Owkee, komt ie:
Plaats: Lelystad
Grootte : 120 m2
Type : Flat
Verdieping: 3e
Huisje was eigenlijk nog best in prima staat (zat een jong stel in, gewoon beschaafde mensen)
- Alle muren waren wel al wit, maar niet echt helemaal mooi gedaan, moet dus even gestructuurd worden.
- Vloeren waren minder, in de huiskamer lag paars/bordo tapijt wat heel slecht gelegd was.
Komt zowiezo andere vloer in, waarschijnlijk ook tapijt, maar dan in tegels omdat we 2 katten meenemen en dat is makkelijker.
- In de slaapkamer lag laminaat wat we mochten houden, blijft er ook gewoon in.
- Lamellen lieten ze hangen. ( niet zo fan van, maar is in ieder geval al wat, voordat we wat anders hebben)
- Plafond was prima in orde, hoeft niets aan te gebeuren.
- In de keuken en gang lag zeil, vind ik helemaal niets, dus ook hier komt wat anders.
Grootte:
- Huiskamer was 9 meter lang en 5 meter breed, balkon was over de gehele 9 meter!
- Keuken was ook lekker groot. (aparte ruimte) eethoek past hier makkelijk in.
- Slaapkamers waren lekker ruim.
- Badkamer was wat klein, maar dat boeit mij niet zo, is toch alleen om te douchen.
- WC was aparte kamer en zag er goed uit.
Zaterdag even naar de ikea

We hebben qua inboedel nog het een en ander nodig;
- alle kasten (incl tv kast en klerenkast etc)
- bed
- ijskast en oven/kookplaat hebben we gekregen van familie

Vanaf 29 aug kan ik er in, en dus vanaf dan ga ik lekker klussen, heb ik zin in, kan niet meer wachten

edit : oja, de berging was ook gigantisch voor een flatje, echt 5x5m ofzo, lekker veel troep erin stouwen dus
[ Bericht 5% gewijzigd door Markster op 31-07-2008 12:28:56 (berging vergeten) ]