Inderdaad, ik bedoel laatst werd ik nog door een groep vakantiegangers aangesproken ...maar die vroegen dus gewoon waar er een camping was. De eerst volgende keer dat er iemand in z'n eentje komt aangelopen (en ik het dus ook zie) kan ik dus maar beter wegrennen, 0% vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik Surinamers en Antillianen in deze regio nooit enige vorm van activiteit zie ondernemen.
[..]
Het ergste daar aan lijkt me dat je dan nog een hele tijd wanneer iemand op je afkomt je toch vrij achterdochtig bent..
Een grotere straf, in dit land? Ik denk dat hij na een paar jaartjes zo weer op de vrije voeten is. En wat als hij de gevangenis ingaat, en z'n familie mij even komt opzoeken in de buurt, dan is het nog steeds niet opgelost.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Roi het volgende:
Tuurlijk aangifte doen!!
Als hij nou nog een paar keer zoiets flikt, en ze pakken hem uiteindelijk dan krijgt hij een grotere straf!
Hij heeft het hier al gemeld, moet meer dan genoeg zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:17 schreef Naamah het volgende:
Ga je hier nog melding van doen ergens?
Inderdaad. Dan weten ze dat ze daar vooral niet in de buurt moeten komen, anders gaat het namelijk op werk lijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Aangifte heeft misschien niet direct zin, maar misschien zijn er meer mensen overvallen daar de laatste tijd, dan heeft de politie er wel wat aan.
Wat ? een clock pakken ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou mijn Clock pakken en dat op hem richten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |