselen voor een Soft versie ofzo?
(voor kenners: ben 1.92 m/80 kg/tenger postuur)
Hahaha, dat doe ik soms ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik stak juist soms vroeger mijn been wel eens in die gleuf tussen de matrassen. Geen idee waarom eigenlijk, maar het lag wel lekker.
Kijk even of het bonell veer matrassen zijn, die kunnen namelijk niet versteld worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden 2 losse matrassen (binnenvering) zijn toen voor een 2 persoons binnenverings matras gegaan en gaan nu vanavond 2 verstelbare lattenbodems halen en gooien dan de 2 losse matrassen er weer op.
En dan tzt gaan die vervangen worden. Wrsch dan latex en niet weer binnenvering.
2 persoons is super, geen gleuf meer idd, maar mijn bedje kunnen verstellen bij het lezen en mijn voetjes wat omhoog na lange vluchten etc. is me ook wat waard.
Oh, en ik stak juist soms vroeger mijn been wel eens in die gleuf tussen de matrassen. Geen idee waarom eigenlijk, maar het lag wel lekker.
Hangt er een beetje vanaf wat voor type matras het is en of Eastborn een beetje mee wil werken om evt. de kern om te ruilen. Dat kan misschien wel als de tijk afritsbaar is.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef pbjs het volgende:
@Mastroianni: bedankt, je lijkt er aardig wat van te weten - wat mag ik eigenlijk redelijkerwijs verwachten van de winkel wanneer je al 2 weken op de matras slaapt (wel met topper maar toch) en het valt dus toch tegen? Eigenlijk wil ik graag een ruil met een Soft variant.
Ik heb uitgebreid getest bij 'm maar dat is maar enkele minuten liggen per matras natuurlijk en niet hetzelfde als erop slapen :/
Is een matras uit hun budget-lijn Welldreams, volgens mij zonder afritsbare tijk. Jammer maar bedankt voor de info.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Mastroianni het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wat voor type matras het is en of Eastborn een beetje mee wil werken om evt. de kern om te ruilen. Dat kan misschien wel als de tijk afritsbaar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |