Inderdaad. Dan weten ze dat ze daar vooral niet in de buurt moeten komen, anders gaat het namelijk op werk lijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Wat ? een clock pakken ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou mijn Clock pakken en dat op hem richten.
Als zo'n hond los mag lopen is er neits aan de hand, als jij dan meteen als een debiel met zo'n hamertje gaat zwaaien vind ik het niet zo gek dat je gegrepen wordt. Wat een kneus ben jij zeg, ik denk dat op het moment dat jij met dat hamertje slaat je of gegrepen wordt door die hond of door zijn baas.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaanquote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
Dat hondje moet niet mensen gaan bijten.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:59 schreef kamustra het volgende:
[..]
Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaan![]()
OT: Ik heb er geen idee van hoe ik zou reageren, ik denk (en hoop) dat ik m'n kalmte kan bewaren, en eindelijk eens m'n ju-jutsi in de praktijk kan omzettenAl kan het natuurlijk even goed zijn dat ik in m'n broek doe, en netjes al m'n geld afgeef.
Dat dus, al is het alleen maar voor de melding. Als er veel meldingen zijn, zal de politie er eerder extra op letten.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:45 schreef ThaBrain het volgende:
Aangifte doen
Ik heb de laatste tijd meerdere verhalen gehoord over berovingen in het Gaasperplaspark. Misschien heeft de politie er wat aan
In iemands ballen trappen betekent niet dat hij meteen KO is hoor. Hij moet maar net goed aankomen op z'n ballen, anders voelt hij een beetje pijn en pakt je daarna nog harder aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Kon je aangezien je binnen het bereik van een rechtse was hem onzettend hard in z'n ballen kunnen trappen.
100% wedden dat hij de 1e tien minuten niks doet.
Dat is idd een beetje aan de domme kant jaquote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Hubs het volgende:
ben tot nu 2x bedreigd met een mes. En heb beide keren met mijn stomme kop het gevecht aangegaan wat gelukkig alleen tot letsel bij de messentrekker heeft geleid.
Maar ik reageer gewoon slecht op bedreigingen. En ik weet dat het stom is en je gewoon je spullen moet geven maar ergens weigert er iets in mij om dan toe te geven. Ik word gewoon boos en ga vechten.
Maar aan de andere kant is het ook gewoon stom om een mes te trekken als het beoogde slachtoffer duidelijk 3 koppen groter is en 40 kg zwaarder.
Inderdaad, hetzelfde geldt trouwens ook voor klappen geven, door de adrenaline die door je lijf giert ga je als een wilde maaien, en het zou maar net misgaanquote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
In iemands ballen trappen betekent niet dat hij meteen KO is hoor. Hij moet maar net goed aankomen op z'n ballen, anders voelt hij een beetje pijn en pakt je daarna nog harder aan.
Jij doet ook Taekwon-Do ?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef bram12 het volgende:
het is een lastige vraag, iedereen zou denk ik anders reageren en er anders mee omgaan, ik heb geleerd dat wegrennen nog altijd beter is dan iemand slaan of het mes proberen af te pakken: wijze woorden van mijn taekwondo leraar
Ook al draag ik een ketting van 24 karaats goud, loop ik er liever geen risico voor... een laptop is vervangbaar, het leven helaas niet. Maar idd wegrennen ...is zeker weten wat ik de volgende keer doe, en hoop natuurlijk dat het niet weer gebeurd.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef 8D het volgende:
Ligt echt aan wat ik op dat moment bij me heb, en met hoeveel man ze zijn. Als ik een tientje heb geef ik het gewoon, daar ga ik geen risico voor lopen. Als ik mijn laptop bij me heb ren ik er vandoor, en zeker ergens waar meerdere mensen in de buurt zijn schreeuw ik hard zodat er meerdere getuigen zijn (In Nederland helpen ze niet, maar ze kunnen wel getuigen voor als ik wordt neer gestoken en de dader rent weg).
quote:
Sorry, ik heb niet veel toe te voegen. Maar deze moet ik gewoon even quoten.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Moet je wel 100% raken, wat nogal moeilijk gaat als de adrenaline door je lijf giert ...zoals een user hier al schreef: Schop je mis, voelt hij alleen wat pijn en pakt hij je harder terug. Men bedenkt van alles wat je kan doen in zo'n situatie, maar wanneer het er op aankomt zijn alle ideeen plots verdwenen. Vooral als je het mes ziet sla je dicht. Als hij geen mes had was het een ander verhaal, dan had ik wel gevochten (al had ik niks bij me om te gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vraag me altijd iets af, nu hoop ik nooit zulke situaties mee te hoeven maken, maar als je iemand in de kloten schopt, dan echt snoeihard enzo, dan ligt diegene toch plat?
Nou dan ren je snel weg klaar?
Waarom doen mensen dat niet, bedoel fatsoensnormen enzo, eh streetfight is dacht ik wel toegestaan in geval van nood immers???????
En in geval van moeten pijpen nou een hap slik weg en klaar is kees!
rot op
Tja, ik vind het jammer dat hun het weer moeten zijn. Waar is die opvoeding gebleven, een beetje surinaamse/antilliaanse moeder klapt het kind bont en blauw als het wat gedaan heeft. Ik vraag me af wat de ouders van deze crimineel er van vinden als ze er achter komen dat hij dit soort dingen uitvreet buitenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |