Inderdaad. Dan weten ze dat ze daar vooral niet in de buurt moeten komen, anders gaat het namelijk op werk lijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Wat ? een clock pakken ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou mijn Clock pakken en dat op hem richten.
Als zo'n hond los mag lopen is er neits aan de hand, als jij dan meteen als een debiel met zo'n hamertje gaat zwaaien vind ik het niet zo gek dat je gegrepen wordt. Wat een kneus ben jij zeg, ik denk dat op het moment dat jij met dat hamertje slaat je of gegrepen wordt door die hond of door zijn baas.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaanquote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef FiveseveN het volgende:
Omdat ik iets met mijn rug heb, ben ik sinds maart aan het lopen. Dan kom ik mannen met honden tegen. Hij doet niks, zeggen ze, maar ondertussen bijten de beesten in mijn hakken.
Daarom heb ik een terugslagloos rubber hamertje van het merk Peddinghaus bij me. Daar zitten stalen kogeltjes in die de slagkracht maximeren. Weegt niks, maar een klop op de hondekop veroorzaakt een totale uitval van de hond in kwestie. Ik hoef alleen maar het hamertje te laten zien aan de hondeneigenaar en hij maakt zijn hond zonder protest vast.
Is dit niet iets als inwoner van de grote stad? Ik woon slechts in een dorp. Wij kennen niet zoveel misdaad. Ik kan desondanks niet met een Rambo-mes of een pistool rondlopen. Maar een hamertje valt niet onder de wapenwet.
Dat hondje moet niet mensen gaan bijten.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:59 schreef kamustra het volgende:
[..]
Mêhn, wat ben je dan? Gewoon omdat er een hond(je) losloopt waar jij toevallig ook bent, moet je die hond KO slaan![]()
OT: Ik heb er geen idee van hoe ik zou reageren, ik denk (en hoop) dat ik m'n kalmte kan bewaren, en eindelijk eens m'n ju-jutsi in de praktijk kan omzettenAl kan het natuurlijk even goed zijn dat ik in m'n broek doe, en netjes al m'n geld afgeef.
Dat dus, al is het alleen maar voor de melding. Als er veel meldingen zijn, zal de politie er eerder extra op letten.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:45 schreef ThaBrain het volgende:
Aangifte doen
Ik heb de laatste tijd meerdere verhalen gehoord over berovingen in het Gaasperplaspark. Misschien heeft de politie er wat aan
In iemands ballen trappen betekent niet dat hij meteen KO is hoor. Hij moet maar net goed aankomen op z'n ballen, anders voelt hij een beetje pijn en pakt je daarna nog harder aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Kon je aangezien je binnen het bereik van een rechtse was hem onzettend hard in z'n ballen kunnen trappen.
100% wedden dat hij de 1e tien minuten niks doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |