Die stond voor een gesleuten duir.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gluon16 het volgende:
Ik moest op het huis van een vriend van mij letten, die is op vakantie
Ik ging vanmorgen dus maar even langs en alles gedaan wat ik moest doen
Ik liep de deur uit, en ja hoor...
Sluitels vergeten binnen
Mijn vriend is nog 3 weken op vakantie dus ik moet wel echt binnen zien te komen
Er staat geen raam of niks open, weet iemand anders een mogelijkheid om binnen te komen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Fritsliterfleske het volgende:
Nouja , licht er aan met welke reden je een tatoo zet. ik persoonlijk vind dat je 1e tatoo iets moet betekennen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef Markster het volgende:
- Vloeren waren minder, in de huiskamer lag paars/bordo tapijt wat heel slecht gelegd was.
Heh... er wordt natuurlijk "kaas gegeten van" bedoeld.quote:Heb je zelf wel kaas gegeven van [removed to protect the innocent] vraag ik mij af?
Ik dacht eerst aan een typefout, maar deze user schijnt te denken dat het zo hoort:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een naïeve linkse gedachte weer. Kom eens een keertje uit die ivorentoren![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:39 schreef JohnDope het volgende:
Het volk signaleert veel eerder problemen, dan die blanke intellectuelen in hun ivorentorens.
Aan de andere kant wel weer hoopgevend dat iemand een aanelkaarschrijfziekte heeft opgelopen in plaats van de heersende los schrijf ziekte.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef JohnDope het volgende:
Dit is echt weer verzonnen door een pennenlikker in een ivorentoren.....
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan een typefout, maar deze user schijnt te denken dat het zo hoort:
[..]
[..]
Aan de andere kant wel weer hoopgevend dat iemand een aanelkaarschrijfziekte heeft opgelopen in plaats van de heersende los schrijf ziekte.
Bij mij op school worden de leraren die niet uit limburg komen er ram boos omquote:
Daar hebben ze net zomin ivorytowers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Kees22 het volgende:
Woont JohnDope niet in de VSvA? Waar ze Engels spreken?
In het engels gooien ze juist alles los!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heel goed!
Woont JohnDope niet in de VSvA? Waar ze Engels spreken?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:12 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja... als het strafbaar is (en er gehandhaafd zou worden) wanneer iemand hiertoe zou oproepen op straat of middels folders, dan moet je goede redenen hebben om online niet handhavend op te treden toch? Of moet internet een vrijplaats worden waar je dingen mag doen die offline niet mogen?
Los daarvan is het wel bedenkelijk hoe de hardliners onder de (hoofd)officieren van justitie de laatste jaren de boel richting politiestaat aan 't duwen zijn, al dan niet gebackupped door het kabinet/parlement.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:41 schreef edcetera het volgende:
Heb het ook eens gehad, toen ik over straat liep (niet aan het hardlopen): Een of andere idioot, die me begon te benaderen en m'n geld / portemonaille of wat dan ook wilde en met zijn mes begon te dreigen.
Tsja, wat moet je dan op die laatste vraag antwoorden, hè?:')quote:Op zondag 27 juli 2008 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Opvallend weinig China ingevuld. Dat licht toch aan de gekozen sporten of ben ik nu dom.
Ja, precies. Daarom is het verbazend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In het engels gooien ze juist alles los!!
Of course
Phone number
Enz.
Het is een lastige regel, dat is zeker. Ik gebruik zelf een soort ezelsbruggetje:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Bij mij op school worden de leraren die niet uit limburg komen er ram boos om![]()
Ze weten niet eens hoe lastig het is om daarop te letten ! xD
Gezellig, af en toe zo'n arrestatieteam in het kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:02 schreef Franneh het volgende:
Babyleidster (0 tot 2) op een kinderdagverblijf:
- Ga niet zeuren als er een keer een inval komt, dit wist je van tevoren.. dat wordt allemaal uitgelegd. Dit is voor de leidsters en kinderen ook niet leuk, maar soms gewoon noodzakelijk.
- Zie ook vorige punt. Als je vaak ontevreden bent, haal je kind dan van het kdv af, of hou het thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |