abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60358690
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Naamah het volgende:
Ga je hier nog melding van doen ergens? Aangifte?
.

Die jongen woont in Amsterdam, het zal weinig opleveren als hij aankomt met: ''Ik ben met een mes bedreigd door een neger.''

Pakkans van circa 0% !
pi_60358698
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Naamah het volgende:
Ga je hier nog melding van doen ergens? Aangifte?
Als ik nu nog wist hoe hij er uit zag, had ik het meteen gedaan. De spanning was veel te veel om op dingen te letten, ik was al blij genoeg dat ik er goed van afkwam. En wat als ik dan aangifte doe, en de politie er uiteindelijk niks aan doet, en dat die kerel vrij rond blijft lopen en de kans heeft om een keer echt iemand neer te steken. Of dat de politie pas verschijnt wanneer er daadwerkelijk een dode is gevallen, maar dan is het weer zoiets van ...niet geschoten is altijd mis.
pi_60358712
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:20 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.

Die jongen woont in Amsterdam, het zal weinig opleveren als hij aankomt met: ''Ik ben met een mes bedreigd door een neger.''

Pakkans van circa 0% !
Gewoon alle negers oppakken
pi_60358735
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:20 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.

Pakkans van circa 0% !
Zo denk ik er dus ook over, dan doe je aangifte en doet de politie er weinig aan, omdat er gewoon weinig aan te doen is. Hoe vaak lees je wel niet ergens, bijvoorbeeld met familie drama's dat er aangifte van gedaan is, en dat de politie dan zogenaamd die buurt scherper in de gaten houd, maar pas echt in actie komen wanneer de daad al geschied is. Ik vind trouwens gewoon dat het blauw wat meer moet patrouilleren in deze buurten, en regelmatig wapencontroles moeten uitvoeren inplaats van boetes uitschrijven aan de meest nutteloze dingetjes.
pi_60358770
Door die adrenaline kun jij ook wel weer harder lopen, misschien dat je dan toch die boze neger voor blijft.

Ik zou zelf ook alles afgeven, maar als ik aan het hardlopen ben, heb ik ook niks bij me. Ja, een hartslagmeter, maar dat is ook weinig interessant.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:31:02 #31
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60358831
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:31:59 #32
129444 Dahoo
In the silence I am free
pi_60358845
Bas Rutten weet raadt!

Dan nog weet je eigenlijk op zo'n moment niet wat je moet doen, want je wordt nooit getraind op zulke situaties. Ik zou ook verstijven denk ik. Geen idee
[i]"Life's too short for boring HI-FI"[/i] - Densen Audio Technologies
pi_60358920
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef Dahoo het volgende:
Bas Rutten weet raadt!

Dan nog weet je eigenlijk op zo'n moment niet wat je moet doen, want je wordt nooit getraind op zulke situaties. Ik zou ook verstijven denk ik. Geen idee
Inderdaad, tijdens de ondervraging van wat ik bij me had ...dacht ik nog: Zal ik nu rennen? Ja? ...Nee? Wat nou als ....kon helemaal niet zuiver nadenken op dat moment. Ik doe trouwens wel aan thaiboksen, maar niet dat dat er aan toe doet in zo'n situatie. In een gevecht waar iemand een mes bij zicht heeft loop je altijd de kans om snijwonden of steken op te lopen. En dat vermijd ik liever. Maar je kan ook mensen hebben die je neersteken als je niks bij je hebt, of als je alles al hebt afgegegeven, maar dat kan je nooit van tevoren weten dat iemand je gaat neersteken, dat is nou juist het moeilijke.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:52:57 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60359213
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:34 schreef DanOam het volgende:
Hallo, mede FOK!kers

Gisteren ben ik wezen hardlopen, en op het moment dat ik ging rekken en strekken kwam er een persoon op mij afgelopen, ik deed mijn oordopjes af en hij kwam opeens vrij dicht bij mij staan... en trok een mes, ik zag alleen de punt van het mes, hij hield hem gedeeltelijk in zijn mouw. En hij vroeg wat ik bij me had, gelukkig had ik alleen mijn mp3 speler bij me, maar daar was hij niet geintresseerd in.

En nu mijn vraag, heeft een van jullie dit ook meegemaakt, en wat doe je in zo een situatie ...want op dat moment giert de adrenaline door je lichaam en kan je niet helder nadenken. Gauw wegrennen had ik kunnen doen, maar het mes was in steek bereik... stel dat hij nou net steekt wanneer je de stap zet om weg te rennen, de persoon in kwestie zag er als een antilliaan/surinamer uit, en wat als ik nou ren ...en die persoon nou juist sneller is (want ze zijn gewoon vaak van nature renners).... Als je er over terug denkt de dag daarna, dan ga je over allerlei oplossingen bedenken die je had kunnen doen, maar wanneer het er op aankomt lukt je dat gewoon niet.

Deel je ervaring
Surinamers en Antillianen die hard lopen?

Grootste probleem is dat je niet weet hoe gezond iemand in zijn hoofd is. Het is niet logisch om te gaan steken wanneer je wegrent, daarmee maak je het als kleine crimineel voor jezelf een stuk erger en is de kans ook een stuk groter dat je tegen de lamp loopt. Wanneer het echter iemand is die nogal paranoïde is (bijvoorbeeld), kan het weer heel anders liggen..
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:54:23 #35
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_60359237
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:36 schreef DanOam het volgende:

[..]

Inderdaad, tijdens de ondervraging van wat ik bij me had ...dacht ik nog: Zal ik nu rennen? Ja? ...Nee? Wat nou als ....kon helemaal niet zuiver nadenken op dat moment. Ik doe trouwens wel aan thaiboksen, maar niet dat dat er aan toe doet in zo'n situatie. In een gevecht waar iemand een mes bij zicht heeft loop je altijd de kans om snijwonden of steken op te lopen. En dat vermijd ik liever. Maar je kan ook mensen hebben die je neersteken als je niks bij je hebt, of als je alles al hebt afgegegeven, maar dat kan je nooit van tevoren weten dat iemand je gaat neersteken, dat is nou juist het moeilijke.
In de omgeving waar jij bent bedreigd was ong 15 jaar geleden een bende aktief die na elke beroving de kniebanden doorsneed van hun slachtoffers. Had die bende nog bestaan had je zeker weten een poging gewaagd om weg te rennen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_60359348
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Surinamers en Antillianen die hard lopen?

Grootste probleem is dat je niet weet hoe gezond iemand in zijn hoofd is. Het is niet logisch om te gaan steken wanneer je wegrent, daarmee maak je het als kleine crimineel voor jezelf een stuk erger en is de kans ook een stuk groter dat je tegen de lamp loopt. Wanneer het echter iemand is die nogal paranoïde is (bijvoorbeeld), kan het weer heel anders liggen..
Hmm de crimineel in kwestie was niet aan het hardlopen trouwens, zo was hij ook niet gekleed. Ik zou wel gaan hardlopen ...en tijdens het rekken en strekken benaderde hij mij, en ik dacht in de eerste instantie dat hij gewoon wat wou vragen, wat dus anders uitpakte.
pi_60359354
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:54 schreef cheqy het volgende:

[..]

In de omgeving waar jij bent bedreigd was ong 15 jaar geleden een bende aktief die na elke beroving de kniebanden doorsneed van hun slachtoffers. Had die bende nog bestaan had je zeker weten een poging gewaagd om weg te rennen.
15 jaar geleden eh? Dan was ik 4 jaar oud geweest
pi_60359468
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Op die manier bedoelde ik het ook inderdaad..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:11:36 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60359496
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:00 schreef DanOam het volgende:

[..]

Hmm de crimineel in kwestie was niet aan het hardlopen trouwens, zo was hij ook niet gekleed.
Ik bedoelde meer dat ik Surinamers en Antillianen in deze regio nooit enige vorm van activiteit zie ondernemen.
quote:
Ik zou wel gaan hardlopen ...en tijdens het rekken en strekken benaderde hij mij, en ik dacht in de eerste instantie dat hij gewoon wat wou vragen, wat dus anders uitpakte.
Het ergste daar aan lijkt me dat je dan nog een hele tijd wanneer iemand op je afkomt je toch vrij achterdochtig bent..
pi_60359553
Tuurlijk aangifte doen!!

Als hij nou nog een paar keer zoiets flikt, en ze pakken hem uiteindelijk dan krijgt hij een grotere straf!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60359582
Ik ben een keer in Rotterdam beroofd onder bedreiging van een mes. Het waren 3 anti's die eruit zagen alsof ze al een paar gram sos hadden weggewerkt, dus ik gaf maar gewoon m'n portemonnaie en m'n telefoon hield ik in m'n zak en die vonden ze niet .
pi_60359589
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat ik Surinamers en Antillianen in deze regio nooit enige vorm van activiteit zie ondernemen.
[..]

Het ergste daar aan lijkt me dat je dan nog een hele tijd wanneer iemand op je afkomt je toch vrij achterdochtig bent..
Inderdaad, ik bedoel laatst werd ik nog door een groep vakantiegangers aangesproken ...maar die vroegen dus gewoon waar er een camping was. De eerst volgende keer dat er iemand in z'n eentje komt aangelopen (en ik het dus ook zie) kan ik dus maar beter wegrennen, 0% vertrouwen.
pi_60359594
Als hij wegloopt... hem met je eigen mes in zijn rug steken.

Weet hij ook eens hoe dat voelt.
pi_60359617
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Roi het volgende:
Tuurlijk aangifte doen!!

Als hij nou nog een paar keer zoiets flikt, en ze pakken hem uiteindelijk dan krijgt hij een grotere straf!
Een grotere straf, in dit land? Ik denk dat hij na een paar jaartjes zo weer op de vrije voeten is. En wat als hij de gevangenis ingaat, en z'n familie mij even komt opzoeken in de buurt, dan is het nog steeds niet opgelost.
pi_60359626

pi_60359636
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:20 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]

Hahahhaa!
Mooiste stukje uit de hele film!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:22:21 #47
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60359649
quote: