abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:32:22 #51
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60359783
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Inderdaad. Dan weten ze dat ze daar vooral niet in de buurt moeten komen, anders gaat het namelijk op werk lijken.
pi_60359785

Negers.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_60359885
Je kan heel moeilijk van te voren bepalen wat je in zo'n situatie precies gaat doen. De adrenaline giert door je lijf en je kan niet meer logisch nadenken. Mijn eerste ingeving zou zijn om gewoon al mijn spullen af te geven. Ik zou geen onnodig risico gaan lopen voor een fiets, wat elektronica en wat geld.

Toch zie je dat sommige mensen vaak anders reageren. Een vriend van me is eens stopgezet door 2 allochtonen met een mes. Midden in Utrecht met ook andere mensen op straat. Die wilden zijn fiets hebben. Toen hij weigerde zijn spullen af te geven is hij gewoon verder gefietst. Dat had ook helemaal verkeerd af kunnen lopen, maar hij had geluk.

Ondertussen al een aantal jaren terug. Een vriend van mij toentertijd werd op weg naar huis op een bospad stilgezet. Zelf was hij een klein stevig mannetje van net 13. De persoon die hem aanhield was een grote neger. Door een combinatie van paniek en adrenaline heeft hij toen een opening gezien om hem vol op zijn neus te slaan. Het was een ingeving die hij op dat moment kreeg en deed het zonder er bij na te denken. Toen is hij snel naar huis gefietst. Zo zie je maar. Een kat in het nauw maakt gekke sprongen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60359940
Ik heb het weleens gehad, gewoon al mijn losgeld gegeven (euro of 14) en doen alsof je heel bang bent en dan denken ze dat je alles gegeven hebt.

Natuurlijk aangifte gedaan en ze zijn zelfs gepakt!

Zijn signalement kwam namelijk excact overeen met iemand die 10 minuten eerder uit een metrostation kwam en die hebben ze dus even nagetrokken
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:41:55 #55
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_60359956
Heb het ook eens gehad, toen ik over straat liep (niet aan het hardlopen): Een of andere idioot, die me begon te benaderen en m'n geld / portemonaille of wat dan ook wilde en met zijn mes begon te dreigen. Ik heb niet getwijfeld en van hem weggerend. eerst de weg op, waar in de verte een auto aankwam, die ik probeerde te stoppen. Vervolgens naar een bijliggende tramhalte gegaan (waar mensen waren). Gelukkig kwam er verderop een politieauto voorbij, die "mijn vreemde gedrag" waarnam.
Gast opgepakt, lange tijd later brief van de politie, dat de kerel een bekende was en veroordeeld.

Mocht die gast met een pistool hebben gedreigd, zou ik me echter een paar keer achter de oren hebben gekrabt.
The best firms advertise the least...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:51:46 #56
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60360121
I'm sorry bang bang bang.... no I'm not
pi_60360417
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:32 schreef Jett het volgende:
[ afbeelding ]

Negers.
Ja, maar jij laat je er altijd door neuken. Meerdere tegelijkertijd.
pi_60371260
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
  FOK!fotograaf zondag 27 juli 2008 @ 00:49:37 #59
145146 Andyy
pi_60371837
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou mijn Clock pakken en dat op hem richten.
Wat ? een clock pakken ? denk niet dat ze om de tijd vragen
  zondag 27 juli 2008 @ 01:00:19 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60371997
tvp
  zondag 27 juli 2008 @ 01:12:34 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60372146
Je denkt inderdaad echt niet na op zo'n moment.

Ik heb 't zelf een keer gehad, op de Zeedijk in Amsterdam met twee gasten. Ze verzochten met klem (en een mes) om geld, ik had alleen een tientje, dus ik pakte dat tientje uit m'n zak. Maar om een of andere reden bedacht ik dat het toch de moeite waard was om een wegrenpoging te wagen, dus terwijl ik 't biljet overdroeg griste ik 't weer weg (waarom echt, who cares about een tientje) en zette ik opeens een sprint in. Ze namen niet eens moeite om me achterna te komen, maar voor de zekerheid rende ik toch maar even een langer blokje om naar CS.

Toen had ik nog maar de helft van mijn biljet. Ik kan me nog herinneren dat ik daarmee naar de bank ben gegaan maar ik weet niet meer of ik er nog iets voor gekregen heb. The end.

Een beetje een onzinnige reactie maar zoals TS zei je denkt niet na en je doet maar wat. Maar conclusie van het geheel: dieven willen zich niet al te moe maken, dus gewoon lekker rennen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60372521
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Clock:

Glock:

Hoe dan ook; in beide gevallen weet je wel hoe laat 't is...
pi_60372768
Ik heb altijd het idee dat ik zulke gasten alle hoeken van de straat zou laten zien, ik vind het nl heul niet leuk als mensen denken dat ze jou spullen mogen hebben Maar het is net wat je zegt, je weet van te voren niet hoe je in zo'n situatie handelt. Ik kan ergens niet wachten om erachter te komen
pi_60373694
Gewoon je geld geven (op hun ogen letten) zie je ze naar het geld kijken dan direct neerhoeken* en langdurig blijven trappen als ze op de grond liggen.

*Alleen van toepassing als je WEET dat je een knock out kan leveren.
pi_60373722
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:45 schreef JDude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nou, dat zal 'm leren!
Inderdaad zeg !
† The 3 Kings †
pi_60380051
quote:
Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
Als zo'n hond los mag lopen is er neits aan de hand, als jij dan meteen als een debiel met zo'n hamertje gaat zwaaien vind ik het niet zo gek dat je gegrepen wordt. Wat een kneus ben jij zeg, ik denk dat op het moment dat jij met dat hamertje slaat je of gegrepen wordt door die hond of door zijn baas.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 27 juli 2008 @ 18:45:50 #67
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60381669
Aangifte doen

Ik heb de laatste tijd meerdere verhalen gehoord over berovingen in het Gaasperplaspark. Misschien heeft de politie er wat aan
pi_60381868
quote:
Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaan

OT: Ik heb er geen idee van hoe ik zou reageren, ik denk (en hoop) dat ik m'n kalmte kan bewaren, en eindelijk eens m'n ju-jutsi in de praktijk kan omzetten Al kan het natuurlijk even goed zijn dat ik in m'n broek doe, en netjes al m'n geld afgeef.
pi_60382174
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:59 schreef kamustra het volgende:

[..]

Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaan

OT: Ik heb er geen idee van hoe ik zou reageren, ik denk (en hoop) dat ik m'n kalmte kan bewaren, en eindelijk eens m'n ju-jutsi in de praktijk kan omzetten Al kan het natuurlijk even goed zijn dat ik in m'n broek doe, en netjes al m'n geld afgeef.
Dat hondje moet niet mensen gaan bijten.
pi_60382237
Dat doet ie niet, FiveseveN schrijft dat als ie nog maar een loslopende hond zijt, hij al dreigt bij de hondeneigenaar.. Vind ik toch niet kunnen...
  zondag 27 juli 2008 @ 19:31:29 #71
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60382295
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:45 schreef ThaBrain het volgende:
Aangifte doen

Ik heb de laatste tijd meerdere verhalen gehoord over berovingen in het Gaasperplaspark. Misschien heeft de politie er wat aan
Dat dus, al is het alleen maar voor de melding. Als er veel meldingen zijn, zal de politie er eerder extra op letten.

Overigens zou ik echt niet weten hoe ik zou reageren, als ik de kans zie ben ik weg. Overigens rent niet elke neger snel, Afrikanen lopen snel, Surinamers liever niet. Ik denk dat ik hoe dan ook harder kan rennen, ik ben al eens weggerend voor een stelletje tuig die het met 30 man wel aandurfde om mij (toen 17 jaar ofzo) aan te pakken om niks.

Overigens als ik met vrouw en of kinderen zou zijn, zal ik zonder twijfel elk risico vermijden.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:31:35 #72
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60382298
Kon je aangezien je binnen het bereik van een rechtse was hem onzettend hard in z'n ballen kunnen trappen.
100% wedden dat hij de 1e tien minuten niks doet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_60384049
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Kon je aangezien je binnen het bereik van een rechtse was hem onzettend hard in z'n ballen kunnen trappen.
100% wedden dat hij de 1e tien minuten niks doet.
In iemands ballen trappen betekent niet dat hij meteen KO is hoor. Hij moet maar net goed aankomen op z'n ballen, anders voelt hij een beetje pijn en pakt je daarna nog harder aan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_60384226
Ben niet beroofd maar wel zonder enig reden zinloos neergestoken op het leidseplein door een marokkaanse griet en met een stilettohak 2x op me ingestoken 1x net naast me hart en 1x in me schouder
Wie ben jezelf?!!
pi_60385035
ben tot nu 2x bedreigd met een mes. En heb beide keren met mijn stomme kop het gevecht aangegaan wat gelukkig alleen tot letsel bij de messentrekker heeft geleid.
Maar ik reageer gewoon slecht op bedreigingen. En ik weet dat het stom is en je gewoon je spullen moet geven maar ergens weigert er iets in mij om dan toe te geven. Ik word gewoon boos en ga vechten.
Maar aan de andere kant is het ook gewoon stom om een mes te trekken als het beoogde slachtoffer duidelijk 3 koppen groter is en 40 kg zwaarder.
pi_60385346
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Hubs het volgende:
ben tot nu 2x bedreigd met een mes. En heb beide keren met mijn stomme kop het gevecht aangegaan wat gelukkig alleen tot letsel bij de messentrekker heeft geleid.
Maar ik reageer gewoon slecht op bedreigingen. En ik weet dat het stom is en je gewoon je spullen moet geven maar ergens weigert er iets in mij om dan toe te geven. Ik word gewoon boos en ga vechten.
Maar aan de andere kant is het ook gewoon stom om een mes te trekken als het beoogde slachtoffer duidelijk 3 koppen groter is en 40 kg zwaarder.
Dat is idd een beetje aan de domme kant ja Het geeft je trouwens echt een machteloos gevoel als je niet weet waar de dader tot toe in staat is, achteraf denk je ...wat als ik nou alles had afgegeven en hij me alsnog neersteekt, of wat als ik echt niks bij me heb.... en daarom al neergestoken word, volgende keer zet ik het op een sprint! Het moment was ook zo slecht getimed, ik stond m'n benen te strekken tegen een boom en hij benaderde mij van achteren en toen ik me omdraaide stond hij al te dichtbij... nu weet ik iig wel dat ik constant om me heen moet kijken
pi_60385401
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

In iemands ballen trappen betekent niet dat hij meteen KO is hoor. Hij moet maar net goed aankomen op z'n ballen, anders voelt hij een beetje pijn en pakt je daarna nog harder aan.
Inderdaad, hetzelfde geldt trouwens ook voor klappen geven, door de adrenaline die door je lijf giert ga je als een wilde maaien, en het zou maar net misgaan
  FOK!fotograaf zondag 27 juli 2008 @ 22:30:33 #78
145146 Andyy
pi_60385422
me Krav Maga skills gebruiken natuurlijk
pi_60385877
de kans dat die man je echt neer steekt is erg klein, mocht die je steken en je bent dodelijk verwond dan gaat hij de bak in voor poging tot moord voor een euro of 100 max, dat is het niemand waard lijkt me?
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_60386155
Wtf dat was ik
pi_60386509
Hmm , gewoon verdedigen tegen een mes kun je 't nog wel opnemen of anders weglopen.
pi_60386517
het is een lastige vraag, iedereen zou denk ik anders reageren en er anders mee omgaan, ik heb geleerd dat wegrennen nog altijd beter is dan iemand slaan of het mes proberen af te pakken: wijze woorden van mijn taekwondo leraar
pi_60386548
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef bram12 het volgende:
het is een lastige vraag, iedereen zou denk ik anders reageren en er anders mee omgaan, ik heb geleerd dat wegrennen nog altijd beter is dan iemand slaan of het mes proberen af te pakken: wijze woorden van mijn taekwondo leraar
Jij doet ook Taekwon-Do ?
  zondag 27 juli 2008 @ 23:26:13 #84
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_60386621
Ik heb echt geen idee, waarschijnlijk hetzelfde als TS.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_60387812
Ligt echt aan wat ik op dat moment bij me heb, en met hoeveel man ze zijn. Als ik een tientje heb geef ik het gewoon, daar ga ik geen risico voor lopen. Als ik mijn laptop bij me heb ren ik er vandoor, en zeker ergens waar meerdere mensen in de buurt zijn schreeuw ik hard zodat er meerdere getuigen zijn (In Nederland helpen ze niet, maar ze kunnen wel getuigen voor als ik wordt neer gestoken en de dader rent weg ).
pi_60388874
quote:
Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef 8D het volgende:
Ligt echt aan wat ik op dat moment bij me heb, en met hoeveel man ze zijn. Als ik een tientje heb geef ik het gewoon, daar ga ik geen risico voor lopen. Als ik mijn laptop bij me heb ren ik er vandoor, en zeker ergens waar meerdere mensen in de buurt zijn schreeuw ik hard zodat er meerdere getuigen zijn (In Nederland helpen ze niet, maar ze kunnen wel getuigen voor als ik wordt neer gestoken en de dader rent weg ).
Ook al draag ik een ketting van 24 karaats goud, loop ik er liever geen risico voor... een laptop is vervangbaar, het leven helaas niet. Maar idd wegrennen ...is zeker weten wat ik de volgende keer doe, en hoop natuurlijk dat het niet weer gebeurd.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:16:43 #87
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60394344
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:20 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 28 juli 2008 @ 13:25:33 #88
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_60394528
In een ideale wereld zou het busje van de sicherheitsdienst hem oppikken en hem aanmelden voor het lange kampeerweekend polen.

IRL: Maak jezelf pleite. Gezien dat die neger te lui is om te werken voor zijn geld is ie ook te lui om achter je aan te komen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_60403900
Altijd aangifte doen, dan houdt de politie hopelijk de boel extra in de gaten!

Die neger zal echt niet stoppen die overvalt waarschijnlijk iedere dag iemand. Je hoeft niet te weten hoe die gast eruit ziet de manier waarop hij iemand overvalt zegt de politie meestal ook al genoeg. Dit soort gasten zijn ongetwijfeld al tientallen keren opgepakt door de politie. ( er vervolgens weer door een linkse rechter binnen 3 weken op straat gezet)

Zijn werkwijze zal dus wel bekend zijn bij de politie
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:00:27 #90
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60409512
Ik zou alles wat ik bij me heb afgeven en hopen dat ie me niets doet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60409532
Ik vraag me altijd iets af, nu hoop ik nooit zulke situaties mee te hoeven maken, maar als je iemand in de kloten schopt, dan echt snoeihard enzo, dan ligt diegene toch plat?
Nou dan ren je snel weg klaar?
Waarom doen mensen dat niet, bedoel fatsoensnormen enzo, eh streetfight is dacht ik wel toegestaan in geval van nood immers???????
En in geval van moeten pijpen nou een hap slik weg en klaar is kees!
rot op
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60409610
Bah, wat naar om te lezen...
pi_60409624
quote:
Sorry, ik heb niet veel toe te voegen. Maar deze moet ik gewoon even quoten.

Wat een held ben jij
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60409625
wat een kankernegers mensen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60409847
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vraag me altijd iets af, nu hoop ik nooit zulke situaties mee te hoeven maken, maar als je iemand in de kloten schopt, dan echt snoeihard enzo, dan ligt diegene toch plat?
Nou dan ren je snel weg klaar?
Waarom doen mensen dat niet, bedoel fatsoensnormen enzo, eh streetfight is dacht ik wel toegestaan in geval van nood immers???????
En in geval van moeten pijpen nou een hap slik weg en klaar is kees!
rot op
Moet je wel 100% raken, wat nogal moeilijk gaat als de adrenaline door je lijf giert ...zoals een user hier al schreef: Schop je mis, voelt hij alleen wat pijn en pakt hij je harder terug. Men bedenkt van alles wat je kan doen in zo'n situatie, maar wanneer het er op aankomt zijn alle ideeen plots verdwenen. Vooral als je het mes ziet sla je dicht. Als hij geen mes had was het een ander verhaal, dan had ik wel gevochten (al had ik niks bij me om te geven ) van een kale kip kan je niet plukken
pi_60409886
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Flashwin het volgende:
wat een kankernegers mensen
Tja, ik vind het jammer dat hun het weer moeten zijn. Waar is die opvoeding gebleven, een beetje surinaamse/antilliaanse moeder klapt het kind bont en blauw als het wat gedaan heeft. Ik vraag me af wat de ouders van deze crimineel er van vinden als ze er achter komen dat hij dit soort dingen uitvreet buiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')